تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۶۶۶۱۰
در دفتر فرماندهی سپاه فتح برگزار شد

هم‌افزایی سپاه فتح و شهرک‌های صنعتی استان برای حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

۰
هم‌افزایی سپاه فتح و شهرک‌های صنعتی استان برای حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان گفت در بخش صنعت استان می‌توان با تدوین برنامه هدفمند و راهبردی برای سرمایه‌گذاران انگیزه و رغبت لازم را ایجاد نمود.
به گزارش کبنا، نشست سردار حمید خرم دل  _ فرمانده سپاه فتح استان و سهیل مرادی نژاد _ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو _ مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، سرهنگ پاسدار عطا یزدان _ خواه مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان و احسان باقری_ مدیر کلنیک سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان در دفتر فرماندهی سپاه فتح برگزار شد.
سهیل مرادی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان در خصوص اهمیت و جایگاه شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، رسالت، برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه گفتگو کردند.
در این دیدار مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت ارائه دادند.
سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان در این دیدار گفت: تولید یکی از مؤلفه‌ها حائز اهمیت و مهم در توسعه اقتصادی می‌باشد که نیازمند حمایت ویژه در فراهم نمودن محیط مناسب و امن امر سرمایه‌گذاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد تحرک در صنایع استان افزود: در بخش صنعت استان می‌توان با تدوین برنامه هدفمند و راهبردی مبتنی بر اولویت‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی، انجام تشریفات اولیه اجرای طرح‌های اولویت دار در کنار معرفی حجم و منابع سرمایه‌گذاری هرطرح، برای سرمایه‌گذاران انگیزه و رغبت لازم را ایجاد نمود.
سردار خرم دل افزود: هیچ مانعی برای واحد‌های صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان، تلاش و همت صنعتگران برطرف کرد و این مهم محقق نمی‌شود مگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.
فرمانده سپاه فتح با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: با تأکید بر رشد تولید علاوه بر این که می‌تواند تورم را مهار کند و وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.
سردار خرم دل افزود: تولید‌کننده برای ادامه فعالیت خود، می‌بایست به آینده‌امیدوار باشد و این‌امید تنها در سایه حضور مستمر مدیران در صحنه، تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های مجموعه سپاه فتح در حوزه صنعت استان، صنعت را عامل مهمی در توسعه استان عنوان کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث منابع از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت‌ها می‌تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید‌کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق‌تر از سایر مناطق کند.
سهیل مرادی نژاد افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ضمن حفظ وضعیت واحد‌های موجود با همکاری صاحبان صنایع، حمایت از سرمایه‌گذاران در راه‌اندازی واحد‌ها و صنایع جدید، حمایت ویژه از فعالیت و اعطای مشوقات خاص در استقرار شرکت‌های دانش بنیان، پیاده‌سازی مدل نوین توسعه خوشه‌های کسب و کار در استان و... به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.
مرادی نژاد بیان نمود: با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از سرمایه‌گذاری در استان حمایت ویژه می‌شود. از اهلیت سنجی متقاضیان در واگذاری عرصه‌های صنعتی، تا آزادسازی و فسخ اراضی راکد و غیرفعال با رعایت تشریفات قانونی و واگذاری مجدد به سرمایه‌گذاران جدید از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای رفع موانع و تسهیل سرمایه‌گذاری می‌باشد.
وی تصریح کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی استان بصورت تمام وقت تلاش دارند تا مسائل و مشکلات را رصد و احصاء کرده و با هم افزایی دستگاه‌های متولی و نهاد‌های انقلابی با همراهی صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با طی کامل مراحل قانونی بهترین محل استقرار واحد‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری است، از فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در استان خبرداد و گفت: در این زمینه با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود در برخی شهرک‌های تقاضا محور نیاز به توسعه و تملک اراضی جدید و تخصیص منابع داریم که این مهم با همراهی مجموعه مدیریتی استان در حال انجام می‌باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از سرمایه‌گذاری در استان حمایت ویژه می‌شود و از اهلیت سنجی متقاضیان در واگذاری عرصه‌های صنعتی، تا آزادسازی اراضی راکد و غیرفعال با رعایت تشریفات قانونی و واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای رفع موانع و تسهیل سرمایه‌گذاری می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1