تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۶۰۷۲
دبیر کمیسیون بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد:

بعضی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد منابع خود را به تهران منتقل می‌کنند / منابع شرکت‌های زنجیره‌ای باید در استان بماند

۴
۰
بعضی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد منابع خود را به تهران منتقل می‌کنند / منابع شرکت‌های زنجیره‌ای باید در استان بماند
کبنا ؛دبیر کمیسیون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل محرومیتی که استان دارد، استاندار و معاون‌ایشان به شدت پیگیر هستند که منابع در استان بماند و در استان مصرف شود، از طرفی منابع شرکت‌های زنجیره‌ای باید در استان بماند.
به گزارش کبنا نیوز، منصور دانش‌آموز ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار گفت: اقتصاد در کشور ما بانک محور است و در استان ما حتی معیشت نیز بانک محور است.
دانش‌آموز بیان کرد: تسهیلات بانکی در تیرماه ۱۴۰۲ با رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به تابستان ۱۴۰۰ مواجه بوده است.
دبیر کمیسیون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه وبویراحمد بیشترین نسبت تسهیلات تکلیفی نسبت به کل تسهیلات پرداختی عمدتاً از سوی نهاد‌های حمایتی شکل گرفته است.
دانش‌آموز با اشاره به اینکه تسهیلات تکلیفی یکی از شاخص‌های نشاندهنده محرومیت است، افزود: قریب به ۴۰ درصد تسهیلات استان کهگیلویه و بویراحمد تکلیفی است.
وی گفت: در اسفندماه ۱۴۰۰ منابع قابل تخصیص شبکه بانکی استان ۱۳۷ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال بوده و میزان تسهیلات پرداختی ۱۴۸ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال بوده است.
دبیر کمیسیون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ۵ استان کشور پرداخت تسهیلات نسبت به منابع قابل تخصیص بیشتر بوده که کهگیلویه وبویراحمد نیز جزء این استان‌ها بود.
دانش‌آموز بیان با بیان اینکه در تیرماه ۱۴۰۲ مانده تسهیلات نسبت به منابع قابل تخصیص ۱۱۸ درصد بوده است، افزود: پرداختی بانک‌ها ۱۸ درصد بالاتر از منابع تخصیصی بوده است.
وی با اشاره به عملکرد بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۱۴۰۰، ۷۰۰ میلیارد تومان تعهد بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت وام ازدواج بود، با این حال رقم یک هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان پرداخت داشتند که از تعهداشان خیلی بالاتر بود.
دانش‌آموز با اشاره به اقدامات استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل اقتصاد و دارایی و مجموعه مسوولان اقتصادی استان درخصوص افزایش منابع بانکی در استان گفت: برخی بانک‌ها مکلف هستند منابع خود را به تهران منتقل کنند، بانکی در استان داشتیم که ۶ برابر تسهیلات منابع داشت و پایان روز باید ۸۰ درصد منابع خود را به تهران منتقل می‌کرد، این بانک هیچ تسهیلاتی پرداخت نمی‌کرد، که در نهایت با بانک دیگر ادغام شد.
دبیر کمیسیون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دلیل محرومیتی که استان دارد، استاندار و معاون‌ایشان به شدت پیگیر هستند که منابع در استان بماند و در استان مصرف شود، از طرفی منابع شرکت‌های زنجیره‌ای باید در استان بماند.
دانش‌آموز اظهار کرد: تسهیلات پرداختی وام ازدواج در سال ۱۴۰۱، یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان است، میزان تسهیلات پرداختی وام فرزندآوری ۵۰۷ میلیارد تومان است.
دانش‌آموز افزود: میزان پرداختی وام‌های تکلیفی ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و میزان پرداختی وام غیرتکلیفی ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.
دبیر کمیسیون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعاً ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وام تکلیفی و ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وام غیرتکلیفی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.
دانش‌آموز با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲ گفت: ۶۸۸ میلیارذ تومان وام ازدواج، ۲۹۲ میلیارد تومان وام فرزندآوری، ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان وام‌های تکلیفی نهاد‌های حمایتی، ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام‌های غیرتکلیفی پرداخت شده است.
دبیر کمیسیون بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جمعاً تعهد بانک‌های استان برای وام‌های تکلیفی و غیرتکلیفی ۴۸۸ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۵ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند بانک ملی
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلوی اقای دانش آموز برای در امان ماندن از عزل در مدیریت..
والله خود شما در انتقال این منابع ید طولایی داشته و دارید و صرفا رضایت مسئولین خوش نشین پایتخت براتون ملاک و معیار هست پس بیخود سایر بانکهارو متهم نکنید که خودتون راس اتهامات هستید.
Iran, Islamic Republic of
آقای دانش آموز شما که مدیر بانک ملی استان نیستید .در واقع معاون شما مدیر استان هست .چون معاون شما دستورات رو صادر می‌کنه .من در عجبم آقای استاندار عملکرد شما رو بررسی نمیکنن که شما تا الان هستید یا اینکه پسر خوب و حرف شنویی هستی .....باسلام خدمت مدیر کبنا.لطفا نظرات را عیناً منعکس فرمایید که شاید به گوش استاندار محترم برسد .سپاس
بانک
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی اقای دانش آموز...
افرین مدیر خوب و نخبه و برجسته و بی همتا.. پس حالا حالاها شما در پست مدیریت بی نظیرتان خواهید ماند تا مصاحبه ای دیگر و کارت هدیه ای پر و پیمانتر
تنها
Netherlands
تمام پست های استان متاسفانه به صورت زنجیره ای برا اساس فامیل بازی و رانت هست
مدیران بانک استان همه برا اساس رابطه هست
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1