کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: 

عزت‌خواه: پروژه مهر جام جهان بین آموزش و پرورش است 

6 شهريور 1402 ساعت 9:33

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است.


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر مهمترین کار آموزش و‌پرورش و جام جهان بین آموزش و پرورش است.
به گزارش کبنا، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با محوریت پروژه مهر و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان برگزار شد. 
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به اهمیت پروژه مهر اشاره کرد و  گفت: پروژه مهر را میتوان مهم‌ترین کار آموزش پرورش و نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثر بخشی است.
عزت خواه افزود: موفقیت پروژه مهر در استان با هدف مطلوب برگزار کردن سال تحصیلی جدید نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی است.
معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: مهم ترین هدف پروژه مهر که بزرگترین رخداد در آموزش و پرورش است، برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب‌تر مدارس است.
ایمان سبحان نژاد افزود: یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب در سراسر استان توزیع شده است. که انشاءالله همه دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال تحصیلی کتاب درسی خود را تحویل خواهند گرفت. 

وی افزود: کارگروه‌های مختلف می‌بایست با ایجاد سازوکارهای نظارتی، بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص تمامی همکاران زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به ویژه مدارس دولتی و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم نمایند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان و دبیر پروژه مهر نیز در این جلسه گفت: موفقیت پروژه مهر مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی و ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری شود.
محمد جمالی به تشریح کارگروههای پروژه مهر و شرح وظایف آنها پرداخت و گفت: کارگروههای مختلف با ایجاد سازوکارهای نظارتی بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس ، طوری عمل نمایند تا با بهره‌گیری از توان و تخصص کلیه همکاران، زمینه تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس فراهم گردد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه پیرامون موضوعات مهم و اولویت‌های کاری آموزش و پرورش مواردی را مورد تأکید قرار داد.
محمد دانشی نسب به موضوع مهم انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: تمامی صلاحیت‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای مندرج درشیوه‌نامه را برای انتصاب یک مدیر درسال تحصیلی آتی مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه اعضای شورای معاونین مهمترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش را بیان کردند و بر رصد میدانی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس تأکید کردند.


کد مطلب: 466348

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466348/عزت-خواه-پروژه-مهر-جام-جهان-بین-آموزش-پرورش-است

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1