تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۶۹۳۴
معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

درخشش کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور

۰
درخشش کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور
کبنا ؛
معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش کشتی‌گیران نونهال استان در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، بهمن خوبی با بیان این خبر گفت: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی شهر مقدس برگزار شد.
خوبی معاون توسعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این رقابت ها فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم تیمی ایستادند.
وی ادامه داد: در وزن ۴۴ کیلوگرم شاهرخ صدیق با کشتی‌گیرانی از استان‌های اردبیل، تهران و کردستان رقابت و با نتیجه ۹ بر صفر در مقابل رقیبان خود به پیروزی رسید و با امتیاز ۴ بر ۴ از سد کشتی‌گیر خوزستان گذشت و مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.
بهمن خوبی عنوان کرد: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ایلیا خردمند واعظ با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کردستان، اصفهان و فارس به فینال مسابقات دست یافت و با شکست کشتی‌گیر آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید.
این مقام مسئول افزود: در وزن ۳۸ کیلوگرم محمد پورابراهیمی با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های ایلام ،تهران،کرمان و اردبیل به فینال مسابقات رایافت و، پورابراهیمی با شکست برابر کشتی گیر خوزستان به مقام دوم این رقابت ها رسید.
معاون توسعه ورزش و جوانان استان بیان کرد: در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قاسمی با پیروزی در مقابل رقیبانی از استان‌های کرمانشاه و بوشهر و شکست مقابل کشتی‌گیر لرستان به گروه بازنده ها راه یافت و در این مرحله با غلبه برکشتی‌گیرانی از استان‌های مرکزی و اصفهان به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد.
وی اظهار داشت : در وزن ۵۲ کیلوگرم آریان صبور زاده به مقام پنجم رسید.
خوبی تصریح کرد: در رقابت تیمی، تیم کشتی فرنگی استان با سرپرستی امید کمایی بعد از استانهای خوزستان و مازندران مقام سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.
لازم به ذکر است عبدی نسب، باقری، سجاد جوشن، احمد آرامیان و آرمین قاسمی به‌عنوان مربی کشتی گیران استان را در این رقابت ها همراهی کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1