کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی

17 مهر 1402 ساعت 16:00

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه به همراه تعدادی از پرنسل این اداره با حضور در مقر فرماندهی شهرستان، از خدمات پلیس تقدیر کردند.


به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه به همراه تعدادی از پرنسل این اداره با حضور در مقر فرماندهی شهرستان، از خدمات پلیس تقدیر کردند.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ با اشاره به اشتراکات نیروی انتظامی و آموزش و پرورش گفت: نیروی انتظامی اگر تقویت شود و بسترها فراهم باشد در بحث آسیب های اجتماعی خیلی از مشکلات کاهش و حذف می شود.

فاطمی زاده افزود: نیروی انتظامی در شرایط فعلی که هم از بیرون و هم از داخل تحت فشار تبلیغات روانی است مورد حجمه قرار دارد و مظلوم واقع شده است.
رئیس آموزش و پرورش به ارتباط سازنده نیروی انتظامی شهرستان با مجموعه آموزش و پرورش پرداخت و از تلاش های آن عزیزان در بحث امنیت مدارس، حوزه های امتحانات نهایی، کنکور سراسری و آزمون های استخدامی تشکر کرد.​​​​​​
سرهنگ سید محمد موسوی _ فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه _ در دیدار کارکنان اداره آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به شرایط متفاوت آموزش و پرورش نسبت به سنوات گذشته گفت: آموزش ها بر پایه واقعیت ها نیست و در آینده با بحران مواجه خواهیم شد‌.
موسوی کهگیلویه را دارای منابع انسانی غنی، باسواد، بافکر و آینده نگر، عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان به ضعف آموزش ها در مقابل فضای سنگین رسانه های غربی پرداخت و گفت: آموزش ها در مدارس در مقابل حجم زیاد فضای مجازی و رسانه های غرب ضعیف است و مقاومت در مقابل آن ها سخت می باشد.
موسوی از برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس خبر داد و گفت: حوزه فتا شهرستان با حضور در مدارس جهت آگاهی بخشی از جرائمی که دانش آموزان را تهدید می کنند اطلاع رسانی های لازم را انجام می‌دهند و به صورت تخصصی در خصوص این موضاعات جلسات متعددی در کنار شما برگزار خواهیم کرد.
موسوی از مردم کهگیلویه را در مطالبه گری ضعیف خواند و گفت: مردم شریف و متدین شهرستان به دلیل تواضع و حیایی که دارند مطالبه گری آن ها کم است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه از تلاش بیشتر برای کم شدن سرقت از مدارس گفت: با حساسیت بیشتری روی موضوع سرقت از مدارس شهرستان کار خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که اموال مدارس به سرقت برسند.
وی در پایان خواستار کار فرهنگی بیشتر شد و اظهار داشت: نیروی انتظامی و اموزش و پرورش در خط مقدم پیشگیری از جرایم می باشند و هراندازه کار فرهنگی صورت بگیرید نتیجه بهتر و ماندگار تری خواهد داشت.
در پایان رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با اهدا لوح سپاس به سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و سرهنگ بهنام زمانی جانشین انتظامی شهرستان از زحمات و تلاش ها و جانفشانی شبانه روزی سبزپوشان امنیت و اقتدار تشکر و قدر دانی کرد.





​​​​​​


کد مطلب: 467883

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467883/آموزش-پرورش-نیروی-انتظامی-خط-مقدم-پیشگیری-آسیب-های-اجتماعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1