تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۴۶۵۸۷۲
پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان کهگیلویه؛

علی مژدهی‌پور رقیب موحد شد / مژدهی‌پور: درست است که فرزندان کهگیلویه و بویراحمد با تحصیلات عالی در عسلویه کارگری کنند؟ / به عنوان منتقد نمی خواهم شعارهای دهن پر کن بدهم / آمدن من به صحنه انتخابات نه بخاطر جایگاه و مقام است

۱۷
۳
علی مژدهی‌پور رقیب موحد شد / مژدهی‌پور: درست است که فرزندان کهگیلویه و بویراحمد با تحصیلات عالی در عسلویه کارگری کنند؟ / به عنوان منتقد نمی خواهم شعارهای دهن پر کن بدهم / آمدن من به صحنه انتخابات نه بخاطر جایگاه و مقام است
کبنا ؛
علی مژدهی پور فارغ اتحصیل حقوق جزا و جرم‌شناسی در مقطع دکترا، دستیار وزیر، معاون سابق وزیر دادگستری و رئیس اسبق دادسرای کارکنان دولت و رسانه است. مژدهی پور متولد ۱۳۳۹ تحصیلات ابتدایی تا پایان متوسطه را در زادگاه خود به پایان برد. وی پس از خدمت سربازی در کنکور سراسری شرکت و در چندین رشته متمرکز و رشته نیمه متمرکز "علوم قضایی" وابسته به قوه قضاییه پذیرفته شد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده علوم قضائی، کار قضاوت را از شهرستان نورآباد ممسنی در مسئولیت هائی همانند دادرسی، دادیاری و دادستانی آغاز نمود. او هم اکنون پیش ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات شهرستان‌های چهارگانه دهدشت، بهمئی، لنده، چرام انجام داده است. مژدهی پور رقیب سرسختی برای سیدمحمد موحد خواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز، علی مژدهی‌پور گفت: به عنوان عضو کوچکی از این استان در قبال مردم منطقه احساس مسوولیت کردم تا در انتخابات شرکت کنم.
مژدهی در خصوص پیش ثبت نام خود در انتخابات، افزود: در حد مقدورات نسبت به مردم و مشکلات آن‌ها بی‌تفاوت نبودم و در همه مواقع سعی کردم در کنار آن‌ها باشم.
مژدهی‌پور بیان کرد: گرچه مدت زیادی در تهران بودیم، ولی زمانی که به منطقه می‌آمدم آلام و رنج‌های مردم را می‌دیدیدم و می‌دانم که چه مشکلاتی دارند.
مژدهی‌پور با بیان اینکه وظایف نماینده در قانون مشخص است، افزود: علاوه بر وظایف ذاتی نماینده، بر مبنای قانون نماینده در برابر تمام ملت مسوولیت دارد.
مژدهی‌پور با اشاره به اینکه در بحث تقنین، قضا و اجرا با وظایف محوله آشنا هستم، اظهار کرد: مجموعه‌هایی با من تماس گرفتند برای اینکه در انتخابات تهران حضور پیدا کنم، در تهران رأی بر مبنای لیست‌های انتخاباتی است و افرادی که تأیید نهایی شوند، شاید با کمترین دردسر وارد مجلس می‌شوند و حتی بعد از انتخاب، شاید کمترین مراجعات مردمی را داشته باشند.
معاون اسبق وزیر دادگستری بیان کرد: علت اینکه کهگیلویه را ترجیح دادم، به این خاطر است که هر چه دارم از دعای خیر مردم است و می‌خواهم برای این مردم کار کنم.
این کاندیدای احتمالی مجلس افزود: من از یک روستای محروم هستم و مراحل مختلف تحصیلی را در کهگیلویه گذراندم و در قوه قضاییه به درجه معاونت وزیر دادگستری رسیدم و به عنوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بازنشسته شدم، همه این موارد را مدیون دعای مردم هستم، قطعاً مردم هم از ما انتظاراتی دارند.
مژدهی‌پور با تأکید بر اینکه در حد مقدور همیشه آنچه از عهده‌ام برآمده انجام داده‌ام، اظهار کرد: بحث نمایندگی همانگونه که حضرت امام فرموده‌اند مجلس در رأس امور است، واقعاً به همین شکل است، می‌طلبد کسی که حقوقدان است بتواند مسائل را تجزیه و تحلیل کند و در این مسیر گام بردارد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین رکن برای مردم همدلی و در کنار هم بودن است، ادامه داد: تفرقه، تشتت، ناامنی باعث مشکلات عدیده‌ای برای مردم خواهد شد.
مژدهی‌پور عنوان کرد: ضمن احترام به کسانی که به هر شکلی تلاش کردند و زحمت کشیدند و تا اینجا پیش رفتند، شعار من همدلی و تلاش برای ترمیم و بهتر شدن اوضاع است.
وی افزود: به عنوان شهروند کهگیلویه و بویراحمدی بر این باورم که شاید مطالبه‌گری مردم کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
مژدهی بیان کرد: قبلاً آقای باهنر در دهدشت حضور یافتند و اعلام کردند که پتروشیمی کهگیلویه ۱۰۰۰ روزه اتمام می‌یابد. هزاران روز از آن هزار روز می‌گذرد ولی متأسفانه هنوز احداث پتروشیمی دهدشت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، در حالی که در بهبهان پالایشگاه به بهره‌برداری رسیده است، در گچساران پتروشیمی به بهره‌برداری رسیده است.
مژدهی‌پور ادامه داد: مردم ما حق دارند در وهله اول از مسوولان اجرایی این مطالبه را داشته باشند که چرا هنوز این پروژه‌ها به سرانجام نرسیده است؟ قرار بوده در دهدشت کارخانه سیمان راه‌اندازی شود، اما در اطراف ما چندین کارخانه سیمان راه‌اندازی شده ولی همچنان وضعیت کارخانه سیمان کهگیلویه مشخص نیست!
وی گفت: آیا درست است که فرزندان این استان با تحصیلات عالی در عسلویه کارگری کنند؟ آقای سطحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در زمان‌های گذشته می‌گفت قریب به ۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زیربنایی در شهرستان حوزه انتخابیه خود کرده‌ام، و در آن شهرستان شاید الان یک نفر بیکار نبینید.
مژدهی‌پور اظهار کرد: من به عنوان منتقد نمی‌خواهم شعار‌های دهن پر کن بدهم، ولی توسعه باید همه جانبه باشد، در دهدشت علارغم اینکه چند پروژه صنعتی دارد، ولی نمی‌بینیم که این پروژه‌ها فعال باشند. آمدن من به صحنه انتخابات نه بخاطر جایگاه و مقام است، چون در طول ۳۵ سال مدت خدمتم مسوولیت‌های زیادی داشتم.
این کاندیدای احتمالی مجلس گفت: تمام زیر و بم‌های دستگاه‌ها را می‌شناسم، به عنوان دادستان، رئیس دادگستری و... در شهرستان‌ها حضور داشتم. ولی چون قوه قضاییه مستقل بوده و وظیفه‌هایی در حوزه قضایی داشته، ما نمی‌توانستیم عملاً تأثیرگذار باشیم.
وی گفت: من در مقابل مردم تکلیف دارم، خواهشم از مردم این است که نه بر مبنای احساسات و قوم گرایی، بلکه بر اساس تعقل، موارد شرعی و قانونی تصمیم‌گیری کنیم، ما در وهله اول منادی وحدت هستیم، از طرف خودم می‌توانم مثال بزنم، اینکه در منطقه باید تذکر دهیم، با وحدت، تعقل، تفحص، بررسی و دقت ببینیم این کاندیدا‌ها تا چه اندازه در مقام عمل می‌توانند ظاهر شوند؟
معاون اسبق وزیر دادگستری افزود: همه کاندیدا‌ها انسان‌های محترم و توانمندی هستند ولی همیشه مطرح بوده که گزینه اصلح انتخاب شود، لذا مردم با چشم باز و خارج از تعلقات بنشینند، بررسی کنند و هر کس که مورد اقبال قرار گرفت، دین خود را به مردم ادا کند.
مژدهی‌پور گفت: یکبار به صحنه انتخابات آمدم، آقای بزرگواری تأیید صلاحیت شد، نزد ما آمدند، بنده به‌ایشان گفتم من کنار می‌روم ولی مردم را فراموش نکنید، نمی‌دانم که‌ایشان به این سخن عمل کردند یا خیر.
مژدهی اظهار کرد: الان شروع کار است، پیش ثبت نام اولیه را انجام دادیم، ما خودمان را به مردم عرضه می‌کنیم، و تصمیم و قضاوت را به مردم می‌سپاریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با حمایت های امثال جنابعالی از نماینده فعلی ایل طیبی نابود شد
همت
Iran, Islamic Republic of
این هم یکی از موحد بدتر هست. صد رحمت به موحد
کارگر
Iran, Islamic Republic of
په به خاطر چنه اگر به خاطر خدمته حقوق یه ماه خودتو به چند بچه یتیم فامیلت
محمدولایی
United States
بازنشسته وظیفه دیگری داراست::: بزارید مردم ارام باشند::::
المور
United States
آخ وبخت کهگیلویه بعدش آخ وبخت عسگر،😭😭😭
Iran, Islamic Republic of
بیایید که مردم منتظر قدوم مبارکتان هستند.
امیدوارم ورودتان به صحنه انتخابات باعث دگرگونی و خوشبختیه مردم زجر کشیده کهگیلویه شود.
بیایید ایل طیبی را از یوغ استثمار نجات دهیم.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره کشور و آیندش با این کاندیداها
مهقلی سوق
United Kingdom
ایشون از تاجیکستان دکتری گرفتند ولی تا حال یک بار تاجیکستان نرفته و یک جمله هم انگلیسی بلد نیست صحبت کنه. حل الخالق
Iran, Islamic Republic of
با سلام ؛ آقای مژدهی پور در دانشگاههای داخل کشور تحصیل کردند ضمن اینکه اکثریت قاطع نمایندگان فعلی زبان انگلیسی بلد نیستند و نمایندگان استان ما هم هیچکدام نمی توانند انگلیسی صحبت نمایند . دیدگاه منصفانه باشد بهتر است
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر جناب آقای علی مژدهی پور یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران و بهبهان
رضا
Iran, Islamic Republic of
ثروت شما افسانه ای است فقط بگویید از کجا آورده اید؟ دلتان خوش است که تعدادی از بچه های کهگیلویه رو تو تعزیرات حکومتی استخدام کردی. خودت سالها وامدار موحد بودی. چرا اجازه تنفس به کهگیلویه نمیدیدن؟ میشه تو تهران بمونی و به زندگی لاکچری خودت ادامه بدی؟دیگر نمیتوانید از نردبان قومیت ها بالا برید
United States
دکتر مژدهی پور ثابت کرد که مرد عمل هست،،، همان جوری که آن همه نیرو را تو تعزیرات به کار گرفته،،
تازه به بیشتر آنها هم پست ریاست داده
مستضعف
Iran, Islamic Republic of
تیلیاردر خدا وکیلی برید ببینید این همه اموال از کجا .....
United States
دکتر مژدهی پور ثابت کرد که مرد عمل هست
همان‌جوری که وقتی تو تعزیرات بود آن‌همه نیرو را بکار گرفته،،، تازه به بیشتر انها هم پست ریاست داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی خیر باشه ؟ شما هیچ دغدغه ایی برا مردم نداری فقط به فکر خودت هستی . خواب دیدی خی رباشه
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
برو بابا کسی که ماشین ۴ میلیاردی سوار میشه و در سعادت آباد آپارتمان اضافی اجاره داده و در چند تا هیات مدیره .....هست درد من بدبخت رو چی می فهمه...
Iran, Islamic Republic of
سلام بر جناب دکتر مژدهی پور
انشاع اللله که حق شما هست که تو مجلس باشی
ارزوی سلامتی دارم
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1