تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۳۱۷

پیام رئیس آموزش و پرورش گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

۰
پیام رئیس آموزش و پرورش گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس
کبنا ؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان، معلمان، اولیاء تبریک گفتند.
به گزارش کبنا نیوز:پیام انوشیروان قیطاسی به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
 تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس ، تبلور پیام تعهد، تخصص، مقاومت و آزادگی است که تمام فرهنگیان و دانش آموزان این مرز پرگهر با آن آشنایند.
در این ایام فرخنده فرصت را مغتنم شمرده، بر روح بلند امام خمینی (قدّس الله نفسه الزّکیه)، بزرگ معمار انقلاب اسلامی که تعلیم و تعلّم را عبادت برشمرد و معلّم و مدرسه را مبدأ سعادت و شقاوت دانست، درود می‌فرستیم و یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه شهیدان دانش آموز و معلم شهرستان گچساران را گرامی می‌داریم.
مهرماه، فصل رویش مهربانی و خردورزی، با گام‌های بزرگ و اندیشه‌های پاک و سترگ است. معلمان و دانش آموزان در بنیادی‌ترین نهاد تعلیم و تربیت، با همدلی، موجبات تعالی کشور را به منظور نیل به حیات طیبه و دستیابی به قله‌های رفیع دیانت و دانایی بر دیباچه قاموس تاریخ می‌نگارند، چنانکه رهبر معظم انقلاب، آینده کشور را مرهون تلاش امروز آموزش و پرورش دانستند.
در این میان بدون تردید معلّمان، این سرمایه های عظیم انسانی، اصلی‌ترین رکن تحقق برنامه‌های تحوّلی آموزش و پرورش در مدرسه می‌باشند که با همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان می‌توانند تسهیل گر دستیابی به اهداف عالیه آموزش و پرورش باشند.
امید است در سال تحصیلی جدید، که با شعار « مدرسه قوی، ایران قوی » آغاز می گردد، در ظلّ عنایات الهی و توجّهات حضرت ولیعصر(ارواحنا فداه) و اهتمام معلمان فرزانه و دانش آموزان عزیز، مسیر دانایی و توانایی را تا فتح قلّه‌های رفیع عافیت و سعادت بپیمائیم و شاهد رشد و اعتلای هر چه بیشتر تعلیم و تربیت باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
انوشیروان قیطاسی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران

 
نام شما

آدرس ايميل شما

خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1