تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۶۴۵۰۰
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد؛

مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول افرین کشور قرار گرفتند

۰
مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول افرین کشور قرار گرفتند
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از انتخاب دو هنرستان و یک دبستان تحولی شهرستان در رویداد بین المللی ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای در سطح کشور خبر داد.
​​​​​به گزارش کبنا، فاطمی زاده ضمن تبریک کسب این سه سهمیه به مدیران مدارس و دانش آموزان گفت:این دو هنرستان از بین ۱۱۰۰ هنرستان کشور انتخاب شدند که موفقیتی بزرگ برای  هنرآموزان، هنرجویان هنرستان شهرستان کهگیلویه می باشد.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از مدیران و عوامل آموزشی و اجرایی این دو هنرستان تشکر کرد و گفت:هنرستان دخترانه بنت الهدی با مهارت پرورش قارچ دکمه ای و هنرستان دخترانه مطهر با مهارت دوخت لباس زنانه به مرحله کشوری جشنواره الف تا راه یافتند.
وی اقدامات این هنرستان ها را تشریح کرد و اظهار داشت:دو هنرستان دخترانه بنت الهدی و مطهر با قابلیت های متفاوت به این جشنواره راه یافتند که هنرستان شبانه روزی بنت الهدی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت خیرین و همراهی کادر اجرایی و دانش آموزان با راه اندازی کارگاه قارچ دکمه ای برای دانش آموزان و این هنرستان اشتغال زایی و کسب درامد ایجاد کردند.
 فاطمی زاده افزود: دانش آموزان در هنرستان دخترانه مطهر با آموزش ها و مهارت هایی که در رشته دوخت لباس زنانه کسب کردند توانستند محصولات و نمونه کار های بسیار با کیفیتی تولید کنند که از نگاه داوران و کارشناسان در نوع خود درخور توجه بودند.
فاطمی زاده در ادامه از نقش برجسته دبستان تحولی حضرت اسماعیل در ایجاد نگرشی جدید به مدارس در سطح استان گفت:دبستان تحولی حضرت اسماعیل دهدشت با ایجاد فضای پویا،با نشاط،جذاب،همراه با روحیه جمعی و مشارکت دانش آموزان توانست تحولی در بین دبستان های استان و شهرستان ایجاد کند.
فاطمی زاده اظهار داشت:کادر جوان و با انگیزه دبستان تحولی حضرت اسماعیل از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند که با پرداختن به موضوعات آموزشی و پرورشی و توجه ویژه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و انعکاس اقدامات دبستان خود به شیوه نوین نگرش اولیا و مخاطبان را به مدارس تغییر دهند.
وی افزود: این دبستان از نگاه داوران در بین ۷۲ دبستان برتر کشور قرار گرفت و جشنواره بین الملی (الف تا) تجارب و ایده ها و مجموعه اقدامات خود را به نمایش می گذارد.
ایده ها و تجارب تحول افرین مدرسه ای با حضور مدارس و معلمان برتر، هنرستان های خلاق و کارآفرین، موسسات نوآور تربیتی و با شرکت ۱۱ کشور خارجی از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1