کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شهرستان های کهگیلویه و چرام

بازدید سرزده معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ادارات

6 ارديبهشت 1402 ساعت 18:29

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان های کهگیلویه و چرام به طور سرزده از ادارات این شهرستان ها بازدید کرد.


معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان های کهگیلویه و چرام به طور سرزده از ادارات این شهرستان ها بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز، مرادعلی پیوند در حاشیه این بازدید گفت: به منظور بررسی روند مدیریتی در سطح شهرستان‌ها و پیگیری امور مربوط به تسهیل‌گری خدمات‌رسانی و انجام درست کارهای اداری بازدید سرزده از ادارات شهرستان ها را آغاز کردیم.
مرادعلی پیوند اظهار داشت: این بازدیدها در جهت تلاش برای بهره‌وری بیشتر دستگاه‌های اداری در شهرستان ها و تحت عنوان پیگیری‌های ویژه امور مردم به دستور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد می باشد.
وی اظهار داشت: در همین راستا از ادارات شهرستان‌های کهگیلویه و چرام  به صورت سرزده بازدید به عمل آمد که برخی از همکاران در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند اما کاستی‌‌هایی هم وجود داشت که تذکرات لازم داده شد.
دکتر پیوند با اشاره به غیبت برخی کارکنان ادارات این دو شهرستان تاکید کرد: وقتی مسئولی از مرکز استان به شهرستان سفر می‌کند نیاز نیست همه کارکنان در برنامه‌های این مدیر استانی حضور داشته باشند بلکه ترتیبی اتخاذ شود که عده‌ای در اداره بمانند و پاسخ‌گوی ارباب رجوع باشند.
وی عنوان کرد: در این سفرها کم و کاستی‌ها و مشکلات ادارات شهرستان ها احصاء و در جلسه استانی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنها به عمل می آید.
معاون توسعه و منابع استانداری عدم حضور برخی از کارکنان در فضای اداری، فضای فیزیکی نامناسب بعضی از ادارات و نحوه ارتباط با ارباب رجوع را از اشکالات مطرح شده در این شهرستان‌ها بیان کرد.
وی اظهار داشت: این موارد قابل کنترل، بررسی و پیگیری هستند.
پیوند بیان کرد: برخی دستگاه‌ها به صورت ویژه پای کار و ارائه خدمت به مردم و انجام وظایف بودند که قطعا مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرند.
به گفته معاون استاندار، بازدید از ادارات شهرستانی کار تازه و نوی است که موجب مرتفع شدن مشکلات می‌شود.
پیوند خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی برای خدمات‌دهی  بهتر ادارات شهرستان‌ها مشخص و براساس شاخص‌ها ادارات ارزیابی می‌شوند.

 


کد مطلب: 461604

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461604/بازدید-سرزده-معاون-توسعه-منابع-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-ادارات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1