تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۶۱۵۵۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان:

۱۳ خوشه کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

۱
۰
۱۳ خوشه کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشه‌های کسب و کار در همه بخش ها و مناطق استان گسترش و توسعه می یابند.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری در نشست کمیته خوشه‌های کسب و کار بر شیوه های نو برای ایجاد و توسعه کسب و کار در استان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ خوشه در حوزه‌های مختلف فعال هستند، گفت: اقداماتی در حوزه خوشه‌های کسب و کار صورت گرفته که کافی نیست و خوشه‌ها باید نسبت به گذشته توسعه یابند و فعال‌تر شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر انطباق خوشه‌های کسب و کار با طرح آمایش سرزمین تاکید کرد.
عسکری افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مشخصات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های راهبران خوشه‌های کسب و کار را در اختیار این کمیته قرار دهد تا براساس آن توان و تجربه افراد سنجیده شود و برنامه‌ریزی ها صورت گیرد.
وی اظهار داشت: حلقه‌های مفقوده، نیازها و مشکلات خوشه‌ها احصا شود تا بتوانیم برای عملکرد بهتر خوشه‌ها نسخه کارگشایی تجویز کنیم.
وی بر برنامه ریزی اساسی و اولویت بندی براساس ظرفیت ها و داشته های استان برای گسترش خوشه‌ها تاکید کرد و گفت: نمایشگاهی از تولیدات استان در همه حوزه‌ها برپا و آثار و تولیدات خوشه‌های سیزده گانه کسب و کار به نمایش گذاشته شود.
عسکری بر ایجاد حلقه صادرات برای خوشه‌ دستبافت ها‌ تاکید کرد و گفت: سال‌ها است که محصولات دستبافت استان با واسطه صادر می‌شود در حالی که باید در این زمینه افرادی تربیت شوند که مستقیما و بدون واسطه محصولات صنایع دستی را صادر کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: در خوشه تولیدات گلخانه‌ای نیز نیازمند صادرات هستیم و هم‌اکنون برخی از محصولات گلخانه‌ای مناطق گرمسیری استان به خارج از کشور از جمله کشور روسیه صادر می‌شود.
وی عنوان کرد: فعالان خوشه گلخانه‌ای مطالعات بازارهای هدف را انجام دهند تا بخشی از تولیدات گلخانه‌ای استان که محصولات با کیفیتی است به خارج از کشور صادر شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به مطالعات انجام گرفته در حوزه خوشه‌های کسب و کار از گذشته تاکنون گفت: شناسایی، اولویت‌بندی و به روز رسانی نقشه‌های کسب و کار در دستور کار است.
سهیل مرادی‌نژاد با اشاره به شناسایی ۱۳ خوشه کسب و کار در استان گفت: خوشه‌ها به ترتیب امتیازبندی شده اند.
وی از امکان سنجی پنج خوشه کسب و کار در استان خبر داد و گفت: سه خوشه هم در راه پیاده سازی است.
مرادی نژاد خاطرنشان کرد: کمیته استانی توسعه خوشه ‌ها به منظور هماهنگی، هدایت و حمایت کلی از پروژه های توسعه خوشه ها و تامین اعتبارات تشکیل و فعال شده است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی خوشه کسب و کار مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی استان سهیل مرادی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوشه ها را می خورند
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1