تاریخ انتشار
جمعه ۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۶۴۱۷۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

جوان مارگونی غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده

۱
جوان مارگونی غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جستجوی جوان غرق شده در رودخانه خرسان پس از هشت روز تلاش امدادگران در این استان همچنان ادامه دارد.
کاظم فلاحی دوست افزود: از ساعت ۱۳ روز جمعه دوم تیرماه امسال با اعلام غرق شدن جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای زیر عنا در منطقه بردپهن بخش زیلایی بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و آتش نشانی به منطقه اعزام شدند که به علت خروشان بودن رودخانه منطقه تاکنون این عملیات ادامه دارد.
وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶ تیم سه نفره به همراه یک ست تخصصی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل منطقه اعزام کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مواردی که امسال در یکی از نقاط کشور تجربه شده به دلایل مختلف عملیات کشف جسد غرق شدگان پس از یک هفته تلاش طولانی شد.
فلاحی دوست تأکید کرد: برخورد با تخته سنگ و پنهان شدن جسد در جایی که از مشاهده امدادگران دور می‌ماند یا متلاشی شدن آن از سوی آبزیان دلیل ناکام ماندن عملیات کشف جسد‌های غرق شده است.
وی ابراز‌امیدواری کرد: با تلاش امدادگران هلال احمر و آتش نشانی تلاش برای کشف جسد این جوان کهگیلویه و بویراحمدی منجر به نتیجه شود.
فرماندار شهرستان مارگون نیز گفت: با توجه به خروشان بودن رودخانه و احتمال رفتن جسد در آب حوزه استحفاظی لردگان در استان چهارمحال بختیاری هماهنگی‌های لازم برای جست و جو در این استان انجام شده است.
مختار اندرخور با اشاره به اینکه خانواده این جوان جانباخته چشم انتظارجسد فرزندشان هستند تأکید کرد: از فردا تیم‌های جستجوگر برای کشف جسد جوان مذکور به چهارمحال بختیاری اعزام می‌شوند.
رودخانه خرسان بزرگ‌ترین ریزابه رود کارون است و از کوه‌های تنگ سرخ و کنه دوده‌سه در ۴۳ کیلومتر جنوب شرقی یاسوج و ۱۵ کیلومتری شمال غربی اردکان فارس سرچشمه می‌گیرد و به نام رودخانه بشار به سوی شمال غربی جریان می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1