تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۶۳۷۶۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نگرش کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم سفر دولت تغییر کرده است

۰
نگرش کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم سفر دولت تغییر کرده است
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای دور دوم سفر دولت به استان تمام نیازمندی های حوزه عمرانی دیده شد و از ۴۱ دستگاه ۷۵۰ پروژه احصاء شد.
به گزارش کبنانیور، عیسی شهامت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید زیرساخت‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد را متناسب با سایر استان‌ها به پیش ببریم، گفت: نیازمندی های استان در سفر دور دوم فازبندی شد و بسته پیشنهادی را از ۸۲ هزار میلیارد به ۵۵ هزار میلیارد تومان کاهش دادیم و با نهاد ریاست جمهوری در این زمینه جلسه برگزار خواهیم کرد.
با اشاره به اینکه در سفر دور اول دولت به استان به دلیل اینکه ابتدای استقرار دولت سیزدهم بود و از طرفی تنها دو روز از انتصاب استاندار می‌گذشت، تصریح کرد: همین موارد باعث شد تا نیازمندی های واقعی استان شناسایی نشود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: مصوبات سفر سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که با تشکیل تیم کاری توسط استاندار و پیگیری‌های مستمر در مرکز کشور بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد دیگر تحت عنوان متمم سفر اضافه شد و با انجام یک مصوبه جدید رقم اعتبارات سفر اول دولت به حدود  شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه تاکنون سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان تخصیص یافته است گفت: با سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان هم یک هزار میلیارد تومان آزادسازی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: از مجموعه ۲۱۷ پروژه مصوب سفر اول دولت ۱۷۲ پروژه مربوط به حوزه عمرانی است که همه به جزء تعداد اندکی اجرایی و عملیاتی شد که ۹۵ درصد مصوبات سفر دولت در بخش عمرانی عملیاتی و اجرایی شد.
وی با بیان اینکه نگرش استان در دور دوم سفر دولت تغییر کرده است، گفت: برای دور دوم سفر دولت به استان تمام نیازمندی های حوزه عمرانی دیده شد و از ۴۱ دستگاه ۷۵۰ پروژه احصاء شد که برای انجام این تعداد پروژه به ۸۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شهامت با بیان اینکه باید زیرساخت‌های عمرانی استان را متناسب با سایر استان‌ها به پیش ببریم، گفت: نیازمندی های استان در سفر دور دوم فازبندی شد و بسته پیشنهادی را از ۸۲ هزار میلیارد به ۵۵ هزار میلیارد تومان کاهش دادیم و با نهاد ریاست جمهوری در این زمینه جلسه برگزار خواهیم کرد.
شهامت با اشاره به اینکه در تلاشیم تا سهم استان از نفت را بگیریم، افزود: در حوزه محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران تفاهم نامه منعقد شد که دو هزار میلیارد تومان مربوط به آبرسانی است.
وی بیان کرد: سد سقاوه، پل کلو سی سخت، باند دوم پروژه دهدشت_ خیرآباد از جمله پروژه‌های کلنگ‌زنی سفر دولت است، ضمن اینکه نیاز است پروژه راه آهن یاسوج به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
شهامت با بیان اینکه پروژه اتصال استان به آزاد راه، مطالعه باند دوم محور پاتاوه به دهدشت و انتقال آب از سد تنگ سرخ به یاسوج را در مورد مطالبه قرار می‌دهیم بر ایمن‌سازی جاده‌های استان برای کاهش سوانح و حوادث رانندگی تاکید کرد.
وی به شعار دولت در زمینه احداث مسکن اشاره و عنوان کرد: پاشنه آشیل طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات بانکی و بانک‌های پردخت کننده تسهیلات هستند که بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن بسیار ضعیف عمل کردند و انتظار می‌رود بانک‌ها در این زمینه همکاری و همراهی کنند.
وی بیان کرد: نرخ تولید مسکن ۴۸ هزار واحد است که در حال حاضر تعداد واحدهایی که در همه رده‌ها اعم از بافت فرسوده، خود مالکی، طرح نهضت ملی و سایر حوزه‌ها ساخته می‌شود ۱۸ هزار واحد است.
شهامت با اشاره به مشکلی که در مسکن حمایتی وجود دارد، افزود: بیش از ۵۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی در یاسوج هستند اما تاکنون تنها ۵۲۵ واحد در این شهر شروع شده که رقم ناچیزی است.
وی با بیان اینکه ادارات از جمله جهاد کشاورزی زمین‌های خود را در اختیار طرح نهضت ملی قرار داد گفت: زمینی به شهر یاسوج الحاق شده که با الحاق این زمین ساخت ۱۰ هزار واحد تفاهم شده که در سفر دولت ساخت این تعداد واحد مسکونی کلنگ‌زنی می شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1