تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۶۴۴۷۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تبیین خدمات دولت سیزدهم در استان سبب ایجاد امید در مردم می‌شود

نشست اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
نشست اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات دولت سیزدهم در این استان به خوبی بیان شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست با اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد ولایی و پای کار انقلاب هستند، گفت: یکی از استان‌های امن کشور هستیم و مشکل امنیتی در استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری مشکلاتی در استان وجود دارد و زیرساخت‌ها فراهم نبود، گفت: تلاش می‌کنیم در استان تحول ایجاد کنیم.
احمدزاده به سرمایه‌گذاری عظیم در پتروشیمی گچساران اشاره و عنوان کرد: کلنگ پتروشیمی گچساران در دهه ۸۰ به زمین‌زده شد طی این مدت دولت‌های فراوانی سرکار آمدند اما این پروژه به بهره‌برداری نرسید.
احمدزاده عنوان کرد: در یک و نیم سال عمر دولت سیزدهم این پروژه درصد پیشرفت بالایی داشت و در سفر دولت به استان آماده بهره‌برداری است.
وی به سد چم‌شیر هم اشاره و با بیان اینکه سد هم سناریویی مانند پتروشیمی گچساران داشت، افزود: عمده پیشرفت این سد در دولت سیزدهم بود، ضمن اینکه خط انتقال برق این پروژه توسط چینی‌ها در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج که قطعات و تجهیزات آن فروخته و به تاراج رفته بود به همت دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت، افزود: بیان اقدامات صورت گرفته دولت، سبب ایجاد‌امید میان مردم می‌شود.
 نشست اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
احمدزاده با اشاره به اینکه در سفر دور دوم پروژه‌های کلنگ‌زنی مورد توجه است، گفت: پتروپالایشگاه گچساران، کلنگ‌زنی گاز مختار با ۱۷ حلقه چاه، پتروشیمی اوره و امونیاک چرام و سد سقاوه از جمله پروژه‌های بزرگ استان است که در سفر دولت کلنگ‌زنی می‌شود و در مسیر ساخت بیش از ۷ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
احمدزاده یادآور شد: ایجاد زنجیره تولید مرغ در دو شهرستان، در دست احداث بودن ۳۸ هزار تن سردخانه و کلنگ‌زنی پنج کارخانه تولید خوراک آبزیان، ایجاد راه‌های روستایی و طرح‌های آبرسانی از جمله پروژه‌هایی است که در این دولت انجام شده و یا در دست انجام است و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده، گفت: خبر‌های خوبی در سفر دور دوم دولت به استان در پیش است و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های برخوردارتر بیشتر پروژه برای کلنگ‌زنی و افتتاح دارد.
وی با بیان اینکه این کار‌های بزرگ برای مردم به خوبی روایت و تبیین شود، گفت: زمینه فعالیت گسترده در حوزه جهاد تبیین که منجر به بیان خدمات و‌امید آفرینی در جامعه می‌شود فراهم است.
احمدزاده بر فعالتر شدن ستاد جهاد تبیین و شورای اطلاع‌رسانی در استان تأکید کرد و گفت: در دولت‌های گذشته پروژه‌هایی مانند سد احداث شده که تمام منافع آن برای بقیه استان‌ها بود اما تمام کار‌ها و پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود همه در راستای منافع و تحول در استان است و این تفاوت میان دولت‌ها برای مردم بیان شود‌.
 نشست اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
مسئول ستاد تبیین دفتر رئیس جمهور هم در این نشست با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه جهاد تبیین از سایر استان‌ها جلوتر است، گفت: یکی از ماموریت‌های دستیاران مردمی‌سازی دولت در استان‌ها پرداختن به موضوع جهاد تبیین است.
حجت‌الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: در حوزه تولید محتوا اقدامات خوبی توسط ستاد تبیین استانی انجام شده است اما در حوزه انتشار باید کار بیشتری صورت گیرد.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی نشست با اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
والا نونیم چه حکمتیه یه استان بندانگشتی با زیریک میلیون جمعیت۴۵ ساله مشکلاتش حل نیابو؟🤔فکرنیکنیت د مردم ایهمه فقروفلاکته نیترن تحمل کنن
Iran, Islamic Republic of
همش کپ مفته
Romania
کارخانه قند با همت دولت به چرخه برگشت یا ستاد اجرایی فرمان امام؟
جهان
Iran, Islamic Republic of
عجب جلسه با کیفیتی متخصصین اقتصادی دورهم جمع شدن و دارند برنامه می‌دهند و....
غم وبار
Iran, Islamic Republic of
فقط مو لا استاندار جلسه نیاشتوم.... هر که یه گروهی تشکیل دایه یه اسمی هم سیش نهایه نونوم چقد نون من ای گپه؟ ایشا سیل کنید همشو سرشو من گوشیشونه غیر از استاندار.. اوه اینگل ایخون درد مردمه چاره کنن؟
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1