تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۶۸۴۵۶
رئیس دانشگاه یاسوج:

دانشگاه یاسوج رتبه سیزدهم کشور را کسب کرد

۲
۰
دانشگاه یاسوج رتبه سیزدهم کشور را کسب کرد
کبنا ؛رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در فهرست رتبه بندی موسسات علمی و پژوهشی کشور از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲، دانشگاه یاسوج در میان دانشگاه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان جایگاه سیزدهم را کسب کرد.
بهادر کرمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: در فهرست رتبه بندی موسسات علمی و پژوهشی کشور از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۲، دانشگاه یاسوج بالاتر از بسیاری دانشگاه های مطرح ملی قرار گرفت.
وی افزود: در این رتبه بندی دانشگاه یاسوج از میان ۴۹ دانشگاه و پژوهشگاه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر ، با کسب اعتبار علمی یک هزار و ۴۴۲ در رتبه ۱۷ قرار گرفت که در دانشگاه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری پس از دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان جایگاه سیزدهم را کسب کرد.
رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: همچنین در رتبه بندی دیگری از همین ‌مرجع، دکتر مهراورنگ قائدی عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج در میان ۱۱۰ دانشمند سرآمد علمی ۱۴۰۲، رتبه بیستم را کسب کرد..
کرمی ادامه داد: دانشگاه یاسوج در سالهای اخیر اقدامات زیادی برای بهبود کیفیت آموزشی و پژوهشی داشته است که از جمله آن ها افزایش تجهیزات و زیرساخت های آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطات ملی و بین المللی، جذب نیروهای علمی جوان، گسترش تحصیلات تکمیلی، جذب دانشجویان غیرایرانی و افزایش مبالغ گرنت پژوهشی است که به نظر می رسد اینک نتیجه آن اقدامات در این رتبه بندی ها مشخص شده است.
با استناد به گزارش منتشر شده توسط محققان دانشگاه استنفورد بر مبنای داده‌های جمع‌آوری شده تا انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی، آقایان دکتر مهراورنگ قائدی از گروه شیمی، دکتر رضا خرداد از گروه فیزیک، دکتر زهرا رفیعی از گروه شیمی، دکتر حمیدرضا رجبی از گروه شیمی، دکتر سید محمد زمانی‌نژاد از گروه مهندسی مکانیک و دکتر اردشیر شکرالهی از گروه شیمی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج در زمره دو درصد دانشمندان برتر دنیا در حوزه تخصصی فعالیت خود قرار گرفتند.
هم‌چنین، اسامی آقایان دکتر ابراهیم علی پناه پور دیل، خیبر دشتیان، آرش اسفرم و احمدرضا باقری از دانش‌آموختگان رشته شیمی دانشگاه نیز در فهرست منتشر شده، ذکر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Netherlands
چطور دانشگاه در کشور سیزدهم شد اما در استان ارشاد بیشتر از اون نمره گرفت و اول شد
Iran, Islamic Republic of
طرف مقاله نوشته سی مزایای مرتبه علمی خودش
چه ربطی به دانشگاه یاسوج ومدیرتش دارد؟
دانشگاه یاسوج چه تاثیری در توسعه علمی واقتصادی فرهنگی واجتماعی و.. داشته است ؟
اصل مطلب این است!!!!!!!!!!!!
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
1