تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۶۳۰۳۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان کشور به لحاظ کشفیات مواد مخدر است

۳
۰
کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان کشور به لحاظ کشفیات مواد مخدر است
کبنا ؛
استاندار گفت: کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان کشور به لحاظ کشفیات مواد مخدر است و در مصرف از استان های آخر و جزء استان های پاک کشور هستیم که مایه خوشبختی است.
به گزارش کبنا نیوز، سیدعلی احمدزاده با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان افزود: برای جلوگیری از قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در استان پست ایست و بازرسی مستقر می شود تا مسیرهای چندگانه به خوبی کنترل شوند.
استاندار بیان کرد: چون از سوی سوداگران مرگ و باندهای قاچاق، مسیرهای استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان های بالا در ترانزیت و حمل مواد مخدر به سمت مرکز کشور انتخاب شده است در این خصوص عوامل کنترل و بازدارندگی به خوبی تقویت می شود.
احمدزاده عنوان کرد: چون از سوی دشمن به این پدیده شوم و خانمانسوز به صورت چند جانبه نگاه می شود، ما هم قطعا  کنترل ها و بازرسی را دقیق و گسترده و برخوردها را شدید خواهیم کرد.
استاندار در خصوص توزیع و مصرف مواد مخدر در استان گفت: توزیع و مصرف در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به استان های دیگر کشور کمتر بوده و استانی پاک داریم.
احمدزاده تاکید کرد: البته نباید این مسئله باعث گردد تا از این موضوع غفلت کنیم و باید با برنامه ریزی بهتر و با جدیت بیشتر مقابله و مبارزه کرد. 
وی تصریح کرد: گسترش حوزه مبارزه مردمی با مواد مخدر و تامین تجهیزات لازم برای نیروی انتظامی از دیگر اقدامات ضروری در این حوزه بوده که مد نظر قرار گرفته است.

استاندار، فرهنگ سازی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در استان به خصوص در خانواده ها و فضای آموزشی را مهم دانست و تاکید کرد: در این خصوص برنامه ریزی بازدارنده و سیاستگزاری لازم صورت گیرد.
استاندار تاکید کرد: بحث حمل و ترانزیت، توزیع و مصرف مواد مخدر پدیده پیچیده و گسترده ای است و برای هر مورد باید راهکار نو و مخصوص آن را طراحی و عملیاتی کرد.
وی بر فراهم کردن زمینه برای استفاده از تجهیزاتی که از سوداگران و باندهای قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط شده در جهت مبارزه و مقابله با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
احمدزاده با بیان اینکه عوامل چند جانبه و مختلفی باعث قاچاق، حمل، توزیع و مصرف مواد مخدر می شود و هر موضوع راهکار خاص خود را می خواهد، تاکید کرد: اکنون که این استان محل ترانزیت با شرایط کشفیات بالا قرار  گرفته مرکز کشور به لحاظ ابزار، امکانات و بودجه پشتیبانی نماید.
استاندار با اشاره به اینکه، علاوه بر کنترل، مبارزه و مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر برای پیشگیری و درمان معتادین برنامه های موثری تدارک دیده می شود عنوان کرد: در آینده هم هرگونه کشت از طریق پهپاد شناسایی، تخریب و عاملین نیز شناسایی و دستگیر و به شدت با آنها برخورد می شود.  
استاندار تصریح کرد: اگر در دو ماه گذشته امسال نسبت به پارسال ۱۴ درصد افزایش کشفیات و متلاشی کردن باندهای قاچاق مواد مخدر در استان را داریم دلیل بر افزایش مصرف در استان ما نیست بلکه به خاطر این است که نیروی انتظامی، سپاه، نیروهای اطلاعاتی امنیتی و مردمی به خوبی این مسئله را رصد و کنترل کردند.
وی اضافه کرد: انتخاب کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مسیر ترانزیت مواد مخدر به سایر استان های دیگر از دیگر دلایل افزایش کشفیات انواع مواد مخدر است.
استاندار ابراز داشت: کهگیلویه وبویراحمد چهارمین استان کشور به لحاظ کشفیات است و در مصرف از استان های آخر و جزء استان های پاک کشور بوده که مایه خوشبختی است.
دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان هم از در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر ۲۸ خرداد تا پنجم تیرماه خبر داد و اظهار داشت: برنامه های متعدد میدانی، تبلیغاتی، فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای در این ایام خواهیم داشت.
 اسماعیلی عنوان کرد: صدا و سیما، فضای مجازی، نهادهای مردمی، دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی، صاحبان رسانه استان و ائمه جمعه و جماعات در این برنامه ها یاریگر ما هستند.
وی اظهار داشت: تجلیل ازخانواده های شهدای حوزه مقابله با مواد مخدر، تجلیل از فعالان این عرصه مبارزه، برپایی نمایشگاه، برنامه های خیابانی، نصب چادرهای سلامت و پاکسازی محیط های آلوده از افراد معتاد و شناسایی توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و برخورد جدی با آنها از دیگر برنامه ها در این هفته خواهد بود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی کشفیات مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما

جونعلی
United States
مطمینم روحش از جلسات و نحوه برگزاریشون خبر نداره
این جلسات و هماهنگی هاشون و دردسراشون برا هاشمی و حوزه معاونت سیاسی امنیتی بعد اسم و رسمش برا استاندار

و کبنا هم که سریع براش بزرگنمایی میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سر هر کوچه ای بری هست این که کشف نمی خواد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ، استان ما جزو پاک ترین استان ها در میزان آلودگی به مواد مخدر هست ؟؟؟
عجب !!!
سال گذشته میزان مرگ ناشی از موادمخدر در کل کشور نسبت به سال قبلش ، ۱۵درصد افزایش داشت! اما در استان ما حدود ۳۶درصدافزایش داشت !!!!!
این آمار نظر جنابعالی رو رو میکنه !!!
لطفا اطلاعات خود رو بروز رسانی کنید !!
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

واحد گشت و مراقبت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک ...
1