تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۶۲۱۶۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات فرهنگی و قرآنی کهگیلویه برگزار شد + تصاویر

۱
آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات فرهنگی و قرآنی کهگیلویه برگزار شد + تصاویر
کبنا ؛آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز کهگیلویه با حضور رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و مسئولان شهرستانی با تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این آیین از قرآن به عنوان منبع عظیم کبریایی و چراغ راه هدایت انسان نام برد و افزود: امروز تجلیل از کسانی است که فهمیده اند منابع عظیمی وجود دارد که چراغ های فروزان ما هستند و اگر به انها متصل شویم راه سعادت را طی و به حیات طیبه دسترسی‌ پیدا خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: خداوند این لطف را شامل حال شما کرده که به این منابع عظیم و ارزشمند دست پیدا کرده و خود را بسازید تا بتوانید در جامعه مفید باشید. 
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: باید دانش آموزانی تربیت شود که بعد از فارغ‌التحصیل شدن با تربیت های اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، هنری و...در جامعه نقش ایفا کنند.
الیاس آذرکمان _ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این آیین هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و قران، عترت، را ایجاد انس و علاقه دانش آموزان و کشف استعدادها و توانمندی های هنری و فرهنگی دانش آموزان عنوان کرد.
آذرکمان افزود: در این مسابقات رقابتی دانش آموزان تلاش می‌کنند که استعدادهای پنهان خود را بروز دهند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز برگزار شد افزود: بخش فرهنگی و هنری در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با ۲۵ رشته برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات قریب به ۷۰۰ اثر از دانش آموزان تحویل گرفته شد و ۲۰۰ اثر پس از داوری کارشناسان معرفی شدند.
آذرکمان افزود: از این ۲۰۰ اثر دانش آموزان ۷۰ اثر را به عنوان اثر برگزیده از مقطع متوسطه اول و دوم به مرحله استانی راه یافتند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی کهگیلویه مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته برگزار شد و نفرات اول انتخاب شده و در این مسابقات قریب به ۱۵۰ دانش آموز به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند‌.

















نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1