تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۶۳۱۴۲

تشریح عملکرد دولت در بخش کبگیان

۱۲
۳
تشریح عملکرد دولت در بخش کبگیان
کبنا ؛ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان طی گزارشی مجموعه عملکرد دولت انقلابی در بخش کبگیان را بصورت خلاصه‌وار تشریح کرد.  
به گزارش کبنا، محسنی فر با اذعان به اینکه تبیین خدمات نظام وظیفه همگانی است افزود: خدمات دولت انقلابی به ریاست آقای رئیسی در افق یک ونیم ساله تصدی اینجانب در بخش کبگیان رضایت بخش بوده است.
وی ادامه داد: در مبحث آسفالت راه شهری و روستایی در روستا‌های میانتنگان حدفاصل اتوبان پاتاوه دهدشت به طول ۵۰۰متر، سرقنات سرچنار به بُن دَره به طول ۲۲۰۰، روکش آسفالت جاده چیتاب به صالحان به طول ۱، و چیتاب به گندمکش به طول ۱۰کیلومتر، و آسفالت معابر روستای هادی اباد چنار به متراژ ۸ هزار و معابر روستای جوزار به متراژ ۱۲هزار متر مربع در کنار تکمیل جاده ارتباطی چیتاب به اتوبان پاتاوه دهدشت که از پروژه‌های راکد و ۱۵ ساله بخش بود و بعلت کمبود اعتبار راکد مانده بود و در آستانه تکمیل نهایی جهت آسفالت قرار دارد گام خوبی برداشته شد. محسنی فر اصلاح شبکه آب شرب روستا‌های باوری تنگ باوری، بطاری، و عملیات تعویض و اصلاح خط انتقال آب شرب روستا‌های گردوه وبطاری، و خط انتقال اصلی دلی بجک ساران( بزودی) را در زمره خدمات دولت در زمینه آب شرب برشمرد.
وی با اشاره به خدمات دولت در زمینه کشاورزی خاطرنشان کرد: با اجرای ۱۵۰متر از فاز ۲ جدول سنتی آب کشاورزی مزارع چیتاب ومحمدآباد ۸۵درصد از این پروژه حیاتی مردمان این دیار تکمیل خواهد شد.
نماینده ارشد دولت در کبگیان تکمیل ۹۰متر جدول‌گذاری معابر روستای ساران، همچنین ۱۰۰متر از جدول کشاورزی در اراضی روستای بلوط کاروان و اجرای بیش از ۱۵۰متر جدول کشاورزی در روستای ده برأفتاب چنار را از اهم خدمات دولت در حیطه کشاورزی برشمرد و افزود: به همت خدمات دولت کار اجرای دیوار حائل در روستا‌های گردوه ومحمدآباد وغمی در کنار تکمیل ۵۰ متر دیوار حائل محمدآباد صالحان را نیز به اتمام رساندیم.  
بخشدار کبگیان اصلاح شبکه برق و عملیات سیم به کابل بیش از ۲۰ روستا، و عملیات تکمیل روشنائی گلزار‌های شهدا و معابر کوچه‌های برخی از روستا‌های بخش را از خدمات شرکت توزیع نیروی برق در کبگیان برشمرد و افزود: با اجرای عملیات روشنایی معابر بیش از ۱۴روستای بخش کبگیان درصدد هستیم تا به حول قوه الهی عملیات سیم به کابل در بخش را به ۱۰۰ در صد برسانیم.  
محسنی فر با اذعان به تکمیل و افتتاح پروژه بزرگ درمانگاه روستای نقاره خانه، ساخت خانه بهداشت روستای میان تنگان را یک نیاز اساسی و مطالبه مردمان آن دیار برشمرد و افزود: با کلنگ زنی پروژه چمن مصنوعی روستای ساران، و تکمیل پروژه چمن مصنوعی شهر چیتاب توانستیم کار اجرای پروژه چمن مصنوعی موگر و سالن ورزشی روستای ساران را به ترتیب در مدار تکمیل و اجراء قرار دهیم.  
وی بااشاره به آسفالت بیش از ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهر چیتاب، و اجرای بلوار به طول ۲۰۰متر بطرف جاده امامزاده عبدالله "ع" را از خدمات مهم دردولت انقلابی و با پیگیری شهردار چیتاب برشمرد.  
بخشدار کبگیان در رابطه با اجرای پروژه پمپاژ آب به زمین‌های نقاره خانه و حومه و همچنین طرح اجرای کانال‌های هدایت سیلاب در روستا‌های بخش گفت: عملیات کلنگ زنی وتخصیص اعتبار پمپاژ آب کشاورزی روستا‌های نقاره خانه وحومه به زودی اجرایی خواهد شد، و درکنار آن اجرای کانال هدایت سیلاب روستا بصورت فاز فاز ( فعلا در فاز ۱ به طول ۱۰۰متر ) درحال اجراست.  
وی پیگیری عملیات کانال هدایت سیلاب روستای موگر را در مدار واگذاری به پیمانکار جهت اجرا برشمرد و گفت: عملیات فاز ۲ کانال هدایت سیلاب روستای گندمکش که بصورت نیمه کاره رهاشده بود در ردیف تخصیص اعتبارات جهت ادامه طرح مطرح شده است.  
این مسئول بازگشایی تعدادی از راه‌های روستایی در کنار راه‌اندازی پمپ‌های کشاورزی عمومی مردم روستای ساران که بر اثر سیل مانسون خسارت دیده بودند را در کنار معرفی و ارجاع تعداد ۴۵۰ نفر از خسارت دیدگان سیل فوق به فرمانداری وادارات تابعه شهرستان از دیگر خدمات انجام گرفته در بخش برشمرد و تصریح کرد: کار اجرای ۲۵۰متر جدول بتنی کشاورزی در روستای بونه ریزک سرچنار و نصب دو دستگاه ترانس برق در روستا نیز به مرحله تکمیل نزدیک شده که همزمان با آن عملیات پروژهآبرسانی گندمکش نیز تدارک دیده شده است.  
ابوطالب محسنی فر با اشاره به سفر اخیر فرماندار بویراحمد و تعدادی از مدیران خدمات‌رسان به برخی از روستا‌های کبگیان خاطرنشان کرد: اهم مطالبه مردم در این سفر مشکل جدول کشاورزی بود که باهمت دولت و عنایت فرماندار محترم فعلا با اجرای عملیات لایروبی موقت جدول سنتی کشاورزی روستا‌های کرکرزار، باوری وحومه از طریق تأمین اعتبار توسط فرمانداری بویراحمد در مدار اجرا قرار گرفت و انشالله باپایان فصل برداشت کار سرآب‌بندی شروع خواهد شد.  
وی در پایان، حل مشکل آنتن دهی اکثر روستا‌ها، و گازرسانی به روستا‌های گندمکش وتعدادی از خانوار‌های فاقد گاز روستای بهارستان و چیتاب، وهمچنین حذف پیچ ورودی شهرچیتاب، در کنار اجرا واحداث پل آب تختک نقاره خانه به چیتاب در راستای حذف نقاط حادثه خیز را اقدام ماندگار دولت برشمرد و گفت: کار بتن‌ریزی ودرخت کاری بلوار ورودی روستای صالحان، در کنار نصب پایه‌های برق جهت روشنایی بلوار در دستور کار است.  
وی در پایان سایر عملیات وخدمات انجام شده را از برکات خدمات نظام برشمرد و گفت: وظیفه ما خدمت و تبیین خدمات نظام است، ولی انصافا تبیین خدمات نظام از حیطه تفسیر وتحلیل خارج است لکن ما بعنوان خادمین ملت نهایت تلاشمان را جهت پیگیری مطالبات این ولی نعمتان انجام خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سی روستای خهکی هیچ حرکتی نکردی
پروین
Iran, Islamic Republic of
آقی بخشدار تخا دولت انقلابیتو من بخش کبگیان چه کرده
صدیای روحانی و حاج زارع وخیر
وحدتی
Iran, Islamic Republic of
هابله ها هم دولتت هم او نماینده سخندانت🤣🤣🤣
اکبری
Iran, Islamic Republic of
حیف دولت انقلابی که به اینا بگن
سمیه
Iran, Islamic Republic of
عملکرد بخشدار بد نیس اما نماینده هییییچ بدرد نمیخوره حیف رای دادن که به این بدیم
صغری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر وه قومل خوش نیهره سیل کبگیان کنه
موگر
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج منتظریان والسلام
موسی چنار
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت نسبت به تلاش جناب بخشدار بدک نی
من باب نماینده هم عرض شود که
اولارای نییمو دوما رای نییمو
سوما اگر وه رای بییم رأی مونه وه روشنفکر جماعت نییمو
تراب
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دولت رئیسی بی نظیره
مث عملکرد روشنفکر خوش صدا بی بیان و نابلد🤣🤣
نادر
Iran, Islamic Republic of
ملا اسماعیل کار دولت انقلابیتو تمومه
ایدفع فقط اصلاحات
بی نمک
Iran, Islamic Republic of
درود بر بخشدار پرتلاش اما عملکرد این دولت خوب نیست
نمایندمون هم که الحمدولله وه فاتحه خونی و شو نشینی یل نیهره
موگر محروم
Germany
درود بر بخشدار پرتلاش وپیگیر بخش کبگیان و روابط عمومی توانمند وهمیشه در صحنه بخش کبگیان
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1