کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز مسابقات فرهنگی و قرآنی کهگیلویه برگزار شد + تصاویر

20 ارديبهشت 1402 ساعت 15:25

آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز کهگیلویه با حضور رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و مسئولان شهرستانی با تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.


آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز کهگیلویه با حضور رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و مسئولان شهرستانی با تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این آیین از قرآن به عنوان منبع عظیم کبریایی و چراغ راه هدایت انسان نام برد و افزود: امروز تجلیل از کسانی است که فهمیده اند منابع عظیمی وجود دارد که چراغ های فروزان ما هستند و اگر به انها متصل شویم راه سعادت را طی و به حیات طیبه دسترسی‌ پیدا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خداوند این لطف را شامل حال شما کرده که به این منابع عظیم و ارزشمند دست پیدا کرده و خود را بسازید تا بتوانید در جامعه مفید باشید. 
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: باید دانش آموزانی تربیت شود که بعد از فارغ‌التحصیل شدن با تربیت های اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، هنری و...در جامعه نقش ایفا کنند.
الیاس آذرکمان _ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این آیین هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و قران، عترت، را ایجاد انس و علاقه دانش آموزان و کشف استعدادها و توانمندی های هنری و فرهنگی دانش آموزان عنوان کرد.
آذرکمان افزود: در این مسابقات رقابتی دانش آموزان تلاش می‌کنند که استعدادهای پنهان خود را بروز دهند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز برگزار شد افزود: بخش فرهنگی و هنری در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با ۲۵ رشته برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات قریب به ۷۰۰ اثر از دانش آموزان تحویل گرفته شد و ۲۰۰ اثر پس از داوری کارشناسان معرفی شدند.
آذرکمان افزود: از این ۲۰۰ اثر دانش آموزان ۷۰ اثر را به عنوان اثر برگزیده از مقطع متوسطه اول و دوم به مرحله استانی راه یافتند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی کهگیلویه مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته برگزار شد و نفرات اول انتخاب شده و در این مسابقات قریب به ۱۵۰ دانش آموز به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند‌.


















کد مطلب: 462168

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462168/آیین-تجلیل-دانش-آموزان-ممتاز-مسابقات-فرهنگی-قرآنی-کهگیلویه-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1