تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۶۶۶۵۶
یادداشت؛

عملکرد ضعیف راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در دوره یک اصلاح طلب

۴
۰
عملکرد ضعیف راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در دوره یک اصلاح طلب
کبنا ؛
در دولت اصلاحات 8 سال اصولگرایان در انزوا بودند و به تبع در کهگیلویه و بویراحمد نیز این انزوا وجود داشت. محمد راستا یکی از مدیران شناسنامه داری است که در دولت اصلاح طلبان در حد و اندازه معاونت حضور داشت.
راستا در این دولت تحت حمایت چه کسی بوده که با وجود عملکرد ضعیف در این دولت مدیرکل شد. کسی که در دولت اصلاح طلبان در حد معاونت بود، دولت اصولگرایان چه چیزی در او دید که او را تا درجه مدیرکلی ارتقا داد.
در کهگیلویه و بویراحمد مسکن در استان وضعیت خوبی ندارد، از یک طرف گرانی مسکن و از طرفی قیمت های سربه فلک کشیده اجاره بها، ایجاب می کند که مسکن ملی در استان به سرانجام برسد. اما چند ماه گذشته عملکرد راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ساخت مسکن ضعیف عنوان شد و رئیس جمهور نیز در این خصوص انتقادات بسیار زیادی به وضعیت موجود کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ عمرانی در ابتدای راه توسعه است، گسترش راه های ارتباطی، راه اهن، گسترش و بهبود فرودگاه، بازسازی محلات شهری و عمران و آبادی شهری از جمله نیازهای استان است. پروژه راه اهن یاسوج یکی از موضوعاتی است که در سالهای گذشته فقط حرف آن زده شده و هیچ گاه عملی نشده است.
از طرفی استان نیاز به فرودگاه فعال دارد، در این مدت قرار بوده که ناوگان هوایی کهگیلویه و بویراحمد زوار اربعین را جابجا کند، ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.
عملکرد راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خیلی از شاخص ها زیر سوال رفته است، در حالی که مدیر اصلاح طلب این اداره کل هنوز سکان مدیرینی این اداره را برعهده دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ياسوجي
Iran, Islamic Republic of
از مديراني كه اگر بخوام انصاف بخرج بدم شايسته مديريت نيست!
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
این نوشته اوج غرض ورزی است/ از تیتر تا انتها و هرکس بخواند می تواند بفهمد غرض ورزی ها را/ مشکل مسکن که مربوط به سراسر کشور است و به آقای راستا چه ربطی دارد؟ / دوم اینکه مشکلات جاده ای در استان ما حل کردن شان بسیار سخت و زمان بر و نیاز به اعتبارات و امکان کلان دارد/ خداگواهه وزیر راه اینجا باشد هم همینطور است این داستان/ چون استان ما کوهستانی است/ لااقل برای رضای خدا بنویسید تا قیامت سوخته تان بیشتر سوخته نشود
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای راستا تامرادی است و مورد حمایت جناب روشنفکر است
دنا
Iran, Islamic Republic of
تنها مدیر استانی و باتجربه که تونسته تو این مدت کوتاه برای استان کار کنه وپروژه های نیمه فعال را جان دوباره بده جناب مهندس راستاهست باامید پیروزی های روزافزون
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1