تاریخ انتشار
جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۶۳۹۱۴
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

از حاکم شدن آرامش در جامعه با برخورد با مفسدان و دانه درشت ها تا انتقاد از کم توجهی به سازمان تبلیغات اسلامی

۱
از حاکم شدن آرامش در جامعه با برخورد با مفسدان و دانه درشت ها تا انتقاد از کم توجهی به سازمان تبلیغات اسلامی
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: اگر با مفسدان و دانه درشت ها برخورد شود آرامش در جامعه حاکم خواهد شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه 2 تیر ماه 1402) همه مسلمانان را به مراعات تقوا و پرهیز از گناه دعوت کرد و گفت: یکی از روزهای تقوا و مبارزه با نفس، روز عید قربان است.
وحدانی فر با اینکه روز عید قربان روز گذشت از نفسانیات است به اهمیت قربانی اشاره کرد و گفت: تکلیف داریم فرهنگ قربانی را در جامعه احیاء و گسترش دهیم. 
وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه گفت: بهشتی یک امت و یک ملت بود او لایق شهادت بود. 
حجت‌الاسلام وحدانی فر یکی از مهم ترین فضائل اخلاقی شهید بهشتی را عمل به تقوا و نظم در امور دانست و افزود: نظم در امور این چنین انسانی را فرزانه و عالم میکند که خار چشم دشمنان اسلام می‌شود.
امام جمعه دهدشت قوه قضائیه را یکی از ارکان مهم کشور دانست و گفت: قوه قضائیه جایگاه بازدارندگی نظام اسلامی است، جایگاهی ست که مخالفان، معاندان و مفسدان نظام اسلامی باید دهانشان را بست و با آنها برخورد شود‌.
وی خاطرنشان کرد: اگر با مفسدان و دانه درشت ها مقابله صورت بگیرد آرامش در جامعه حاکم خواهد شد‌.
وحدانی فر یکی از مشکلات مردم در این راستا را روند طولانی و خسته‌کننده اطاله دادرسی عنوان و خواستار رفع این مشکل شد و بیان کرد: دولت در این زمینه کمک کند و نهایت تلاش را برای جذب قضات جوان، مومن و انقلابی به کار گیرد.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که متاسفانه برخی محاسن‌سفیدها برای برخی جرم‌ها ورود می‌کنند گفت: این جای تعجب دارد، از قوه قضائیه تقاضا داریم کسانی که نسبت به نوامیس مردم ابایی ندارند را بدون تعارف با آن‌ها برخورد صورت گیرد.
وی هم‌چنین خواستار برخورد با ترک فعل مسئولان شد و بیان کرد: مسئولان کم‌توجه داریم که اگر با این‌ها برخورد شود برخی مشکلات حل می‌شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان از افتخارات امام است، اما نسبت به مسئله مالی آن کم توجهی می‌شود، اگر به اندازه برخی فیلم‌های سینمایی به آن اعتبار می‌دادند کارهای بهتری انجام خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1