تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۶۱۹۷۴
تحلیلی بر فضای سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون؛

سه ضلع انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون؛ چالش‌های پیش‌رو روشنفکر / منتظریان تنهاتر از همیشه / شانس بالای بهرامی

۱۹۹
۱۲
سه ضلع انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون؛ چالش‌های پیش‌رو روشنفکر / منتظریان تنهاتر از همیشه / شانس بالای بهرامی
کبنا ؛
امسال سال انتخابات است و هر چه به اسفند ۱۴۰۲ نزدیک می‌شویم بر تنور انتخابات بیش از گذشته دمیده می‌شود. در همه حوزه‌های انتخابیه استان کم و بیش تحرکات انتخاباتی با هدف تبلیغ و جلب آرا وجود دارد، از جمله اینکه در شهرستان‌های بویراحمد، مارگون و دنا نیز کم و بیش شاهد فعالیت‌های انتخاباتی هستیم.
فصل انتخاباتی ۱۴۰۲ حوزه بویراحمد نیز شروع شده و گمانه زنی درباره حضور افراد در انتخابات داغ شده است. علارغم ظهور و بروز شخصیت‌های جدید سیاسی در قامت کاندیدا، انتخابات حوزه سردسیری کهگیلویه و بویراحمد سه ضلع اصلی دارد. محمد بهرامی، مهدی روشنفکر، نادر منتظریان، این سه ضلع در بازی انتخابات هستند.
شرایط برای مهدی روشنفکر نسبت به سایر کاندیدا‌ها متفاوت‌تر است، طی سه سال گذشته عملکرد روشنفکر در معرض قضاوت مردم قرار گرفته و او یک سال فرصت دارد که آرای دور قبل خود را دوباره جلب و جذب کند. از طرفی تشتت در میان لیدر‌های روشنفکر از همان سال ابتدایی نمایندگی او شروع شد و برخی لیدر‌های اصلی روشنفکر از او بریدند و به سمت دیگری جذب شدند اما روشفکر هنوز برگ برنده‌ای دارد، روشنفکر ابزار‌های جلب آرا در ادارات را در دست دارد، او در سه سال گذشته به چینش نیرو‌ها در شهرستان‌های مختلف و در استان حوزه انتخابیه خود دست‌زده و برای کسب نتیجه در ۱۴۰۲ تلاش زیادی کرده است.
بخت بد روشنفکر برنامه دولت برای تغییر مدیران ناکارآمد است. در روز‌ها و ماه‌های آینده و بعد از سفر ریاست جمهوری، شرایط پارادوکسیکال طلایی و نفسگیری برای روشنفکر خواهد بود؛ چرا که قرار است برخی مدیران تغییر کنند و ممکن است برخی از این مدیران کسانی باشند که به روشنفکر نزدیک‌تر هستند. آموزش و پرورش استان یکی از پایگاه‌های مهم روشنفکر است و ممکن است و اگر نتواند آن را حفظ کند، از این ناحیه دچار ریزش آراء می‌شود.
اما روشنفکر با چالش‌های دیگری نیز روبرو است. شیرعلی خرامین یکی از کاندیدا‌های احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ که اشتراکات اجتماعی زیادی با روشنفکر دارد، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و افراد زیادی که از روشنفکر بریده‌اند به سمت خرامین رفته‌اند. خرامین می‌تواند پدیده انتخابات ۱۴۰۲ باشد. او چهره‌ای دانشگاهی موجهی است که علاوه بر پایگاه اجتماعی، در محافل اصولگرایی نیز سبقه دارد و فردی شناخته شده است. اما روشنفکر تنها از ناحیه خرامین آسیب نمی‌بیند، بلکه او باید علی آراوند را زیر نظر داشته باشد که این روز‌ها دوندگی زیادی برای جلب نظر مردم بویراحمد سفلی دارد. شاید نام آراوند کمتر شنیده شده باشد اما بر اساس قاعده بازی، همیشه تیم‌های ضعیف شانس برای پدیده شدن دارند.
گزینه‌های کاندیداتوری دیگری نیز در بویراحمد سفلی وجود دارد و این چند پارگی سبد‌های رای انتخاباتی بیش از همه به روشنفکر ضربه می‌زند. طرفداران سابق روشنفکر بر این باور هستند که او در انتصابات خوب عمل نکرده، او همچنین در مجلس خیلی قدرتمند ظاهر نشده است.
نادر منتظریان ضلع دیگر مثلث است که بیش از هر زمان دیگری تنها است. لیدر‌های جریان اصولگرایی از او فاصله زیادی گرفته‌اند. به نظر می‌رسد بر اساس گزاره‌ها و پالس‌هایی که گاهی در فضا‌های مختلف مجازی و سیاسی به گوش می‌رسد منتظریان دیگر آن حمایت قاطع هدایتخواه را ندارد و شاید فعلا نداشته باشد. خلیفه خلقی پور که یکی از موتور‌های اتحاد جریان‌های اصولگرایی است نیز از منتظریان دل کنده و به سمت دیگری رفته که یقیناً پس از این اخبار آن نیز به بیرون درز می‌کند. بطور کلی آنقدر تشتت و اختلاف نظر در میان اصولگرایان بویراحمد زیاد شده که به جای جریان با محافل و گعده‌های مختلف اصولگرایی روبرو‌ایم و بعید است که در این انتخابات نیز روی یک گزینه متمرکز شوند.
در دوره انتخابات ۹۸ نیز اصولگرایان نتوانستند میان گزینه‌های مختلف وحدت ایجاد کنند و آراء بصورت قومی و طایفه‌ای به سمت روشنفکر رفت. اگر منتظریان همانند انتخابات اسفند ۹۸ از رأی جریان اصولگرایی بی‌بهره باشد که به نظر می‌رسد بی‌بهره هم است، شانسی برای انتخابات اسفند ۱۴۰۲ ندارد. این روز‌ها منتظریان‌امیدش را روی ارتباط‌های اجتماعی خود گذاشته و به دنبال جمع اوری سبد آرای قومی طایفه‌ای و قبیله‌ای است و همان راه روشنفکر را طی می‌کند.
اما در این دوره به دلیل عملکرد نامطلوب دولت رئیسی در میان مردم، اصلاح طلبان از شانس نسبی برخوردارند و انان با زیرکی می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، در صورتی که غلام محمد زارعی در انتخابات ۱۴۰۲ شرکت نکند، آرای او بیشتر به سبد محمد بهرامی ریخته می‌شود تا منتظریان که اشتراک قومی با زارع دارد. اما اگر زارعی به انتخابات ورود کند، قضیه کمی فرق می‌کند و تا حدودی هم شاید به نفع روشنفکر باشد.   بهرامی شرایطش این دوره بسیار متفاوت‌تر از سایر دوره‌ها است، برخی شانس او را در پیروزی انتخابات ۱۴۰۲ بیشتر می‌دانند و نظرسنجی‌ها نیز اقبال عمومی را به سمت بهرامی می‌داند. اصلاح طلبان احتمالاً این دوره بیش از هر دوره دیگری پشت سر بهرامی قرار بگیرند. بهرامی در این سال‌ها تجربه کافی برای بدست آوردن کرسی سبز بویراحمد در بهارستان کسب کرده، او توانسته در بویراحمد سفلی یارگیری خوبی انجام دهد. خیلی‌ها معتقدند که بهرامی شانس اول پیروزی در انتخابات را دارد. او رقیب اصلی مهدی روشنفکر خواهد بود. از طرفی هر دوره‌ای که بهرامی کاندیدا شده افزایش رأی داشته است و اقبال مردم به او بیشتر شده است.
اما همانطوری که عملکرد نامطلوب دولت می‌تواند برای بهرامی اقبال عمومی را ایجاد کند، پاشنه آشیل او نیز همین دولت است، بهرامی مخالف دولت رئیسی شناخته می‌شود و احتمال دارد که این موضوع روی رأی او اثر بگذارد.
بازی‌های سیاسی انتخابات در بویراحمد کم کم گرمتر می‌شود، و هرچند که گمانه زنی‌ها ادامه دارد اما تا زمان انتخابات نیز فرصت زیادی باقی است. قطعاً باید این افراد از فیلتر شورای نگهبان بگذرند و مشخص نیست در نهایت چه کسی بتواند در گود انتخابات حضور داشته باشد. در ماه‌های آینده جلسات بیشتری در محافل قومی و جناحی اصولگرایی و اصلاح طلبی برگزار می‌شود و ممکن است گزینه‌های دیگری نیز در صحنه انتخابات حاضر شوند. مردم بویراحمد دقیق هستند و هیچگاه بر سر سرنوشت خود با کسی تعارف نکرده‌اند. باید ببینیم چه فعل و انفعالاتی صورت می‌گیرد، از طرفی شرایط دولت و عملکرد او نیز بر انتخابات تأثیر می‌گذارد و حتی انتخابات حوزه کهگیلویه و گچساران نیز بر انتخابات بویراحمد اثرگذار است و همیشه نامزد‌های انتخاباتی منطقه گرمسیری و سردسیری بر یکدیگر اثرگذاری‌هایی داشته‌اند. چرخ و فلک سیاست سرعت تندی دارد و احتمال آن هست که همه چیز تغییر کند و دگرگون شود، باید ببینیم در ماه‌های آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و انتخابات به کدام سو کشیده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب و انتصاب عزت خواه که ایشان هیچ گونه آرایی و پایگاه اجتماعی و هیچ نفوذی در بویراحمد دنا و مارگون ندارد روشنفکر انتخابات را باخت
دالون
Iran, Islamic Republic of
از رای که به روشنفکر دادیم پشیمانیم
جبران میکنیم
تامرادی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
نماینده فعلی دیگه کاندید محبوب سفلی نیست و منفور ترین گزینه ممکن خواهد بود بویراحمد سفلی مردان با صداقت و با شجاعتی همچون شیرعلی خرامین ، نستور درخشنده ،مرتضی فروغ فرد، و خیلی دیگر از نیروهای شاخص سفلی از نماینده فعلی سر تر هستند
توت نده
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر با خودزنی هایی که کرد دیگه همین یک دوره وقتی مفتضحانه ببازه برای همیشه از صحنه سیاست حذف میشود
Iran, Islamic Republic of
فروغ فرد دیگه جیه
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر توانسته است در طی اين مدت کوتاه با نطق های متعدد خود در مجلس و‌مکاتبات مختلف با مسولین و وزرا در قامت یک رسانه بزرگ نقش آفرینی کند و مشکلات حوزه انتخابیه را به گوش مسولین کشوری برساند و در جهت حل این مشکلات بکوشد. و تا کنون بین نمایندگان استان کم نظیر بوده
Iran, Islamic Republic of
آبدارچی مجلس نفوذش از روشن فکر بیشتره😂
Iran, Islamic Republic of
ابو بریز اونجایی که میسوزه دادا
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد با این تحلیل ضایع ، بهرامی خشه بکشه هم ريشش هم امسال نباشه
Iran, Islamic Republic of
.حق نمایندگی،وکالت ودفاع ازهمه سختی هاومحرومیت های منطقه استان کهگیلویه وبویراحمدوشهرستانمان را به رسم امانت دوباره به دست باصلابت کسی بسپاریم که یقین وایمان راستین داریم سکوت درمرامش راه نداشته.

خدا شاهد است به امانت داری دکتر روشنفکر در زندگیم ندیدم.
Iran, Islamic Republic of
خدا بزنت وا قسم دروغ خردنت
Iran, Islamic Republic of
خاطر جم بو اصلاح طلب جماعت به راننده هدایتخواه رای نمیده
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
طرف هر دوره میاد با کلی هزینه و میلیارد ها پول اخرش هر دوره 2 تا 3 هزار نفر بیشتر میشه.... بعد از این ادم میخوان رقیب بسازن.. راننده هدایت خواه بیشتر این رای نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
رای به روشنفکر در حقیقت دست رد زدن به سینه کسانیست که در دو جریان اصول گرا و اصلاح طلب در تمام این سال ها همه چیز را متعلق به خود دانسته اند و حتی نخبگان و محرومین کنار خویش و در جناح خویش را نیز نادیده گرفته اند..
Iran, Islamic Republic of
رای به روشنفکر یعنی اتحاد و برادری در مناطق مختلف بویراحمد بر علیه اشرافیت...و استشمام بوی خوش نوع دوستی و همدلی....
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر شخصیت بی نظیری است که باید سالیان سال بگذرد تا ماهیت وجوهره عظیمش را بشناسید، یا این اشخاص مقایسه نکنید
Iran, Islamic Republic of
ارا همه ادوار که بهرامی شرکت کرده رو باهم جمع بزنن اندازه رای روشنفکر نمیشه... زور الکی نزن
Iran, Islamic Republic of
تازه اول کاره و یقین داشته باشین دکتر روشنفکر ، قدرت و هیمنه پوشالی و دروغین تمامیت خواهان رو بزودی زیر سئوال خواهد برد و واقعیت ها را با مردم درددل خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
چه زارع بیا چه نیا روشنفکر با اختلاف اوله
Iran, Islamic Republic of
چه زارع بیا چه نیا روشنفکر با اختلاف اوله
Iran, Islamic Republic of
همون تنهایی منتظریان بیشتر از جمع بودن این حضرات رای داره
Iran, Islamic Republic of
دلالیل کبنارو ببین محسن رضایی هم تجربش زیاد بی کمایی ،
Iran, Islamic Republic of
باز هم قلم فرسایی های پولی شروع شدن. تحلیل های جانبدارانه و رویا پردازانه و خیالی
عسکر
Iran, Islamic Republic of
کسی که به نزدیک ترین یاران خودش وفا نکرد حقش شکست است و هیچ کسی به چنین ادمی نمیتواند اعتماد کند
Iran, Islamic Republic of
اماده شکستن رکورد رای توسط ندای وحدت باشید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر که ندای وحدت سر دادند و همیشه صدای مردم بودند ، همراه و همگام مردم بودن به از جناح و باندبازیست، فقط دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
توهمات برخی هواداران باعث حضور 4 دوره ای بهرامی شده.. بنده خدا خودش هم میدونه رای نمیاره ولی برای یه عده ای نون و اب داره گویا
Iran, Islamic Republic of
از جمله زریر
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی، باتمام توان وقدرت پیش به سوی شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
به زودی از درون خانواده بهرامی و منتظریان جلسات بزرگی برای دکتر روشنفکر در راهه
Iran, Islamic Republic of
هر کی با بهرامی جلسه گرفت چند روز بعدش دوباره با روشنفکر نشست داشت. فکر کنم دکتر بهرامی تمرکزش رو روی بویراحمد علیا بزاره خیلی بهتره
هدایت
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران منصوب شده توسط روشنفکر به اندازه یکی از مدیران کل سابق دولت قبل توانایی جذب رای ندارند
Iran, Islamic Republic of
بدخواهان بزرگترین انگیزه حرکت ما هستند، کمایی تمام توانتو بزاری نمیتونی کسی را بی دلیل بزرگ کنی
علی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم کبنانیوز هم در جلسه ای که بهرامی خبرنگاران را ایام عید دعوت کرد وبه‌ آنها هدیه داد تشریف داشتند بابا مگه بهرامی از آقای پزشکیان قدرتر میباشد وزیر بهداشت این مملکت بود نائب رئیس مجلس بود با رای بالای از تبریز وارد مجلس شد.تازمانی دولت آقای رئیسی هست ‌دولت برای امثال بهرامی ها هم تره خورد نمیکنند.
Iran, Islamic Republic of
محسن رضایی ای دور هم سی ریاستوجمهوری ایا
Iran, Islamic Republic of
آقای ب و محسن رضایی رقیبان، رقیب منتظریان فقط روشنفکر هست و بس
Iran, Islamic Republic of
منتظریان تمام قد در میدان هست و رقیبش نماینده کنونی هست،نه محسن رضایی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
Iran, Islamic Republic of
من فقط زارع رای میدم
Iran, Islamic Republic of
این بار هم اصورایان شگست میخورند ولی نه از زارعی از روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
امدن یا نیامدن کسی دیگر ضربه ای به هیچ کس وارد نمیشه
ندای وحدت دوباره پیروز میدانه .بقیه فقط واسه حواشی خوبن
Iran, Islamic Republic of
بخدا روشنفکر همتونه دور ایزنه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نبینیت اینطور چهل تا مث ای آقایون دور ایزنه و به جیزی که دلش ایخا ایرسه
محسن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
قطعا بهرامی تو مارگون رای اول رو داره
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر به درستی جریان انحصار(جریان پست گرا ) را شناخته و می دانند که نقشه های شومی در سر دارند و یکی پس از دیگری نقشه هایشان نقش بر آب می شود، آقایون هم با این متنا نمیتونی بزرگ کنید
Iran, Islamic Republic of
به چه مشغول کنم دیده و دل راکه مدام
دل تو را می‌طلبد ، دیده تو را می‌جوید…
Iran, Islamic Republic of
به چه مشغول کنم دیده و دل راکه مدام
دل تو را می‌طلبد ، دیده تو را می‌جوید…
فقط دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
بی شک دکتر روشنفکر به عنوان شخصیتی علمی ، دانشگاهی و با داشتن شناخت و آگاهی کافی از نقاط ضعف و قوت حوزه بویراحمد و دنا قادر خواهد بود حوزه بویراحمد را در ریل توسعه و پیشرفت قرار داده و آن را به جایگاهی که شایسته آن است برساند.
Iran, Islamic Republic of
کمایی منتظر بو تا کسی با این متنا بزرگ شه... طوری روشنفکر عرصه را بر رقیبان تنگ کنه که لذت ببری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر روشتفکر عزیز . یه تنه یه لشکری بخدا دکتر عزیز.ما تا اخر ایستاده ایم.شاید ناراحتی باشه ولی نمیزاریم به این راحتی امثال کمایی سو استفاده کنن
Iran, Islamic Republic of
فراجناحی و فرا منطقه ای بودن ایشان و ایشون اومدن برای عبور از همین مرزبندی ها.جای تحسین داره ک یک نیروی انقلابی از اقشار مختلف دورورش باشن.این نشان ازمحبوبیت و مقبولیت مردمی ایشان است ک هرکسی این توانمندی و این پتانسیل رو نداره.فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
آقای ب پیروزیش هم ارزشی برای کسی نداره ، چون دولت مخالفشه
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی عزیز
عرض سلام خدمت شما
🌸🌸

برادر عزیز مسلم هست ک مهدی روشنفکر تن به خواسته های شخصی و منفعت طلبانه عده ای ک سال ها خود را قیم مردم می دانند و در لوای مختلف قصد ضربه زدن به پیکره جریان را دارد نمی دهد.

آقای خبرنگار کمایی آیا انتظار داری جهالت ، خود خواهی و غرایض شخصی در جریان ندای وحدت جای خود را به مردم خواهی و آینده نگری برای جریان بدهد، هرگز اجازه نخواهیم داد
دلیل اصلی استقبال و حمایت مستضعفین و دست پینه بسته ها از دکتر روشنفکر , فاصله گرفتن ایشان از همین خواص است که سالهاست چهره ای پوشالی و به ظاهر ارزشی بخود گرفته اند ....

جناب کمایی یقین بدانید سوت پایان بازی انهایی که فکر میکردند اصوالگرایی را قبضه کردند و به غیر از خودشون کسی اجازه خودنمایی ندارد و سوت پایان بازی افراد دونبش که هم راننده بوده اند و هم اصلاح طلب جدید، نزدیک هست.
ازهمه شما تفاضامندیم به جمع ملت بپیوندید و به ندای وحدتی ک مهدی روشنفکر در سراسر بویراحمد و دنا طنین انداز کرده است لبیک بگویند.و با این افکارتیشه به ریشه جریان نزنید
🌸🌸
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی فعل و انفعالات این روزها دوستانتان درست بیانگر این بوده که سوت «مرگ سیاسی» آنان پایان امسال توسط مردم و به ویژه محرومین و نخبگان منزوی و افسرده در بویراحمد و دنا زده خواهد شد و زمستان سردی را خواهند داشت به گونه‌ای که صدای شکستن استخوان‌هایشان تا فرسنگ‌ها به گوش خواهد رسید، بگو هرچقدر میتوانید هزینه مالی کنید که روشنفکر نیروی جانی دارد که شما ندارید
United Kingdom
بهرامی قراره ب نفع منتطریان کنار بره
United Kingdom
بهرامی قرار به نفع بهرامی کنار بره ک انشالله همینجور میشه
اگر کنار نکشد هیکدوممون موفق نمیشیم
Iran, Islamic Republic of
بیستون هیچ ، دماوند اگر سد بشود
چشم تو قسمت ما بوده و باید بشود

دوباره حاج نهدی
Iran, Islamic Republic of
بیستون هیچ ، دماوند اگر سد بشود
چشم تو قسمت ما بوده و باید بشود

دوباره حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
مارا تا دل بود، دلبر تو باشی حاج مهدی عزیز
United Kingdom
زارعی حضور پر رنگی در محافل اجتماعی داره
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
ازموده را دوباره آزموده خطاست
منظورم حاج زارع
Iran, Islamic Republic of
کاریزمای شخصیتی مهدی روشنفکر در پاسخگویی تخریب رقبا
آیا مهدی روشنفکر به دنبال زنده کردن شعار زنده باد مخالف من هست؟ زنده باد مخالفانی همچون کمایی
Iran, Islamic Republic of
کمایی سلام
بعد از جمع بندی از افکارعمومی و لحاظ نمودن جمیع جهات از منظر علمی اجتماعی ومدیریتی وسواد و بیان وپایگاه اجتماعی ومقبولیت :
کاندید آقای هدایتخواه؛ برای انتخابات مجلس
دکتر خلیفه خلقی پور شد
United Kingdom
روشنفکر اونقدر از بردش مطمئنه که نگذاشت بویراحمد دو نماینده ای بشود
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب

دوستان و عزیزان دلم
آینده از آن حق است
خبرهای خوشحال کننده و داغی در راه هست
اتحاد و همدلی در جریان ندای وحدت و بویراحمد بزرگ بصورت ویژه و عالی در حال شکل گیری هست
واقعیت ها بر همگان اشکار شده و جلسات اتاق فکر و تصمیم گیری رقیبان (خاصه اصولگرایان) به اتاق فکر مهدی روشنفکر تبدیل شده و افراد تاثیر گذار پی در پی به جمع حامیان ندای وحدت می پیوندند.
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنای عزیز همه میدانیم آقایان حریف روشنفکر نمی شوند و درست و پا زدن ها الکی و بی فایده است. به زودی شاهد نشست های بزرگ از لیدرهای شماره یک خردورزانه صولگرایی و اصلاح‌طلبی با دکتر روشنفکر خواهیم بود،بنشینید و نظاره گر باشید
بهادر
Iran, Islamic Republic of
بهرامی در سفلی رو‌ به رویش است. ایشان به‌ هر طریق ممکن برخی از متشخصین اصلاحات را ساماندهی کند تا فتح بهارستان راهی برایش نمی ماند. اشتیاق به روشنفکر رو به کاستی یست. متنفذین از ایشان بریده اند و سکوت معناداری بسر می برند.
United Kingdom
بابا چقدر شما ساده اید
از همین جا میگم نباید فریب را بخوریم
تا روز اخر هم ک باشد خرامین و اراوند به روشنفکر می میپوندند
از همین حالا صحبت کنید ک علیا هم یکی بشود و از بین بهرامی و منتظریان فقط یک نفر باید بیاید
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا چنان در صدد ترسیم راه برای مردم است که نیک میداند مردم بویژه تحصیل کردگان و جوانان راه را از چاه تشخیص داده اند و چاهی که خشکیش بر همگان ثابت گردید کسی برای رفع تشنگی سطل در آن نمی اندازد!!روشنفکر با دست خالی بزرگتر از ایشون را زمین زد برادر ،خاطرت جمع
United Kingdom
کبنا دور گذشته روشنفکر را شانس چهارم تلقی میکرد ولی در نهایت دو برابر نفر دوم رای اورد.
دوست ابول
Iran, Islamic Republic of
نوروز خودت هم‌میدانی که با توهم نمیشود وکسی هم نمیتواند کاندید مجلس شود
بنده خدا دچار توهم شده
هدایتخواه با آن عِده وعُده اش جرات نمیکند کاندید شود تو‌ دنبال چی هستی؟؟! برادرجان!!!
Iran, Islamic Republic of
پرفسور دکتر محمدرضا نیکبخت کاندید قطعی مجلس خواهد بود وهم‌ بین اصول گرایان وهم‌اصلاح طلبان وجوان بهترین رای
را خواهدداشت
سیاسی بیکار
United States
خرامین ضلع چهارم انتخابات است و خواهید دید چرا؟
چون:
اول قول به خرامین داد
بعد خرامین‌فهمید که گولش میزنه
بعد خرامین جدا شد
بعد به خرامین پیام‌داد برو بسلامت
بعد خرامین‌ اعلام‌حضور در انتخابات کرد
بعد پست پیشنهاد داد
بعد خرامین قبول نکرد
بعد افتاد به التماس
افتاد به تمنا
بعد خرامین ماند که بماند
...
خلاصه مفید گویا
United Kingdom
ک بنازم حاجیته ک سیاستدمدار سر دسش نومیه
از همین الان داره هر کی حتی ی کچلو ناراحتی داشت رو میره خونشون برمیگردونه
پارسه
Iran, Islamic Republic of
انتخابات خیلی خوبی پیش رو داریم 😉
United Kingdom
روشنفکر کار خودشو خوب بلده ، سیاستمداری قهار،خودش میدونه این سری چطور ۱۰۰ هزار رای رو لمس کنه
United Kingdom
بنده به عنوان‌ یک سی سختی ، زحمات دکتر روشنفکر را در زمان زلزله برای شهرستان دنا فراموش نخواهم کرد، ایشون زبان گویای مردم بود که ضمن سخنرانی تمام مسولین ملی و بیش از بیست نماینده مجلس را وارد سی سخت کرد
United Kingdom
روشنفکر عین صدای مردم بودن هست و ملی‌سازی مشکلات و بحران‌های حوزه انتخابیه، استراتژیی هست که مهدی روشنفکر را به یک ‌نماینده خاص تبدیل کرده است و بارهای بار دردهای استان را فریاد زده
United Kingdom
روشنفکر شخصیت بی نظیری است که باید سالیان سال بگذرد تا ماهیت وجوهره عظیمش را بشناسید برادر عزیز
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر با اقتدار نفر اول است البته همین سه نفر بیشترین آرا را دارند و به ترتیب روشنفکر اول دکتر بهرامی دوم و آقای منتظریان سوم هستند.
شهر وند بدون منافع
Romania
اگر مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون بخواهند بدون زحمت و هزینه سنگین یک نماینده خوب انتخاب کنند دکتر خرامین انسانی بزرگ و شایسته و مورد احترام همه استان است
محمد
Iran, Islamic Republic of
در اردوگاه روشنفکر تفرق و تشتت بی حد و مرزی ایجاد شده. غالبا جدا می شوند. به قول قدیمی ها گادار و پادار نویسایه.
از سیسخت
Canada
بهرامی اصلاح طلب نیست بلکه دنباله روی روشنفکر است و هیچگاه هیچگاه به بهارستان نخواهد رفت
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید برود؛ حرف مردم این است،بقیه ی مسائل گزینه ی انحرافی اند.
Iran, Islamic Republic of
خود اصولگراها هم به این نتیجه رسیدند که منتظریان اونی نیست که میخواهند
کورش
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر/ بای بای
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی نماینده ی فعلی در حقیقت آن روزی تمام شد که با صحنه گردانی او، آدمک نماینده ی سابق بر دار برده شد.
Iran, Islamic Republic of
آن کسی را که امروز مردم بویراحمد ناجی خود و رهایی از این هرج و مرج بی سابقه در این حوزه ی انتخابیه می دانند،نادر منتظریان است.
United Kingdom
منتظریان شب روز دنبال رد صلاحیت دکتر بهرامی هست بعد یه عده انتظار یکی شدن دارند
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل آموزش و پرورش نماد طایفه گرایی محض و با صحنه گردانی نماینده ی فعلی،باید عزل شود.
United Kingdom
دلیلی اصلی شکست حاج زارعی امثال بهرامی بودند عمرا اگه ما رای به بهرامی بدیم
فقط و فقط حاج منتظریان
United Kingdom
خلقی پور پشت پرده بار روشنفکر بسته
اینم مستقیم میگفتی کبنا ک همه این ادم رو بشناسند
سپیدار جلیل
United Kingdom
شک نداشته باشید بهرامی برنده میشه
همه ی مردم میگن بهرامی
United Kingdom
دلم سی خیابان تختی تنگ وابیه
انشالله امسال حداقل دو برابر دور گذشته جمعیت میاد
سلام
Iran, Islamic Republic of
منتظریان پیروز انتخاباته....
مطمئن باشید
سلام
Iran, Islamic Republic of
منتظریان پیروز انتخاباته....
مطمئن باشید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
نیاز نیست درباره بویراحمد نظر بدی. همین که ستاد احمدزاده هستی برات کافیه. فعلا خوب داری پول می گیری و حمایتش می کنی اما بدون این شرایط خیلی دوام نداره و باید کاسه و کوزه ات رو جمع کنی و با احمدزاده بری
Belgium
قطعا بهرامی پیروز انتخابات هستش چون بویراحمد مرد عمل میخواهد دیگه مردم از اصلاح طلب و اصوالگراها خسته شده اند بهرامی در شهرداری چه دربحث اقتصادی اشتغال و ورزشی کارهای بسزایی انجام دادند مجلس کسی را میخواد که عدد ارقام بلد باشد تخصص داشته باشد خداوکیلی منتظریان و روشنفکر کدومشان رشته تحصصی مثل بهرامی دارند
Belgium
قطعا بهرامی پیروز انتخابات هستش چون بویراحمد مرد عمل میخواهد دیگه مردم از اصلاح طلب و اصوالگراها خسته شده اند بهرامی در شهرداری چه دربحث اقتصادی اشتغال و ورزشی کارهای بسزایی انجام دادند مجلس کسی را میخواد که عدد ارقام بلد باشد تخصص داشته باشد خداوکیلی منتظریان و روشنفکر کدومشان رشته تحصصی مثل بهرامی دارند
Iran, Islamic Republic of
رفیق جان
روشنفکر دوباره هم‌در انتخابات پیروز خواهد شد
ولی
از فرمانداری مارگون که نیازی به معاون ندارد
تا یاسوج باید تغییر ات مدیریتی فوری انجام‌گیرد
بعضی از این مدیران هم ضعیف هستند وهم مخالف هستند که باید فوری تغییر نمایند وعزل شوند
مهردا د
Iran, Islamic Republic of
نه این طور نیست که شما می گویید برادر
الان از طایفه دکتر بهرامی دو هفته یک گروه دکتر روشنفکر دعوت می کنند
لوداب که زادگاه دکتر
مارگون زیلای و پاتاوه بشدت طرفدار دکتر روشنفکر هستند کم که نشده بیشتر هم شده اند،
اکه دکتر بهرامی رای بین بویراحمد پایین داره روشنفکر خیلی رای بویراحمد بالا نسبت به بقیه دارد،
مثل نشون به نشون هنوز نیروهای حاج زارع هنوز هستند بقیه هم که پست نداشتند از طایفه حاج زارع روبه روز دارن بیشتر ب طرف دکتر روشنفکر می پیوندند
ما نیروهای دکتر روشنفکر با این بیانیه ها نمی ترسیم
خودتون تجربه کردید،
کبنا خودت خوب میدونی دکتر خرامین بنده خدا رای نداره فقط خودش کوچک می کنه کاش با این همه علم کمی هوش سیاسی میشد وگرنه الان یک سناتور بود
زنده باش بویراحمد واحد
زنده باد ندای وحدت
دنا
Poland
درود بربهرامی عملگرا نه به کاندیدای وعده ای
حسنی
United States
روشنفکر سوم یا چهارم است
تامرادی اصیل
United States
سفلی و علیا نداره
همه ما باید به یک بویراحمدی اصیل که زادگاه و خواستگاهش بویراحمد واحد باشد رای دهیم
چه منتظریان
چه بهرامی
لبیک
Iran, Islamic Republic of
بحول قوه الهی روشنفکر با شکست حتمی مواجه است.چرا چون روشنفکر طی این چند سال اخیر تو مرکز استان و خصوصا در ادارات حسابی و ادارات را کاملا به سمت ناامنی برده است
و قطعا آراء بین بهرامی و منتظریان است.
United Kingdom
درود بر دکتربهرامی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل درستی است و انتخابات بین همین سه نفر است ولی روشنفکر از دور قبل خیلی بیشتر رای دارد.
اکبری
Iran, Islamic Republic of
مثل روز روشن است که دکتر روشنفکر با اختلاف نفر اول است.
فقیر مطلق
Iran, Islamic Republic of
ما که اصلا رای نخواهیم داد چون رای ما در سرنوشت ما هیچ تاثیر مثبتی تا حالا نه داشته نه خواهد داشت. و نماینده ها به دنبال منافع خود، آشنا و قوم و خویشان خود هستند و نه آمار بیکاری در این استان کم خواهد شد و نه تورم مهار خواهد شد و نه کارهای عمرانی وجود خواهد داشت پس رای من در سرنوشت من تاثیری نخواهد داشت
پیمان
Iran, Islamic Republic of
رای ما بویراحمد بالا منتظریان است
سفلی
United States
سفلی و علیا نداره
همه ما باید به یک بویراحمدی اصیل که زادگاه و خواستگاهش بویراحمد واحد باشد رای دهیم
چه منتظریان
چه بهرامی
سید
United States
پیروزی دکتر بهرامی حتمی شده
سید
United States
پیروزی دکتر بهرامی حتمی شده
حسین
United States
دکتر بهرامی مرد عمل.مردتکرار نشدنی .دوست دار ومحبوب قشر جوان.انشا الله به امید پیروزی
مصطفی
دکتر محمد بهرامی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این دوره دکتر بهرامی آرای خیلی خوبی دارد بستگی به شرایط دارد که چه کسانی در صحنه و کاندید باشند ولی امید پیروزی دکتر بهرامی وجود دارد
سهیل
United States
با امید خدا منتظریان قبول میشه بقیه هم باید از فیلتر شورای نگهبان و سازمان اطلاعات سپاه بگذرن که شاید هم باید خیلی بدوند و می‌ماند منتظریان انشالله
سعید
Iran, Islamic Republic of
ترس از منتظریان دارید و مطمن هستی که قبوله اینجور قلم میزنی
Iran, Islamic Republic of
آره ، ترس از منتظریان داریم ولی نه ترس از قبولیش
محمودیان
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر . یا زهرا یا زهرا یا زهرا (ع).
Iran, Islamic Republic of
هر که بره روشن نره😀
حسین
United States
رای ما فقط دکتر بهرامی💙💙💙
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصولگرایان این سری انسجام بیشتری دارند .مطمن باشین که با قدرت منتظریان پیروز خواهد شد و رای بالا کسب میکند
امیر محمد
United States
تنها کاندید کارآمد بهرامیست
امیر محمد
United States
تنها کاندید کارآمد بهرامیست
رستمی
United States
درود بر جریان راه روشن و دکتر بهرامی
ایلم اقایی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصلاح طلبان اصلا گزینه ندارند و حمایتی هم ندارند ازبهرامی .همچون سید باقر مندنی پور غریب پور همه از قدرت منتظریان خبر دارند و به شدت از ایشان حمایت میکنند
Iran, Islamic Republic of
اراوند /هم بهش رأی نمیده
بی تفاوت
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره کسی رای بده
سی خوت ایبری ایدوزی....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به امیدخداآرزوی قبولی وموفقیعت برای دکتربهرامی
راستگو
Iran, Islamic Republic of
ما امسال بطور کلی به آقای دکتر بهرامی رای می دهیم همه باید تلاش کنیم برای پیروزی دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
تمام اصولگرای سرشناس و صاحب نفوذ با منتظریان هست بزرگتریت لیدر را منتظریان داره،
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به اتفاقات اخیر در فضای سیاسی کشور و وعده های پوچ عزیزان انقلابی دو آتیشه قطعا دکتر بهرامی وارد مجلس خواهد شد .
احمد
United States
خخخخخ.خیلی باحالی کبنا .
گروه انقلابیون همیشه یه سر انتخاباتن.الان مبخوای حذفشون کنی
محمد
United States
فقط منتظریان گزینه اصولگرایان هست .ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
شما اشتباه می کنید هدایت خواه که نیست خلیفه خلقیپور هم نیست
سعید
United States
لبیک یا حسین فقط گروه انقلابی
سیروان
United States
یکی از بهترین و دقیق ترین تحلیل های کبنا بوده .حتی نویسنده می توانست این جمله را نیز اضافه کند که در این دور انتخابات احتمال زیاد رقابتی مثل ادوار قبل وجود ندارد و تفاوت نفر اول و دوم زیاد است . این جمله بنده را به یاد داشته باشید که ؛ حداقل نصف آرا برای بهرامی است و نصف دیگر آرا بین بقیه کاندیدا تقسیم می شود . جریان انتخاباتی بهرامی در این سه سال گذشته هم در فضای مجازی و هم میدانی بسیار خوب و پرتلاش کار کرده اند و این موجی که به سمت او آمده بخش عمده ان حاصل این تلاش و برنامه ریزی جریان اوست .جناب بهرامی در تمام تجمعات و گردهمایی ها و مراسمات و ..حضور داشته و نام او همواره در سایت ها و گروههای واتساپی و اینستاگرام به مناسبت های مختلف دیده شده است . ضمن آنکه عقبه انتخاباتی و تجربه جریانش نیز موثر است . بی شک شانس انتخاباتی این دور با جریان بهرامی ست .
بخشوده
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید با این که طرفدار منتظریان نیستم ولی ایشون از همه از لحاظ کارایی هستند و بدون شک پیروز انتخابات هستند روشنفکر که دیگه جایگاهی نداره بین مردم و بهرامی هم طبق روال گذشته برای گرم کردن تنور انتخابات میاد اصلاح طلب ها هم رای نمیدن
ج
Iran, Islamic Republic of
سلام.
هر کدوم بیاد هیچ کاری نمیکنه.زارع امد گفت بهم رای ندادی.روشنفکر امد گفت بهم رای ندادی.۱۰ ساله فوق لیسانسمو گذاشتم داره خاک میخوره.چون معافیت پزشکی دارم نمیتونم ازمونا ثبت نام کنم.بزار بهرامی هم بیاد و اینم میاد میره.امیدم فقط ختی هدایت خواه کجایی ک بیایی. هدایت خواه زمانی بود کاری نداشت کی بهش رای داده کی نداده .ولی زمان هدایت خواه ما بچه بودیم اگه بچه نبودیم الان وضعمون این نبود.
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا اصول کراها با اجماع زیادی منتظریان رو پذیرفتند و این بار حتما بهشون رای خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
نیروی با نفوذ اصولگرا خلقی پور بوده که از جریانات اصولگرا رفته اگر با بهرامی همراه بشه خطر
استانداری
Iran, Islamic Republic of
خدا یک میلیارد از این همه پولی که آقای دکتر ب ه ر ا م ی هر دور هزینه می کند و قبول نمی شود داشتم دیگه هیچ چیز نیاز نداشتم .
برادر من فرض بر اینکه این بنده خدا قبول هم شود که نمی شود . چون ایشان ۴ دور آمده و قبول نشده . وقتی دولت مخالف ایشان است و خود اصلاح طلبان منطقه هم بعنوان اصلاح طلب قبولش ندارند رفتنش به مجلس چه لطفی دارد .
Iran, Islamic Republic of
خود روشنفکر اول میشه
محمد
Germany
درود بر راه روشن فردا
درود بر مرد افسانه ای دکتر محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هیچ وقت نمیتونه نماینده شه و احتمال رد صلاحیتش وجود داره و آقای زارعی ب همین دلیل ک احتمال داده بهرامی ردصلاحیت میشه داره فعالیت میکنه
بویراحمد
Poland
جناب منتظریان برادر ارزشمند وگرامی در استان ما بحث اصول گرا و اصلاح طلب خیلی کم در انتخابات تاثیر دارد از جنابعالی خواهشمندیم امسال به دلیل وضعیت کنونی شهر یاسوج از جنابعالی خواستاریم با کناره گیری و حمایت از جناب دکتر بهرامی که با شهردار بودن در چندین سال خدمات گسترده ای کردن حمایت خود رو از ایشان اعلام کنید سپاس از لطفتون
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ حاج مهدی روشنفکر ۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
بهرامی چقدر از منتظریان ترسیده که داره پول میده تا رسانه ها تخریبش کنن
عادلانه بیا در کرسی رقابت
اگر یادتان باشد در دور قبلی هم چند روز به انتخابات رسانه ها نوشتن هدایت خواه از بهرامی حمایت کرد در حالی که منتظریان انتخاب خود هدایت خواه بود و هدایت خواه تکذیب کرد و قاطعانه از منتظریان حمایت کرد
اگه منتظریان نفر اول نشد هر چی خواستی بگو
در جلسه دیروز طایفه بزرگ قایدگیوی یکدست شد
انشالله همین چند روز دیگ هم طایفه غیور تیر تاجی در جلسه ای با حاج زارعی بزرگوار یکدست خواهد شد
بهرامی اگه بتونه طایفه خودش یکدست کنه شاهکار کرده
در ضمن اگر کبنا منظورش اصلاح طلبان واقعی باشه بنده خودم یکی از آنها با افتخار ما اصلا بهرامی به عنوان اصلاح طلب قبول نداریم
نامردی اگه ثبت نکنی کبنا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و حمایت از منتظریان؟ وضعیتتون معلومه برادر من، حتی نتونستین اسمتون رو هم بنویسین
امیرپور
Iran, Islamic Republic of
بدون شک برنده این دور انتخابات با آگاهی و دانشی که مردم دارن شخصیت علمی و عملگرایی چون دکتر بهرامی خواهد بود، جناب حاج زارعی نیز از ایشون حمایت خواهند کرد و مردم بویراحمد و دنا و مارگون به انتخاب خودشون می بالند
Iran, Islamic Republic of
آقای کبنا لطفا ایشون به اصلاحات ربط نده
نام اصلاحات لیاقت میخواد که بر تن هر کسی پوشیده نمیشه
Belgium
مردم از شعار اصلاح طلب واصوالگرا خسته شدنه کسی را میخواهند که بتوانند براشون کار کنند کسی نیست جز محمد بهرامی شهردار افسانه ای اسبق شهر یاسوج
Belgium
مردم از شعار اصلاح طلب واصوالگرا خسته شدنه کسی را میخواهند که بتوانند براشون کار کنند کسی نیست جز محمد بهرامی شهردار افسانه ای اسبق شهر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگه بتونه طایفه خودش یکدست کنه هنر کرده
همیشه اولین نفراتی که پشتش خالی میکنن طایفه خودش هست
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
از همین الان به آقای بهرامی باید تبریک گفت.
اقبال مردمی بسوی بهرامی است.
موج مردمی و نیروهای دلسوز بویراحمد واحد بسوی بهرامی شکل گرفته است.
کلات کالوس
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و ادب ، به نظر من جناب آقای آراوند بیش از دویست رای نداره چون قطعا این دوره هم اکثر بویراحمد سفلی خصوصا ایل بزرگ تامرادی اصرار بر موضع قبلی خود دارند و جناب آراوند هم خیلی شناخته شده برا بخش عظیم مردم شهرستان های حوزه ی انتخابیه نیست . در مورد آراء جناب دکتر خرامین هم عرض کنم شاید اگه دور قبل دکتر روشنفکر در صحنه حضور نداشتن و به جای ایشان دکتر خرامین بودن ، همین آراء دکتر روشنفکر رو و حتی آراء بیشتری هم کسب می کردن ولی در شرایط فعلی با توجه به اینکه برداشت اکثر مردم بر این است که دکتر خرامین رو اصولگرایان برا تقسیم آراء بویراحمد سفلی علم کرده اند حتی در روز های آخر هم باشه بویراحمد سفلی دوباره هماهنگ میشن برا روشنفکر و در آخر پیش بینی می کنم آراء امسال هم مثل دور قبل به ترتیب دکتر روشنفکر ، مهندس بهرامی ، حاج منتظریان باشه البته آراء روشنفکر و بهرامی بسیار به هم نزدیکتر و اختلاف شون خیلی کم میشه و حتی بهرامی هم با توجه با شرایط دوران انتخابات می تونه خطری باشه برا روشنفکر .
ضمن احترام برا همه ی کاندیداها نظر شخصی اینجانب بود .
Iran, Islamic Republic of
یک جوان هستم اصلاح طلب
هم طایفه ای جناب بهرامی بزرگوار
با کمال میل هم از ایشان هم حمایت میکنم
لطفا اگه میتونین به گوش ایشان برسانید
مردم بویراحمد سفلی اوضاع رای خراب است
اینجوری که از همکاران ما از بویراحمد سفلی خبر رسیده
اوضاع رای منتظریان خوبه. لطفا گول حرف های رسانه ها رو نخورید
انشالله بویراحمد سفلی اوکی بشه امسال میری مجلس جناب بهرامی بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
حتی در این تحلیل دوستان بهرامی آقای زارعی رو نادیده گرفتند و این خودش توهین هست. واقعا مخالف حضور آقای زارعی بودم ولی الان قطعا از ایشون درخواست داریم که در انتخابات حضور داشته باشند
تحلیل گر بی طرف
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصلاً آدم اجتماعی نیست و نمی تواند آراء خود را افزایش دهد. در صورت حضور زارع حداکثر آرا ء بهرامی همان آراء سال 98 میباشد تنها تعدادی آراء جدید که در سالهای گذشته حق رای نداشتند ودر سال 402 حق رای دارند به سبد رای بهرامی افزوده میشود . ماندگاری و حضور حاج زارع صد درصدی ست و انشاء الله دور بعد که حوزه بویراحمد و دنا و مارگون میتواند دو نماینده داشته باشد با ارتباطات و تعاملات اجتماعی خوبی که حاج زارع دارد ، پیروزی اش در کنار کاندیدای ندای وحدت صد درصدی میباشد .
سام
United States
درود بر دکتر بهرامی.فرد اصلح و امید بویراحمد و دنا و مارگون✌️
Iran, Islamic Republic of
به امیدخدا دکترخرامین برنده انتخابات است
تامر
Belgium
باتشکرازتحلیل زیبای شما به نظرمن مابدهکاریه انتخاب علمی وعملگراهستیم من خودم دوره قبلی طایفه ای رای دادم وپشیمان هستم تاپای جان درکناردکتربهرامی هستیم
Iran, Islamic Republic of
آخ سی خوت بریدی دوختی که اختلاف افکنی کنی بین اصولگرایان
منتظریان کاندید اصلح و مورد تایید اصولگرایان می باشد
وهمه از آن حمایت می کنند
لبیک یاحسین
Iran, Islamic Republic of
نمایند خودش ازخودش هم جسادت می کند تا چه برسد به دیگران ایشان حسود است معیارش برای همه مشخص شده دیگرحنایش رنگی ندارد
درست و آگاه
India
بدون شک دکتر بهرامی این نوبت با توجه به هوش بالایی که داشته از هر فرصت و محدودیت و تهدیدی بهره کافی رو برده و این بار محمد بهرامی با رای فوق العاده وارد مجلس میشه...
روشنفکر بازی رو از قبل باخته و همونطوری که نویسنده به زیبایی اشاره کرده روشنفکر یک شانسی بود از تفکر قومی که این بار خود ایل بزرگ تامرادی از وی روی برگرداند و بهرامی رو لایق تر دیدند.
خبرهای خوبی از سنگر محمد بهرامی به گوش می‌رسد.
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج نادر منتظریان
قبول قطعی
و مصلح منطقه
Iran, Islamic Republic of
نمایند معیارش برای همه مشخص است به همه شک می کند شکست روشنفکر جتمی است
Iran, Islamic Republic of
خدای جیف نیست یک چهر علمی دانشگاهی خوش سحن با سواد مثل دکتر خرامین را مقایسه با روشنفکر کنید
Iran, Islamic Republic of
آراوند هم از روشنفکر بهتراست
سعید
Iran, Islamic Republic of
هم روشنفرک نبو هر که ایخه بوهه
Iran, Islamic Republic of
خودتون را خسته نکنید
منتظریان قلوب را تسخیر کرده است
دوران انتخابات طایفه ای به سر آمده است.
پرویز
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
درست گفتین خلقی پور وهدایت خواه از گروه اصولی رفتند
Iran, Islamic Republic of
خلیفه خلقی پور توسط آموزش وپرورش دعوت شده بود که اشاره کند با روشنفکرم
Iran, Islamic Republic of
اگرمن جای روشنفکر بودم می رفتم پیش قالیباف نامه می گرفتم می رفتم شرکت هلدینگ چون رای نمی آورد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام شد به فکر مدیر یک مدرسه ای باشد برای خودش تا بازنشسته شود
بویراحمد دنا
Germany
یه ضرب المثل داریم که میگه هر کسی را از گذشته اش بشناس.
قطقا گذشته درخشان تمام نامزدها مشخصه.دکتر بهرامی با درخشش در شهرداری یاسوج قابل انکار نیست.اقایمنتظریان در دور قبل مدیون لیدرهای قدرتمند حزب اعتدال بود که امسال خبری از حمایت آنها نیست چراکه ایشان برای آنها مهره نجات بویراحمد و دنا نیست.و کارنامه آخرین و کم حضورترین نماینده مجلس آقای روشنفکر مشخص است.دمتر بهرامی چهره ای محبوب در بین تمام قبایل استان میباشد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زارعی صددزصد از اقای بهرامی حمایت میکنند چون بالای ۸۰ درصد از لیدرهای اقای زارع ملحق شدند با بهرامی و اقای زارع هماهنگ میشن انشالله چون سبد رای زارع و بهرامی یکی هستش
پردل
Iran, Islamic Republic of
روشنفرک بساطتت را جمع کن دیگر مردم ترا نمیخاخند
امیر
United States
بدون شک این دوره انتخابات دکتر بهرامی قبول میشه
ایون ثابت شده هست و اون موقع که شهردار یاسوج بود خیلی بدرد مردم خورد برای مثال همین جمعه بازار که صد ها نفر ازش نون میخورش توسط دکتر بهرامی عزیز درست شد
حامی دکتر بهرامی
Moldova, Republic of
مدیر محترم سایت کبنا لطف کنید از عملکرد اقای روشنفکر و مدیرانش بگید تا خودشان کمی خجالت بکشن از حضور در انتخابات
به امید پیروزی دکتر دلها بهرامی 🌹
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نفر اول هست مدیر کبنا میگه رای روشنفکر قومیتی بوده
پس این را بدان سرنوشت انتخابات در دستان افوام روشنفکر هست
اشکان
United States
دکتر بهرامی انسانی عملگرا هستن
فقط مسیر درست و انسانی خودشون رو طی میکنند
تنها افراد نالایق و بدون رزومه اهل تخریب و سیاه نمایی هستن
به امید خدا امسال جشن جناب دکتر رو با حضور هواداران ایشون و حتی سایر رقبا خواهیم گرفت
Iran, Islamic Republic of
هرکدومش ببره چه فرقی به حال ما ایکنه
يزداني
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر روشنفکر با 56 تا 58 هزار رأی نفر اول در انتخابات آتی هستند.
Romania
به جد امام خمینی به نماز جمعه طالقانی همه نماینده یل استان کهگلو بیراحمد یه ناخن کچلو نماینده حتی ایلام که استان کگلو و بیراحمد کچلو تر وانی بو اصلا مردم ول خشونه خسه ایکنن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رای دادن به ./خیانت به انقلاب و مردم مظلوم بویراحمد است
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برنده انتخابات هست.دور قبل با نفوذی گذاشتن در گروه های رقیب وغیرتی کردن تامرادی ها صادق وپاک رای اورد.الان هم همین کار ویا شاید سیاست دیگری به کار ببندد.اقای روشنفکر من کامل نمی شناسم.اما میدونم که در تخریب مدیر کل ها قبلی در وزارت خونه کوتاهی نکرد.حق الناس هست.خودش وخداش.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
گزارش خوبی است فقط نمی دونم اراوند این وسط چکاره هست!؟
بهتره در شورای شهر شانس خودش رو برای رسیدن به پست و مقام آزمایش کنه
ضمنا تا حدودی به روشنفکر در این گزارش خبری ظلم و بی انصافی شده، چون ؛
در انتخابات گذشته آرا همه کاندیدا ها قومی و خویشی بوده و فقط بخش عمده ای از ارای منتظریان در بویراحمد سفلی بر اساس تفکر اصول گرایی بوده
ارای اصلاح طلبان با درصدهای متفاوت در دور گذشته بین چهار نفر اول تقسیم شد
لطفا از این واژه قومی و قبیله ای فقط برای روشنفکر استفاده نکنید
البته ظلمی که در ادوار مختلف، علیرغم سو استفاده از پایگاه رای روشنفکر ، بر جمعیت این ایل و تبار بزرگ شده، بر کسی پوشیده نیست!!!!
بوير احمد
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی ها نمی‌خوان واقعیتو ببینن شاید دلیلش منفت هست روشنفکر نه اینکه در بویراحمد هیچ وحدتی درست نکرد بلکه بلعکس هم عمل کرد و این دوره همانند نماینده های قبلی ریزش هم داره و آقای منتطریان هم بیشتر آراش طایفه ایست و حتی از داعیه دارن اصولگرا از پشت خنجر میخوره و آقای بهرامی طیف وسیعی از طرفداران حاج زارع به سمتش اومدن نمونش یک ماه بیش بیش از ۶٠ کارمند یکی از ادارات باهاش نشست داشتن مطمئن باشید بهرامی این دور پیروز انتخاباته البته کسانی که دولت رئیسی را بهانه میکنن معلوم نیست دور بعد رئیسی رئیس جمهور باشه با این عملکردش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز دکتر روشنفکر آدم خوبی باشه یابد قضاوتش با عملکرد افتضاحش و عملکردی که تا الان نشون داده فقط اداره هارو از طایفه خودش پرکرده وبقیه رو دشمن کرده واقعا مردم انتظارات دیگه ای داشتن ولی ادارات رو از متخصصین خالی کرده و همه رو نتبود کرده واقعا ما این دوره رو فراموش نمیکنیم چه بروز شهرمون رفت
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر مدیرانی از خودش بیسوادتر گذاشت ادارات.بخصوص جهادکشاورزی /پشت سرش /را گذاشت مدیر شهرستان که تمام نیروهای زارع و بهرامی را داره دورخودش میزاره که همش مخالف روشنفکر هستند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
روشنکتر هیچ وبارش نیس فقط ما مردم سفلی الکی رای بش دادیم و خودمون را بدبخت و و توبه نیاز است
مارگون
Iran, Islamic Republic of
اگه جای روشنفکر بودم کلا میرفتم کارمندجهادکشاورزی زیرنظرمحمدزاده میرفتم تنظیم بازار 😂🤣
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید بهرامی می‌ره مجلس و یکی از بهترین عملکرد را هم خواهد داشت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
امسال نه سال پاریه طایفه بزرگ جلیل،تیرتاجی،باباکانی،طایفه بزرگ اغا،شاهقاسمی ،شاه مختاری ،کیگیوی ،د بقیه بماند امسال ن سال پاریه درود بر دکتر بهرامی عزیز یعنی صد درصد قبوله
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1