تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۶۱۶۰۴
در شهرستان های کهگیلویه و چرام

بازدید سرزده معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ادارات

۲
۰
بازدید سرزده معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ادارات
کبنا ؛معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان های کهگیلویه و چرام به طور سرزده از ادارات این شهرستان ها بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، مرادعلی پیوند در حاشیه این بازدید گفت: به منظور بررسی روند مدیریتی در سطح شهرستان‌ها و پیگیری امور مربوط به تسهیل‌گری خدمات‌رسانی و انجام درست کارهای اداری بازدید سرزده از ادارات شهرستان ها را آغاز کردیم.
مرادعلی پیوند اظهار داشت: این بازدیدها در جهت تلاش برای بهره‌وری بیشتر دستگاه‌های اداری در شهرستان ها و تحت عنوان پیگیری‌های ویژه امور مردم به دستور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد می باشد.
وی اظهار داشت: در همین راستا از ادارات شهرستان‌های کهگیلویه و چرام  به صورت سرزده بازدید به عمل آمد که برخی از همکاران در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند اما کاستی‌‌هایی هم وجود داشت که تذکرات لازم داده شد.
دکتر پیوند با اشاره به غیبت برخی کارکنان ادارات این دو شهرستان تاکید کرد: وقتی مسئولی از مرکز استان به شهرستان سفر می‌کند نیاز نیست همه کارکنان در برنامه‌های این مدیر استانی حضور داشته باشند بلکه ترتیبی اتخاذ شود که عده‌ای در اداره بمانند و پاسخ‌گوی ارباب رجوع باشند.
وی عنوان کرد: در این سفرها کم و کاستی‌ها و مشکلات ادارات شهرستان ها احصاء و در جلسه استانی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنها به عمل می آید.
معاون توسعه و منابع استانداری عدم حضور برخی از کارکنان در فضای اداری، فضای فیزیکی نامناسب بعضی از ادارات و نحوه ارتباط با ارباب رجوع را از اشکالات مطرح شده در این شهرستان‌ها بیان کرد.
وی اظهار داشت: این موارد قابل کنترل، بررسی و پیگیری هستند.
پیوند بیان کرد: برخی دستگاه‌ها به صورت ویژه پای کار و ارائه خدمت به مردم و انجام وظایف بودند که قطعا مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرند.
به گفته معاون استاندار، بازدید از ادارات شهرستانی کار تازه و نوی است که موجب مرتفع شدن مشکلات می‌شود.
پیوند خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی برای خدمات‌دهی  بهتر ادارات شهرستان‌ها مشخص و براساس شاخص‌ها ادارات ارزیابی می‌شوند.

 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی بازدید سرزده
نام شما

آدرس ايميل شما

گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
به مسولین توصیه میکنم یه سری به منابع طبیعی دنا بزنن تا متوجه برخورد //بشوند
این آدم از کجا حمایت میشه که اینجوری سر ارباب رجوع فریاد میکشه
از سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر پیوند لطفا یک روز با اطلاع قبلی به فرمانداری سیسخت و بنیاد مسکن سیسخت بیایید و اوصاع را از نزدیک ببینید مطمءنا همان روز فرماندار را برکنار خواهید کرد
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1