تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۶۷۶۴۸
جهاد کشاورزی پیش‌قدم در کارهای فرهنگی و دینی کهگیلویه و بویراحمد؛

برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت 

۰
برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت 
کبنا ؛حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشن باشکوهی آغاز هفته وحدت و‌ میلاد حضرت محمد (ص) را گرامی داشت.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان با پویایی و هوشیاری در خط مقدم جهاد تبیین و جهاد فرهنگی گام برمی‌دارد و تاکنون اقدامات موثری را در این حوزه انجام داده است.
امروز و به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت خاص و پرانرژی حجت‌الاسلام ابراهیم طاووسیان، مراسم با شکوهی با حضور پرشور کارمندان بخش کشاورزی به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد آخرین پیامبر اسلام برگزار شد.
مهمان ویژه این مراسم، حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح بود.
حجت‌الاسلام‌ حکمتی‌نیک در این آیین باشکوه که با مداحی و شعرخوانی لحظات شادی را در روز میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام رقم خورد، اظهار کرد: اگر چه اسلام در هر زمان و مکانی منشأ خیر و برکت بوده اما دو روز مهم در اسلام بسیار ارزشمند بوده که از آنها به عنوان ترکان اسلام یاد می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این روزها، روزی بود که اسلام بر سرزمین اعجاز نازل شد و اولین آیه‌های نورانی قرآن به پیامبر خدا نازل شد.
حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک، این روز را تولد اسلام و‌ مبعث پیامبر نامید و گفت: در این روز که در قرن هفتم میلادی اتفاق افتاد، کاملترین و جامع ترین دین به بشر ارزانی شد.

وی دومین روز ارزشمند در اسلام را روز غدیر خم برشمرد و تصریح کرد: در این روز که پیامبر اسلام حجت را بر پیروانش تمام می‌کند و حضرت امام علی را جانشین و وصی خود اعلام می‌کند دین اسلام کامل و جامع شد.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام طاووسیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سپاه و جهاد را دو بال انقلاب خواند و بر ترویج فرهنگ غنی اسلام و ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام طاوسیان افزود: سازمان جهاد کشاورزی و سپاه از معدود نهادهایی هستند که تشکیلات نمایندگی ولی‌فقیه در آنها دایر شده و این مهم، مسئولیت ما را در جهاد تبیین و جنگ فرهنگی دوچندان کرده است.
وی تاکید کرد: پرچم سازمان جهاد کشاورزی در کارهای فرهنگی بالاست و از مدت پذیرش مسئولیت، تلاش شده که اثربخشی خوبی در این حوزه ایجاد شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اختلافات در ادیان مختلف، گفت: نام‌گذاری هفته وحدت یکی دیگر از ابتکارات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای خنثی کردن نقشه دشمنان و جلوه‌گر وحدت میان مسلمانان جهان به ویژه شیعه و سنی بوده است‌.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1