تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۴۶۷۸۲۲
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:

معتمدین هیأت اجرایی حوزه‌های انتخابیه به هیأت نظارت انتخابات معرفی شدند

۱
معتمدین هیأت اجرایی حوزه‌های انتخابیه به هیأت نظارت انتخابات معرفی شدند
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: معتمدین هیأت اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه استان به هیأت نظارت انتخابات معرفی شدند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر امروز شنبه به برنامه زمان‌بندی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه فرصت انتخاب معتمدین هیأت‌های اجرایی در همه حوزه انتخابیه سطح استان چه در مراکز فرعی و چه مراکز حوزه انتخابیه اعلام شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: در دو روز گذشته معتمدین هیأت اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه استان از فرمانداری و بخشداری‌ها به هیأت نظارت انتخابات معرفی شدند و هیأت نظارت انتخابات هم ۴۸ ساعت فرصت دارد در بحث صلاحیت معتمدین اظهار نظر کند.
وی بیان کرد: بعد از اظهارنظر هیأت نظارت، جلسات هیأت اجرایی با سه عضو اداری شامل فرماندار، نماینده دادگستری و نماینده سازمان ثبت احوال آغاز می‌شود و از مجموعه ۳۰ نفر معتمد معرفی شده ۸ نفر با انتخابات خود معتمدین انتخاب و مسئولیت انتخابات را تا پایان شمارش آراء به عهده دارند.
هاشمی‌مهر اظهار‌امیدواری کرد که هیأت نظارت هر چه زودتر نظر خود در خصوص معتمدین را ارائه دهد.
وی با اشاره به اینکه همه انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، گفت: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.
هاشمی‌مهر با اشاره به مشارکت خوب مردم استان در انتخابات گفت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۸ برگزار شد میزان مشارکت مردم استان ۷۱ درصد و انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مشارکت ۷۰ درصد بود.
وی خاطرنشان کرد: شور و هیجانی که میان مردم وجود دارد موید این موضوع است که انتخابات پایان سال جاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1