تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۶۷۸۸۳
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی

۰
آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی
کبنا ؛به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه به همراه تعدادی از پرنسل این اداره با حضور در مقر فرماندهی شهرستان، از خدمات پلیس تقدیر کردند.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ با اشاره به اشتراکات نیروی انتظامی و آموزش و پرورش گفت: نیروی انتظامی اگر تقویت شود و بسترها فراهم باشد در بحث آسیب های اجتماعی خیلی از مشکلات کاهش و حذف می شود.
فاطمی زاده افزود: نیروی انتظامی در شرایط فعلی که هم از بیرون و هم از داخل تحت فشار تبلیغات روانی است مورد حجمه قرار دارد و مظلوم واقع شده است.
رئیس آموزش و پرورش به ارتباط سازنده نیروی انتظامی شهرستان با مجموعه آموزش و پرورش پرداخت و از تلاش های آن عزیزان در بحث امنیت مدارس، حوزه های امتحانات نهایی، کنکور سراسری و آزمون های استخدامی تشکر کرد.​​​​​​
سرهنگ سید محمد موسوی _ فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه _ در دیدار کارکنان اداره آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به شرایط متفاوت آموزش و پرورش نسبت به سنوات گذشته گفت: آموزش ها بر پایه واقعیت ها نیست و در آینده با بحران مواجه خواهیم شد‌.
موسوی کهگیلویه را دارای منابع انسانی غنی، باسواد، بافکر و آینده نگر، عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان به ضعف آموزش ها در مقابل فضای سنگین رسانه های غربی پرداخت و گفت: آموزش ها در مدارس در مقابل حجم زیاد فضای مجازی و رسانه های غرب ضعیف است و مقاومت در مقابل آن ها سخت می باشد.
موسوی از برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس خبر داد و گفت: حوزه فتا شهرستان با حضور در مدارس جهت آگاهی بخشی از جرائمی که دانش آموزان را تهدید می کنند اطلاع رسانی های لازم را انجام می‌دهند و به صورت تخصصی در خصوص این موضاعات جلسات متعددی در کنار شما برگزار خواهیم کرد.
موسوی از مردم کهگیلویه را در مطالبه گری ضعیف خواند و گفت: مردم شریف و متدین شهرستان به دلیل تواضع و حیایی که دارند مطالبه گری آن ها کم است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه از تلاش بیشتر برای کم شدن سرقت از مدارس گفت: با حساسیت بیشتری روی موضوع سرقت از مدارس شهرستان کار خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که اموال مدارس به سرقت برسند.
وی در پایان خواستار کار فرهنگی بیشتر شد و اظهار داشت: نیروی انتظامی و اموزش و پرورش در خط مقدم پیشگیری از جرایم می باشند و هراندازه کار فرهنگی صورت بگیرید نتیجه بهتر و ماندگار تری خواهد داشت.
در پایان رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با اهدا لوح سپاس به سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و سرهنگ بهنام زمانی جانشین انتظامی شهرستان از زحمات و تلاش ها و جانفشانی شبانه روزی سبزپوشان امنیت و اقتدار تشکر و قدر دانی کرد.





​​​​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1