تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۶۳۴۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد / مردم استان منتظر شنیدن خبرهای خوب باشند

۲۰
۳
سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد / مردم استان منتظر شنیدن خبرهای خوب باشند
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم استان در سفر رئیس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه‌های بزرگ و کلیدی استان باشند.
به گزارش کبنا نیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای تحقق مهمترین اهداف سفر رئیس جمهوری به استان باید با کار کارشناسی، فکر و اندیشه به خوبی نیازها را شناسایی و آنها را اعلام کنیم.
سید احسان عسکری در جلسه هماهنگی مصوبات سفر ریاست جمهور از سفر قریب الوقوع دکتر رئیسی و هیات دولت به استان خبر داد و گفت: باید از این فرصت برای پروژه های استان منابع لازم را جذب و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه‌های بزرگ و کلیدی استان باشند.
‍وی اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد باید از سفر رئیس جمهور به استان نهایت استفاده را ببریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اضافه کرد: پروژهای ارزشمندی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی،تولیدی و سرمایه گذاری برای این سفر پیش بینی شده که تحول عظیم در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
عسکری در این جلسه به تفصیل مهمترین پروژهای شاخص زیربنایی استان در حوزهای آب، کشاورزی، بهداشت و درمان و طرح هایی که دارای پیشرفت فیزیکی و  ردیف اعتباری ملی هستند را مورد بررسی قرار داد.
وی با بیان اینکه اولویت استان حمایت از بخش تولید است از بانک های استان خواست برای جذب به موقع منابع و اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور و  تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.
عسکری تاکید کرد: سفر دور دوم رئیس جمهور مکمل سفر اول و  در راستای تامین نیازهای اصلی استان در ابعاد مختلف خواهد بود و تصویب و اجرای پروژه های بهداشتی، آب، برق و گاز از نتایج این سفر می باشد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه اجرای متولی پروژهایی است که سرمایه گذاران ارائه داده اند، گفت: پخشی از مشکلات پروژه‌ها در درون استان و بخش دیگر در تهران حل می شود.
عسکری با اشاره به اینکه در همین هفته با حضور دکتر احمدزاده استاندار جلساتی در تهران پیرامون پیشرد مسیر و رفع مشکلات پترو پالاشگاه گچساران خواهیم داشت، تصریح کرد: بخشی از کارهای در خصوص خوراک پتروپالایشگاه می باشد که در وزارتخانه نفت مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.
در این نشست اعضای جلسه نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف  پروژهای در حال انجام  مطرح کردند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی رئیس جمهور سفر رئیس جمهور
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهترین خبر برداشتن استاندار و معاونینش می باشد
Romania
تاوقتی که خواسته اکثریت فرهنگیان که عزل مدیرکل ضعیف آموزش وپرورش است برآورده نشه نمی تونید با این خبرها اقبال عمومی به سمت دولت ایجادکنید .نقش فرهنگیان هم برکسی پوشیده نیست
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست
مدیرکل ا.پ باید عزل شود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
میخادبیادبلوارهای خشک راافتتاح کنه،خیابانهای درب وداغون راافتتاح کنه ،پل چهارم راافتتاح کنه،حقوق پرسنل شهرداری رابده،بازمانده مدیران دوره اصلاخات راابقا کنه ،ووووووپایتخت طبیعت ایران رابه پایتخت ویرانه ایران ارتقابده،باخریدسوغات استان وهدیه به وزراومسولین سرپوشی میگذارندبرعملکردضعیفشان،اگراستاندارراست میگوییدازاختیارات خوداستفاده کتدوشهردارراعزل کندتابیشترازاین ابرووحیثیت رسانه های بیگانه نبرند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین استان افرادی فرصت طلب بیش نیستند.
کاربر
Iran, Islamic Republic of
خبر خوب نمی‌خوایم
همین مدیران ضعیف راعزل کنه کافیه
واقعا مدیران حوزه اقتصادی دررأس آنها روزبهان علامه دهره الحمدولله که انشالا نکشه به اون روز
احمدرضا
Romania
مه ایا بره
م ف
Iran, Islamic Republic of
هر طرح وپروژه ای چه کوچک وچه بزرگ که طرح وتصویب شود هیچ امیدی وباوری در راه اندازی وافتتاح ان در کمتر از بیست سال وجود نداره چون استانی هست که مدیران توانمند و دانا وپای کار داریم ونه دلسوز استان و فقط به فکر این هستند که چند صباحی از سوابق مدیریتی در پرونده وسابقه کار داشته باشند وبس
به نام خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم خبر خوب برای جوانان بیکار بهمئی چه خبری است؟
سد کوثر برای شهرها و استانهای ساحلی خلیج فارس رفته اما برای سرزمین بهمئی نیست
آب مارون سرچشمه از کوههای زاگرس فقط برای ساکنین زاگرس نیست
کارگر
Iran, Islamic Republic of
مشکل کارخانه آرد و نشاسته یاسوج پیگیری شود.
علی
Romania
اگر استاندار توانست فقط جمعه بازار(حلبی اباد) که باعث ترافیک شهر یاسوج شده
باعث درگیری دست فروشان شده
نماد شهر یاسوج را ویران کرده
...
...
جابجا نماید .‌بقیه کارهای،بزرگ را هم میتواند انجام دهد.
خواسته مردم از رئیس جمهور اینهفقط جمعه بازار را جابجا نمایید ،مسئولین استانی ما توانایی انجام این کار را ندارند
سرمایه گذار
Iran, Islamic Republic of
کارهرکس نیست خرمن کوفتن
گاونرمی خواهدمردکهن
راه توسعه ورونق اقتصادی استان ازسه محورمی گذرد:نفت وگاز،گردشگری،کشاورزی ولی متاسفانه ادارات به افرادکاردان ومتخصص سپرده نشده امیدواریم که دکتر احمد زاده استاندارمحترم استان بادرایتی که دار مدیران ضعیفی وغیره متخصصی که بدون هماهنگی وباعمال نفوذ سیاسی منصوب شدنددرسفرریبس جمهور محترم و بعد از سغرتغییر کنند
سپهر
Iran, Islamic Republic of
سلام
تا زمانی که عزل و نصب مدیران از فیلتر نمایندگان مجلس رد میشود این استان پیشر فتی ندارد و خبر خوشی وجود ندارد.امیدوارم که در عزل مدیر راه و شهرسازی تحولی ایجاد شود
رفیق سیدقربون
Iran, Islamic Republic of
سلام سپهر جان،،،دایی استان وروساومدیران،،،همینه
همه جاش چول وچاربرده ،،،
پیشرفت نبوده ونیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم، دیروز یکی از دوستان گفت که تعدادی از کارکنان پتروشیمی دهدشت بازنشسته شدن ،خیلی تعجب کردم و خیلی هم متاسفم شدم مگه ممکنه پتروشیمی که هنوز به نیمه راه هم نرسیده کارکنان بازنشسته داشته باشد، از رئیس جمهور و سایر نهادهای نظارتی درخواست دارم پیگیری کنند مقصران اصلی که نگذاشتن این پتروشیمی پیشرفت چشم گیری داشته باشد را عزل کنند و مدیران توانا و دانا نصب کنند.
سید محمد معصومی
Iran, Islamic Republic of
بهترین خبر برای مردم سادات محمودی ،حکم لغو احداث سد خرسان 3 می‌باشد که جز آواراگی مردم سادات محمودی چیز دیگری عاید استان کهگیلویه و بویراحمد نمیشود و مافیای آب به اهداف شوم خود دست پیدا میکنند اما کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای عسکری سد آبریز چه شد چه پروژه ای داری چراحرف میزنی
سید
Romania
آبروی ملت و بردید با مدیرتتووون
محمود یاسوج - روستای انقلاب زده بلکو
United States
درود سید احسان !
تو را به خدا مطالبه گر حقوق مردم فلک زده استان باشید فقط به میز نچسبید یک هزارم بچه شمخانی برای مردم استان مطالبه نمایید اگر عدالت دارید !
چرا طلب ایران از کشور عراق هزینه حجاج شود ؟!
از مسئولین رده بالا انتظاری نیست نگذارید بیشتر از این اقتصاد کشور بدست نااهلان بیفتد !
مردم درمانده شدند ، بیکارند ، تورم سرسام آورست ، دولت روزانه به مردم فشار میآورد , هرکس توان ارتباطی دارد دستش در بیت المال (خون مردم )است ، ظلم هم حدی دارد !!
Iran, Islamic Republic of
می فرمایید تو این دو سال کدوم مشکل یا وعده هاش رو عملی کرده
که الان بخواد مشکل استان ما رو حل کنه
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1