تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۶۶۰۳۶
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

درخواست امام جمعه دهدشت از وزیر نیرو چه بود؟ / عاقبت سکان شهرداری دهدشت چه می‌شود؟

۲
۱
درخواست امام جمعه دهدشت از وزیر نیرو چه بود؟ / عاقبت سکان شهرداری دهدشت چه می‌شود؟
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: از وزیر نیرو درخواست داریم مسئولیت احداث سد را به شرکت آب منطقه ای استان بسپارید که اگر این اتفاق می افتاد الان پروژه سد آبریز شروع شده بود.
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه این هفته دهدشت دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با مقام معظم رهبری را یادآور شد و از سپاه به عنوان مولود انقلاب، روح جبهه مقاومت و خار چشم دشمنان نام برد و گفت: این از نعمت های مهم خدای رحمان برای نظام جمهوری اسلامی است. 
وحدانی فر افزود: امروز تمام دنیا زیر سایه این هیمنه، عزت و سرافرازی آسایش دارند.
وی فرق سپاه پاسداران با بقیه نیروهای نظامی دنیا را در تدین و اعتقادات آنان دانست و در ادامه گفت: نباید دستاورد های عظیمی که داشتیم ما را مغرور کند و نباید از کار جهادی خسته شد. 
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: سپاه با کارهایی که انجام داد باعث شد که دشمن این مجموعه عظیم را در نوک پیکان حملات خودش قرار بدهد.
وی با بیان اینکه تهاجم از طرف کسانی است که با خصوصیات جهادی و انقلابی و توانایی های متعدد سپاه مخالف هستند افزود: چرا که سپاه دشمن را خوب شناخت و خار چشمش شد، لذا می‌بیند دشمن تلاش می‌کند فاصله بیاندازد بین مردم و سپاه اما موفق نخواهد شد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ما امروز به قله ها نزدیک شدیم و امروز روز خسته شدن و نا امید شدن نیست، روز شوق و امید است گفت: به مولا و نائب امام زمان (عج) می‌گوییم آقا جان ما خسته نشدیم، ما اهل کوفه نیستیم که علی تنها بماند، ما مانند اصحاب رسول الله (ص) همچنان در صحنه هستیم و همچنان شعار ما لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است.
وی عملیات تروریستی در شاهچراغ را یادآور شد و گفت: دشمن تلاش میکند مباحث قومیتی را فعال کند و از جوانان غافل استفاده میکند. وحدانی فر افزود: بنای دشمن بر این است که جنگ مذهبی شیعه و سنی راه بیاندازد، لذا از مهاجران استفاده می‌کند این را باید مراقبت کنیم.
وی حرم را مأمن امن مردم دانست و افزود: حمله اتباع مهاجر با مذاهب اهل سنت به اماکن مقدس شیعه این است که دشمن می‌خواهد به ما بگویید که جنگ قومیتی و جنگ مذهبی می‌خواهد راه اندازی کند. مسئولان باید توجه جدی نسبت ب این مسئله داشته باشند
وی در ادامه تصریح کرد: ما از قوه قضاییه توقع داریم از کسانی که در کشور تروریست را در فضای مجازی تشویق میکنند و کسانی که ترور را در کشور عادی جلوه می‌دهند مثل تروریست ها با آنان برخورد کند و هیچ مماشاتی با آنان نکند.
امام جمعه دهدشت آب را یکی از دلایل محرومیت کهگیلویه دانست و افزود: اجازه ندادن برای برداشت حقابه تخصیصی مشخص در ادوار گذشته برای شهرستان این مصیبت را به بار آورده که ناموس این مردم ساعت 5 صبح باید سوار وانت بشود و برای گوجه چینی به بهبهان و لیشتر برود.
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: تا کی باید استان های مظلوم در زمستان سختی آب را تحمل کنند و در اختیار استان های مرفع و سرمایه دار کشور باشد، این تبعیض است.
خطیب جمعه دهدشت با برکه خواندن سد آبریز در مقایسه با سد مارون گفت: چرا با احداث سد آبریز که یک دهم سد مارون قرار است آب ذخیره کند و کشاورزی و صنعت این منطقه را شکوفا کند مخالفت می کنید.
وی افزود: از آقای محرابیان وزیر محترم نیرو درخواست داریم مسئولیت احداث سد را به شرکت آب منطقه ای استان بسپارید که اگر این اتفاق می افتاد الان پروژه سد آبریز شروع شده بود.
حجت‌الاسلام وحدانی فر به شهر بدون شهردار اشاره کرد و گفت: عاقبت سکان شهردار دهدشت چه می‌شود؟ چرا مسئله به این کوچکی را به آن توجه ای نمی‌کنید؟
وی تصریح کرد: شورای شهر شش ماه هست یک سرپرست انتخاب کردند که اختیاراتی ندارد، باید فکری به حال این موضوع بشود.
وحدانی فر خطاب به شورای شهر گفت: شما در قبال این مردم مسئول هستید پس شهرداری انتخاب کنید که متخصص شهرسازی و شهرداری باشد و بتواند شهر را مدیریت کند.
امام جمعه دهدشت در پایان سالروز رحلت آمیر احمد تقوی را یادآور شد و گفت: خوب است بدانیم ایشان با اخلاص و شجاعت در کارها و فاصله گرفتن از افراد سیاسی که قصد مصادره شخصیت ایشان را داشتند نمونه بارز فرد انقلابی هستند و حوزه علمیه ای ساختند که امروز در کشور مایه فخر این مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاچ زنبور عسل
Iran, Islamic Republic of
کاندیدای شایسته ی شهرداری دهدشت ، نیروی توانمند ، مردمی و با برنامه فقط مهندس جهان مجیدی پویا
Iran, Islamic Republic of
خداوند پدر ومادرشما رارحمت بکند وجنابعالی نیز خوشبخت وعاقبت به خیر بشی به حق امام حسین ،مشکل مانمایندگان هستند که اصلا یه فکر مردم نیستند وفقط به فکر خودشان هستند ۲۴ سال درمجلس هستند وهیچ خدمتی به مردم نمیکنند ونکردتدجانم فدای رهبر پاینده باد سپاه خدمتگذار صادق وامانتدارومخلص
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1