تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۶۶۶۷۴
در آستانه سال تحصیلی جدید؛

جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱
جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آغاز برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف كمك به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشاركت دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم نوعدوست برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای تقسیم مهربانی بین هم نوعان نیازمند است، افزود: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.
مبشری گفت: بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌های امسال هستند.
مدیرکل کمیته امداد تصریح کرد: مراسم شور عاطفه­‌ها با برپایی پایگاه‌های نمادین و مراکز نیکوکاری هفته آخر شهریور ماه در معابر و میادین و ۳۱ شهریورماه در  مصلا‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.
مبشری با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها چهارم مهر در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک‌های جمع‌آوری شده بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.
وی اعلام کرد: مردم نوعدوست استان و خیران علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان، می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹  در تأمین نوشت‌افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.
مبشری تأکید کرد:  در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمت متفاوت این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1