تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۴۶۳۱۴۴
نماینده ولی فقیه در استان:

زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس احداث می شود

۳
۰
زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس احداث می شود
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساخت زائرسرای این استان در مشهد مقدس خبر داد. سید علی احمدزاده در نشست با اعضای هیات امنای بنیاد زائر با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) باعث جادوانگی می‌شود، گفت: از ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس حمایت می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته مبلغ پنج میلیارد تومان برای انجام کارهای ابتدایی این زائرسرا اختصاص داده شد و با کلنگ‌زنی این پروژه مهم فرهنگی اعتبارات بیشتری اختصاص داده می‌شود. وی بیان کرد: اعتبارات این پروژه فرهنگی تامین می‌شود، ضمن اینکه خیرین برای ساخت این مکان مبلغی را قول مساعد دادند. دکتر احمدزاده با بیان اینکه عملیات ساخت زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد به بهترین شکل انجام شود، افزود: نگران تامین اعتبارات این پروژه مهم نباشید. وی عنوان کرد: به منظور هماهنگی بیشتر برای ساخت این پروژه فرهنگی جلسه‌ای با استاندار خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود. گفتنی است با توجه به اینکه اعتبارات مورد نیاز این پروژه تخصیص داده می‌شود، پروژه زائرسرا کلنگ‌زنی و به وسیله نهادهای مجری شروع به کار می شود.

دبیر کانون‌های رضوی در استان هم در این خصوص گفت: زمین این زائر سرا در سال ۹۲ با همکاری شهرداری و شورای شهر مشهد با پروانه ساخت رایگان به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد که به دلیل کمبود اعتبار اقدامی برای ساخت آن انجام نشد.
ستار هدایتخواه با اشاره به اینکه این زائر سرا در ۱۰ طبقه احداث می‌شود افزود: با تکمیل این طرح عام المنفعه هر ماه بیش از ۱۰ هزار زائر از استان کهگیلویه و بویراحمد در زائر سرا میهمان می‌شوند.
وی با بیان اینکه راه‌های کمک به ساخت این زائر سرا به زودی از طریق رسانه‌های رسمی به مردم اعلام می‌شود ادامه داد: بخشی از اعتبار ساخت این طرح توسط مسئولان تخصیص یافته، اما برای تکمیل آن به مشارکت مردم خیر اندیش نیاز است.
با هماهنگی شهرداری و شورای شهر، ۳۳ زائر سرا ویژه زائران استان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس ساخته شده و یا در حال ساخت است.
هم اکنون ۶ زائر سرا و ۱۸ حسینیه زائر سرا، در شهر مشهد بهره برداری و به زائران خدمات ارائه می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف خدمت به زائران امام رضا (ع)عملیات اجرایی ساخت زائر سرای ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس آغاز شده است.
به گزارش کبنا نیوز، آیت اله سید نصیر حسینی اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع با حضور جمعی از مسئولان استان های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی آغاز شده است.
وی اعتبار اولیه این زائرسرای مردم کهگیلویه و بویراحمد در شهر مشهد را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این طرح به ۱۴۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.
حسینی با تاکید بر اینکه ساخت و تکمیل این طرح جز با انسجام و همدلی همگانی امکان‌پذیر نیست، از شهروندان استان خواست با نگاه اعتقادی برای ساخت زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این زائرسرا متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست، بلکه برای استفاده همه مردم استان به‌ویژه محرومان و نیازمندان ساخته می‌شود و ضرورت دارد همه هر چه در توان دارند برای ساخت و تکمیل آن همکاری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آیا داماد فامیل نیست؟!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایت خواه برای نظافت و بهداشت ساختمون چی آیا بذاره مثل زایرسرای آموزش پرورش که ساس ادمو میخوره هیشکی به نظافتش نمی‌رسه اینم فقط احداث بشه بعد بره به امون خدا
Iran, Islamic Republic of
ده ساله میخواد ساخته بشه و این دولت و آن دولت میشه تا الان ۵ استاندار قول بی حساب و کتاب دادند این هم روش
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1