کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد؛

مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول افرین کشور قرار گرفتند

18 تير 1402 ساعت 12:44

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از انتخاب دو هنرستان و یک دبستان تحولی شهرستان در رویداد بین المللی ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای در سطح کشور خبر داد.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از انتخاب دو هنرستان و یک دبستان تحولی شهرستان در رویداد بین المللی ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای در سطح کشور خبر داد.

​​​​​به گزارش کبنا، فاطمی زاده ضمن تبریک کسب این سه سهمیه به مدیران مدارس و دانش آموزان گفت:این دو هنرستان از بین ۱۱۰۰ هنرستان کشور انتخاب شدند که موفقیتی بزرگ برای  هنرآموزان، هنرجویان هنرستان شهرستان کهگیلویه می باشد.
مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از مدیران و عوامل آموزشی و اجرایی این دو هنرستان تشکر کرد و گفت:هنرستان دخترانه بنت الهدی با مهارت پرورش قارچ دکمه ای و هنرستان دخترانه مطهر با مهارت دوخت لباس زنانه به مرحله کشوری جشنواره الف تا راه یافتند.
وی اقدامات این هنرستان ها را تشریح کرد و اظهار داشت:دو هنرستان دخترانه بنت الهدی و مطهر با قابلیت های متفاوت به این جشنواره راه یافتند که هنرستان شبانه روزی بنت الهدی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت خیرین و همراهی کادر اجرایی و دانش آموزان با راه اندازی کارگاه قارچ دکمه ای برای دانش آموزان و این هنرستان اشتغال زایی و کسب درامد ایجاد کردند.
 فاطمی زاده افزود: دانش آموزان در هنرستان دخترانه مطهر با آموزش ها و مهارت هایی که در رشته دوخت لباس زنانه کسب کردند توانستند محصولات و نمونه کار های بسیار با کیفیتی تولید کنند که از نگاه داوران و کارشناسان در نوع خود درخور توجه بودند.
فاطمی زاده در ادامه از نقش برجسته دبستان تحولی حضرت اسماعیل در ایجاد نگرشی جدید به مدارس در سطح استان گفت:دبستان تحولی حضرت اسماعیل دهدشت با ایجاد فضای پویا،با نشاط،جذاب،همراه با روحیه جمعی و مشارکت دانش آموزان توانست تحولی در بین دبستان های استان و شهرستان ایجاد کند.
فاطمی زاده اظهار داشت:کادر جوان و با انگیزه دبستان تحولی حضرت اسماعیل از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند که با پرداختن به موضوعات آموزشی و پرورشی و توجه ویژه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و انعکاس اقدامات دبستان خود به شیوه نوین نگرش اولیا و مخاطبان را به مدارس تغییر دهند.
وی افزود: این دبستان از نگاه داوران در بین ۷۲ دبستان برتر کشور قرار گرفت و جشنواره بین الملی (الف تا) تجارب و ایده ها و مجموعه اقدامات خود را به نمایش می گذارد.
ایده ها و تجارب تحول افرین مدرسه ای با حضور مدارس و معلمان برتر، هنرستان های خلاق و کارآفرین، موسسات نوآور تربیتی و با شرکت ۱۱ کشور خارجی از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.


کد مطلب: 464500

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464500/مدارس-کهگیلویه-بین-تحول-افرین-کشور-قرار-گرفتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1