تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۴۶۵۹۸۷
با حضور اعضای شورا؛

اولین نشست شورای فضای مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۰
اولین نشست شورای فضای مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
کبنا ؛استاندار و رئیس شورای فضای مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ظرفیت های مختلف علی الخصوص در حوزه منابع انسانی و نیروی متخصص که دارد می تواند یکی از استان های پیشرو در زمینه تولید محتوای فاخر اثرگذار در فضای مجازی کشور باشد. 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای فضای مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده  در نخستین جلسه شورای فضای مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد که در محل سالن شماره 2 استانداری و با حضور اعضای این شورا برگزار شد با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: تاکیدات مکرر و ویژه مقام معظم رهبری در خصوص توجه و مدیریت فضای مجازی، نشان از اهمیت این حوزه در سطح کشور دارد.‌
وی گفت: یکی از مهمترین ابزاری که امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از آن به منظور تاثیرگذاری بر جامعه از آن بهره می برند، فضای مجازی است.
دکتر احمدزاده افزود: در حقیقت امروز میدان نبرد دشمن از میدان فیزیکی به میدان مجازی تغییر کرده است.
رئیس شورای فضای مجازی استان با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به جامعه در فضای مجازی گفت: مهمترین رسالتی که امروز بر دوش تک تک ماست، آموزش و افزایش سطح آگاهی های مردم از این فضای پیچیده است و نیاز داریم سواد رسانه ای جامعه را ارتقا دهیم.
احمدزاده همچنین بر ضرورت توجه به امنیت سایبری تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف مهم شورای فضای مجازی استان، تدوین سیاست ها و اقدامات لازم جهت تأمین امنیت سایبری و مقابله با حملات سایبری است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پیشرفت قابل توجه اجرای شبکه ملی اطلاعات در سطح استان گفت: در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی از آغاز دولت سیزدهم تا کنون بیش از 950 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و بخش خصوصی هزینه شده است. 
احمدزاده افزود: قریب 95 درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان هم اکنون به شبکه ملی اطلاعات متصل و از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند شده اند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دوسال گذشته 105 روستای بالای بیست خانوار و تعداد قابل توجهی روستاهای زیربیست خانوار و اقماری از طریق اجرای پروژه های ارتباطی و زیرساختی در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
رئیس شورای فضای مجازی استان افزود: خوشبختانه با اقدامات شکل گرفته، پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، بالابردن سواد رسانه ای، تولید محتوا و ... در استان در حال انجام‌ می باشد.
احمدزاده همچنین بر لزوم برگزاری جلسات ماهیانه شورای فضای مجازی بصورت منظم و مستمر با حضور فعال تمام اعضا و تشکیل کارگروه های تخصصی تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1