تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۹۲۹

عجیب اما واقعی؛ توزیع ۲ تُن تخمه شور توسط پلیس بین رانندگان بین راهی + جزئیات

۱
۰
عجیب اما واقعی؛ توزیع ۲ تُن تخمه شور توسط پلیس بین رانندگان بین راهی + جزئیات
کبنا ؛ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امسال با هدف کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های برون‌شهری این استان که اغلب به دلیل خواب‌آلودگی رخ می‌دهد، ۲ تن تخمه شور در میان رانندگان این مسیرها توزیع شد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از طلایه‌‍‌داران فرهنگ ترافیک استان افزود: این ابتکار استان یزد مورد توجه فرماندهی انتظامی مرکز قرار گرفت و مقرر شد در دیگر استانها نیز اجرایی شود.
وی با بیان اینکه جریمه کردن هنر نیست، اظهار داشت: من با جریمه کردن رانندگان در معابر درون شهری و مسیرهای برون شهری مخالفم؛ هنر ما باید این باشد که به راننده بگوییم کجا توقف کن؛ نگوییم اینجا توقف نکن، اما شرایط خیابان های شهر یزد جوابگو نیست.
فرمانده انتظامی استان یزد، خواب آلودگی را دلیل اصلی واژگونی خودروها در مسیرهای برون شهری این استان و به دنبال آن وقوع پیامدهای ناگوار ناشی از این اتفاق ذکر کرد و یادآور شد: در معابر داخل شهر نیز به علت مبلمان خاص شهر یزد، گاهی مجبور هستیم ۹۰ درصد نیروهای خود را در حوزه ترافیک به کار گیریم.
سردار بهدانی فرد اضافه کرد: مشکلات اقتصادی نیز مزید بر علت و موجب شده تا یک راننده، چشمش باز باشد اما مغزش فرمان درست را صادر نکند و موجب بروز حوادث ناگوار شود.
وی به اقدامات خوب شهرداری، شورای شهر و مجموعه انتظامی استان در رفع بسیاری از نقاط حادثه خیز استان اشاره و تاکید کرد: خیابان های یزد کم‌عرض است و گاهی مجبور به افزایش نیروها در برخی مسیرها مثل چهارراه اطلسی یا چهارراه ریاضی هستیم.
سردار بهدانی فر بلوار طالقانی را دیگر نقطه پر ازدحام هسته مرکزی شهر یزد اعلام کرد و با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی ازدحام در این نقطه وجود شمار زیادی از مطب پزشکان است و افزود: جریمه کردن مردم راه حل ما نیست بلکه باید در این زمینه چاره ای اساسی اندیشه شود.
در همایش طلایه داران ترافیک استان یزد از پیشگامان این عرصه و از جمله خبرنگار ایرنا تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مامورین راهنمایی وپلیس راه استان یاد بگیرید
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1