تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۶۶۳۴۸
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: 

پروژه مهر جام جهان بین آموزش و پرورش است 

۲
۱
عزت‌خواه: پروژه مهر جام جهان بین آموزش و پرورش است 
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است.
به گزارش کبنا، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه مهر و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد. 
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به اهمیت پروژه مهر اشاره کرد و  گفت: پروژه مهر را میتوان مهم‌ترین کار آموزش پرورش و نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثر بخشی است.
عزت خواه افزود: موفقیت پروژه مهر در استان با هدف مطلوب برگزار کردن سال تحصیلی جدید نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی است.
معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: مهم ترین هدف پروژه مهر که بزرگترین رخداد در آموزش و پرورش است، برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب‌تر مدارس است.
ایمان سبحان نژاد افزود: یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب در سراسر استان توزیع شده است. که انشاءالله همه دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال تحصیلی کتاب درسی خود را تحویل خواهند گرفت. 

وی افزود: کارگروه‌های مختلف می‌بایست با ایجاد سازوکارهای نظارتی، بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به ویژه مدارس دولتی و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم نمایند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان و دبیر پروژه مهر نیز در این جلسه گفت: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری شود.
محمد جمالی به تشریح کارگروههای پروژه مهر و شرح وظایف آنها پرداخت و گفت: کارگروههای مختلف با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس ، طوری عمل نمایند تا با بهره‌گیری از توان و تخصص کلیه همکاران، زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس فراهم گردد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه پیرامون موضوعات مهم و اولویت‌های کاری آموزش و پرورش مواردی را مورد تأکید قرار داد.
محمد دانشی نسب به موضوع مهم انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: تمامی صلاحیت‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای مندرج درشیوه‌نامه را برای انتصاب یک مدیر درسال تحصیلی آتی مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه اعضای شورای معاونین مهمترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش را بیان کردند و بر رصد میدانی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس تأکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Ali
Iran, Islamic Republic of
از زحماتتان کمال تقدیر و تشکر داریم .
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عزت خواه شما به جای راه اندازی استخر آموزش پرورش در بلوار قرنی، زمینهای باقیمانده را به روشهای نامعلومی احاره و....دادهدای به چه دلیل چرا ؟استخری که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تبدیل شده‌است به میوه فروشی کارواش ،چه کسی باید جوابگو باشد ؟؟؟؟
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
1