تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۶۷۵۱۹
برای حضور در جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج؛

وزیر ارشاد از طریق فرودگاه شیراز وارد یاسوج شد / اسماعیلی در جمع خبرنگاران: تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می‌شود / آقای احمدزاده یکی از قوی‌ترین استانداران کشور است و با حضور او خیال‌مان راحت است / احمدزاده: جشن‌ تولدتان با من پروژه را تمام کنید

۱
۲
وزیر ارشاد از طریق فرودگاه شیراز وارد یاسوج شد / اسماعیلی در جمع خبرنگاران: تسهیلات خودرو و مسکن به خبرنگاران پرداخت می‌شود / آقای احمدزاده یکی از قوی‌ترین استانداران کشور است و با حضور او خیال‌مان راحت است / احمدزاده: جشن‌ تولدتان با من پروژه را تمام کنید
کبنا ؛پروژه 15 ساله تالار مرکزی یاسوج (مجتمع فرهنگی و هنری) امروز (پنجشنبه 6 مهرماه 1402) مورد بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت. این بازدید با حواشی و شوخی‌های وزیر و استاندار با پیمانکار همراه بود. 
به گزارش کبنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی احمدزاده_ استاندار، ‌امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی_ و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج که ۱۵ سال است بلاتکلیفی مانده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به این استان است.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پنجشنبه (6 مهر ماه ۱۴۰۲) از تالار فرهنگی و هنری یاسوج که ۱۵ سال نیمه تمام مانده بود، بازدید کرد. 
اسماعیلی در ادامه از قسمت‌های مختلف این پروژه بازدید کرد. مدیر این پروژه خطاب به وزیر گفت امروز تولد من است و تقاضا داریم که به خاطر تولد من هم که شده اعتبارات برای این پروژه در نظر بگیرید. اسماعیلی گفت: برای جشن تولدت یک شمع خوب و کادوی خوب می‌گیریم.
اسماعیلی گفت: چند ساله می‌شوید که مدیر پروژه گفت: 57 ساله.
احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیر پروژه گفت: جشن تولدت با من، اما این پروژه را تکمیل کنید.
در ادامه اسماعیلی گفت: آقای استاندار اینجا هست، خیال‌مان راحت است. آقای احمدزاده یکی از قوی‌ترین استانداران ما در  کشور هستند. جزء موفق‌ترین‌ها است. ان شاء الله این پروژه را می‌گذارند، جز برنامه‌های ویژه خودشان می‌گذارند و حمایت‌ها می‌کنند.

در ادامه محمد مهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تأمین شده است و در اولویت اصلی وزارت هست.
وی افزود: ۱۵ پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور داشتیم که در دولت سیزدهم بخش عمده این تعداد ازجمله ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.
اسماعیلی اظهار کرد: پیمانکار قول داده است که بخش اول تالار یاسوج آماده شود، ‌امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال ۸۷ شروع شده و هنوز به به بهره‌برداری نرسیده است.
اسماعیلی تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ۵۰ میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

وی تأکید کرد: با دست پُر به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام و همه طرح‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند.
وی افزود: دو سینما در آستانه افتتاح قرار دارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در صورت تأمین زمین از سوی استاندار همه اعتبار لازم برای ساخت یک سینمای دیگر در شهر یاسوج را اختصاص خواهم داد.
اسماعیلی عنوان کرد: وقتی مسئولیت وزارت ارشاد را برعهده گرفتم ۴۰۰۰ نفر عضو صندوق هنر بوده‌اند که هم‌اکنون اعضاء این صندوق به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
وی اظهار کرد: در زمینه تسهیلات مختلف از جمله خودرو و مسکن برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: آقای استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم رئیس جمهور کارنامه بسیار خوبی را از وضعیت اجرایی طرح‌های مصوب که جای تشکر از وی وجود دارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای خبرنگاران، گفت: در ابتدای دولت تنها چهار هزار نفر عضو صندوق هنرمندان بودند اما اکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر اکنون عضو صندوق هنر در کشور هستند. روز خبرنگار هدیه ۲۰ میلیون ریالی به خبرنگاران اهدا شد.
اسماعیلی تاکید کرد: مجتمع شهر و هنر بزرگ به زودی در پرند کلنگ زنی خواهد شد و برای همه اهالی رسانه در استان‌های مختلف این طرح اجرا می‌شود.
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق فرودگاه شیراز و از محور یاسوج به شیراز وارد شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده است. حضور وزیر در یادواره ۱۲۲۵ شهید تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه سفر وزیر ارشاد به این استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
فرودگاه شیراز به سمت یاسوج؟ فرمودند بهترین استاندار... ؟ الان باید بخندیم یه به حال خودمان بگرییم؟؟؟
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1