تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۶۷۹۳۸
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخاب: با خدای خود عهد بستم که غیر از حق انجام ندهم / سیاسیون و مردم نگران نباشند / عدالت در انتخاب هئیت اجرایی انتخابات / این اطمینان را می‌دهم که انتخابات در سلامت کامل برگزار شود

۵
۰
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخاب: با خدای خود عهد بستم که غیر از حق انجام ندهم / سیاسیون و مردم نگران نباشند / عدالت در انتخاب هئیت اجرایی انتخابات /  این اطمینان را می‌دهم که انتخابات در سلامت کامل برگزار شود
کبنا ؛معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد ضمن ایجاد اطمینان خاطر از انتخاب عادلانه هیئت اجرایی انتخابات و لزوم دوری سیاسیون از حواشی گفت: فردا آخرین روز انتخاب هیئت اجرایی انتخابات است.
سید جواد هاشمی مهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنا نیوز در پاسخ به سئوالی در خصوص نگرانی‌های مردم، گفت: اولاً هنوز هیئت اجرایی مشخص نشده است، فعلاً معتمدینی توسط فرمانداران شناسایی و به هیئت نظارت ارسال کرده‌اند، هیئت نظارت باید صلاحیت این افراد را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.
هاشمی مهر افزود: بعد از اعلام نتیجه هیئت نظارت بحث انتخاب معتمدین هیئت اجرایی شروع می‌شود.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: بعضی از کاندیدا‌ها نگرانی‌هایی دارند و تصور می‌کنند که انتخاب معتمدین هیئت اجرایی یکطرفه انجام شده است، که چنین چیزی نیست و ما هم تمام تلاشمان این است که دغدغه دوستان برطرف شود.
وی گفت: چون محیط محدود است و همه انتظاراتی دارند، ما هم این انتظارات را درنظر داریم و اینطور نیست که نگرانی‌شان را بی‌جا تصور کنیم.
هاشمی مهر تصریح کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر تهران هستند، ولی در طول روز چندین بار با من در تماس هستند و تذکرات لازم را می‌دهند،  ایشان دستور داده‌اند و هم ما به فرمانداران تذکر داده‌ایم که رعایت عدالت در انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انجام گیرد و این کار هم با نظارت جلو می‌رود.  
هاشمی مهر بیان کرد: اگر دوستان خیلی به این موضوعات نپردازند و حاشیه‌سازی نشود‌امیدواریم هیئت اجرایی مقبول همه کسانی باشد که در انتخابات حضور دارند.
 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد تصریح کرد: کثرت بالای کاندیداها را در استان داریم، در بویراحمد بیش از ۱۴۰ نفر، در کهگیلویه بیش از ۱۵۰ نفر و در گچساران بیش از ۹۰ نفر ثبت نام داشتیم، در حالی که کل معتمدین ۳۰ نفر هستند، لذا اینکه خواسته همه افرادی که در انتخابات حضور دارند برآورده شود امکان ندارد ولی تلاش داریم حق افراد ضایع نشود و معتمدین از همه اقشار سیاسی انتخاب شوند.
وی افزود: نه تنها در این دوره، بلکه در همه ادوار با خدای خود عهد بستم که غیر از حق انجام ندهم، خدا را شاکرم که هر جا مسؤولیت داشتم بی‌توجه به دسته‌بندی‌های سیاسی بودم و در مسیر خدا و قانون کار را انجام دادم، الان هم به مردم استان این اطمینان را می‌دهم که همه تلاشم را خواهم کرد که انتخابات در سلامت کامل برگزار شود و اگر جایی خدشه‌ای به رأی مردم وارد شود اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد اظهار کرد: سیاسیون و مردم نگران نباشند، تعداد کاندیدا‌ها بالا است و انتظارات بالا است، لذا باید تلاش کنیم و مدیریت کنیم که حق کسی ضایع نشود.
وی گفت: امروز آخرین تبادل اطلاعات برای انتخاب معتمدین میان فرمانداران انجام می‌گیرد و فردا آخرین روز انتخاب هیئت اجرایی است و به‌امید خدا تلاش می‌کنیم نگرانی افراد برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جان خودت مشکل انتخابات خود شما هستید
Iran, Islamic Republic of
معاون فرمانداری که استوری های تبلیغی نماینده را در دید مخاطبین نشر می دهد و وجود اداری خود را مدیون نماینده است آیا می تواند در مراحل اخذ و نظارت و شمارش آرا رعایت انصاف و عدالت را بنماید ؟؟؟
United Kingdom
اصلا فرماندارت میداند ....
Romania
شهر فرماندار ندارد
شهردار ندارد
روح شهری ندارد
ادارات در کنار اموزش و پرورش نیستند و معلمان و دانش اموزان در کلاسهای بدون کولر دمپخت شدند
برادر من دهدشت حقش نیست این همه بی پناه باشد از مدیرانتان بخواهد برای مردم کار کنند.بچه های مردم چه گناهی دارن در این کلاسهای گرم و دم کرده درس بخونن
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شما چند روز پیش با روشنفکر نشست نداشتی ؟
بنده خدا اینها تمام میشه
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1