تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۲۸۰
معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

سرانه آموزشی شهرستان بویراحمد در وضعیت سیاه قرار دارد / بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات مسکن جلوتر از مردم باشند نه از آورده مردم برداشت کنند، از عملکرد آن‌ها راضی نیستم

۹
۱
سرانه آموزشی شهرستان بویراحمد در وضعیت سیاه قرار دارد / بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات مسکن جلوتر از مردم باشند نه از آورده مردم برداشت کنند، از عملکرد آن‌ها راضی نیستم
کبنا ؛معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه آهن «اقلید به یاسوج» به عنوان یکی از مطالبات اصلی استان در حال طی مراحل قانونی است و‌امیدواریم این پروژه ملی با حضور یک سرمایه‌گذار خارجی به نتیجه برسد.
«علی محمد روستا» در جمع خبرنگاران افزود: پروژه‌های نیمه تمام استان از ۴۰ و ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. سن سازه معمولاً ۵۰ سال است. مدت ۲۰ تا ۱۵ سال یک پروژه نیمه تمام می‌ماند و افتتاح نمی‌شود نصف عمرش تمام می‌شود.
وی اظهارکرد:  علی‌رغم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های متعدد و متنوع در دور دوم سفر هیئت دولت با تلاش شبانه‌روزی سعی شد که سد هفته دولت از افتتاح و کلنگ‌زنی نیز خالی نماند. پروژه جدید نباید در استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف شود تا پروژه‌های نیمه تمام این استان تکمیل شوند.
معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی هفته دولت ۷۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه ۵۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان افتتاح و ۱۹۵ پروژه با اعتبار بالغ بر دو هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.
روستا با بیان اینکه نسبت به جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول پروژه‌های هفته دولت را در سطح کشور دارد، تصریح کرد: امید داریم با پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات رونق پروژه‌های عمرانی استان شتاب بیشتری بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های افتتاحی با ۱۴۵ پروژه مربوط به حوزه دهیاری‌هاست، ادامه داد: پنج دهیاری دارای کد در سطح استان داشته‌ایم که این تعداد با پیگیری‌های صورت گرفته به حدود ۳۱ دهیاری دارای کد رسیده است.
معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان مارگون و منطقه زیلایی با وارد کردن نهاد‌هایی در آینده تحولی عظیم ایجاد خواهد شد.
روستا تأکید کرد: راه آهن «اقلید به یاسوج» در حال طی مراحل قانونی است و در مسیر انجام کار قرار گرفته است که‌امیدواریم این پروژه ملی با حضور یک سرمایه‌گذار خارجی به نتیجه برسد.
وی در خصوص سد آبریز تصریح کرد: استاندار و نمایندگان استان پیگیر هستند که حق‌آبه استان در این خصوص احصا شود.
معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت سرانه آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: سرانه آموزشی در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به مهاجر‌پذیر بودن این شهر در وضعیت سیاه قرار دارد.
روستا عنوان کرد: اعتبارات لازم در این خصوص وجود دارد و خیرین نیز برای کمک آماده است اما نیاز به زمین داریم، در صورتی که سه چهار مدرسه در مناطق حومه و حاشیه شهر یاسوج ساخته شود سرانه آموزشی در این شهر بالا می‌رود و کمی از مشکلات این مناطق کاسته می‌شود.
وی در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: طبق آمار و مستندات از بانک‌ها در این خصوص گلایه‌مند هستم و حداقل همکاری را در حوزه شهری از بانک‌ها دیده‌ام البته همکاری در حوزه روستایی طبیعی است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بانک‌های استان در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن باید در پرداختی تسهیلات جلوتر از مردم باشند نه اینکه از آورده مردم برداشت کنند، این وضعیت در خصوص بانک‌ها باید تعیین تکلیف شوند و از عملکرد آن‌ها راضی نیستم.
معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت شهر یاسوج گفت: سیما و منظر شهری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اصلاً مناسب نیست و این شهر مبلمان شهری مطلوبی ندارد البته مقصر یک شخص خاص نیست بلکه میراث‌دار یک انبار از ناهنجاری‌ها در سطح این شهر هستیم.
روستا با انتقاد جدی از کمیسیون ماده ۱۰۰، تأکید کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ محلی برای تخلف و جریمه نیست.
وی اظهارکرد: برخی از مناطق شهر یاسوج از نظر روانی امنیتشان به هم ریخته است به طوری که در کنار خانه یک یا دو طبقه یک ساختمان ۸ طبقه ساخته شده است.
معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تقلیل و کاهش معابر سطح شهر مخالف هستم و نباید چنین چیزی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهری یاسوج به عنوان «پایتخت طبیعت ایران» باید از این بهتر شود.
به گزارش کبنا، روستا در خصوص پل چهارم بشار یاسوج بیان کرد: این پل برای مردم استان آرزو شده است، حدود ۱۷ میلیارد تومان پیمانکار این پل مطالبه دارد و در حال پیگیری هستیم که این پل با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی طی یک ماه آینده زیر بار ترافیک برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ادبیات وجمله بندی ضعیف
بازی
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما اینه خودتون هم نمی دونید دارید برای یکسری افراد به پست اقدام می کنید دکتر راستا همین آقایان اطرافت چوب لای چرخ تولید مسکن می گذارند شما را فقط بازی می دهند .
اگر نمی دانی بدان در این استان چند نفر ناشی منابع بانک ها را با بخشنامه های محرمانه سومدیریت می کنند .
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم منظور ایشان سرانه فضای اموزشی باشه..
Iran, Islamic Republic of
حتما.من تو جلسه بودم.

خبر را بد منتشر میکنند
United States
خدا رحم کنه وقتی که دیگه مهندس روستا بشه تصمیم گیرنده ....
دانشگاه/ باشت
اولا مهندس نیست بلکه دکتر است
دوما الحسودلایسود
سوما با انتخاب ایشان سطح مدیران ارتقا یافت
چهارما بیشتر همین‌مدیران دانشجوی ایشان بوده اند از خودشان‌بپرس
دانشگاه/ باشت
اولا مهندس نیست بلکه دکتر است
دوما الحسودلایسود
سوما با انتخاب ایشان سطح مدیران ارتقا یافت
چهارما بیشتر همین‌مدیران دانشجوی ایشان بوده اند از خودشان‌بپرس
برنو
Romania
عملکرد بانکها به تو چه ربطی دارد برو از خودت سرمایه بنه.
علی
Iran, Islamic Republic of
وراسی!
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1