کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

جوان مارگونی غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده

9 تير 1402 ساعت 22:18

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جستجوی جوان غرق شده در رودخانه خرسان پس از هشت روز تلاش امدادگران در این استان همچنان ادامه دارد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جستجوی جوان غرق شده در رودخانه خرسان پس از هشت روز تلاش امدادگران در این استان همچنان ادامه دارد.
کاظم فلاحی دوست افزود: از ساعت ۱۳ روز جمعه دوم تیرماه امسال با اعلام غرق شدن جوان ۱۸ ساله از اهالی روستای زیر عنا در منطقه بردپهن بخش زیلایی بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و آتش نشانی به منطقه اعزام شدند که به علت خروشان بودن رودخانه منطقه تاکنون این عملیات ادامه دارد.
وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶ تیم سه نفره به همراه یک ست تخصصی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل منطقه اعزام کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مواردی که امسال در یکی از نقاط کشور تجربه شده به دلایل مختلف عملیات کشف جسد غرق شدگان پس از یک هفته تلاش طولانی شد.
فلاحی دوست تأکید کرد: برخورد با تخته سنگ و پنهان شدن جسد در جایی که از مشاهده امدادگران دور می‌ماند یا متلاشی شدن آن از سوی آبزیان دلیل ناکام ماندن عملیات کشف جسد‌های غرق شده است.
وی ابراز‌امیدواری کرد: با تلاش امدادگران هلال احمر و آتش نشانی تلاش برای کشف جسد این جوان کهگیلویه و بویراحمدی منجر به نتیجه شود.
فرماندار شهرستان مارگون نیز گفت: با توجه به خروشان بودن رودخانه و احتمال رفتن جسد در آب حوزه استحفاظی لردگان در استان چهارمحال بختیاری هماهنگی‌های لازم برای جست و جو در این استان انجام شده است.
مختار اندرخور با اشاره به اینکه خانواده این جوان جانباخته چشم انتظارجسد فرزندشان هستند تأکید کرد: از فردا تیم‌های جستجوگر برای کشف جسد جوان مذکور به چهارمحال بختیاری اعزام می‌شوند.
رودخانه خرسان بزرگ‌ترین ریزابه رود کارون است و از کوه‌های تنگ سرخ و کنه دوده‌سه در ۴۳ کیلومتر جنوب شرقی یاسوج و ۱۵ کیلومتری شمال غربی اردکان فارس سرچشمه می‌گیرد و به نام رودخانه بشار به سوی شمال غربی جریان می‌یابد.


کد مطلب: 464179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464179/جوان-مارگونی-غرق-شده-رودخانه-خرسان-هنوز-پیدا-نشده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1