تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۶۰۷۳۹
در شورای مسکن استان مطرح شد؛

قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همکاری جهاد کشاورزی استان

۲
۰
قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همکاری جهاد کشاورزی استان
کبنا ؛استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی این استان برای همکاری و پای کار بودن در طرح نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و از دیگر مدیران نیز خواست پای کار بیایند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در شورای مسکن این استان با قدردانی از مدیران جهادی و پای کار برای خدمت به مردم، به طور ویژه از سید علی معتمدی‌پور و همکارانش در معاونت توسعه برای عملکرد خوب در نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه آن حدود ۱۵ هکتار از زمین‌های مازاد خود را در شهرهای مختلف استان در اختیار این طرح گذاشته تا مردم و  کارکنان آن سازمان و ادارات تابعه‌اش، صاحب سرپناه و مسکن شوند و این کار بسیار ارزشمند است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بین همه دستگاه‌های اداری استان، مجموعه‌ی جهاد کشاورزی بهترین و بیشترین همکاری را در طرح نهضت ملی مسکن در استان داشته است که تشکر می‌کنم.

احمدزاده ادامه داد: مگر یک مدیر و یک دستگاه چه رسالتی مهمتر از خدمت به مردم دارند، مگر این زمین‌های دولتی برای همین مردم نیست پس انتظار من از همه ادارات دیگر نیز این است که همانند مجموعه‌ی جهاد کشاورزی این استان، هر چقدر زمین مازاد دارند در اختیار طرح نهضت ملی مسکن بگذارند تا در این خدمت ماندگار با مردم استان سهیم شوند.
گفتنی است که یکی از موانع اصلی نهضت ملی مسکن در کل کشور بحث تامین زمین است که سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این استان با تامین ۱۵ هکتار زمین شهری در این زمینه جلودار همه دستگاه‌های اداری است که در نشست شورای مسکن از سوی استاندار و دیگر مقامات ارشد استان مورد تجلیل قرار گرفت.
 لازم به توضیح است، پس از اخذ مجوزهای مورد نیاز از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، تفاهم‌نامه‌ای چندجانبه در همین زمینه بین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل راه و شهرسازی استان و نماینده‌ی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن با اولویت کارکنان منعقد شده و در حال حاضر تغییر کاربری، تهیه نقشه و قطعه‌بندی، آماده‌سازی و ... آن‌ها در دست اقدام است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این سوال را یکی جواب دهد:
وقتی زمین نیست واینطور التماس میشود برای زمین و ساختن آپارتمانهای ،حداکثر ۸۰متری ویا ۱۰۰,متری پس چرا تاکید میشود که جمعیت زیاد شود؟!! وقتی برای همین جمعیت فعلی زمین برای ساختمان ومسکن کم است پس چرا؟!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نوشابه واسه هم باز نکنید
شعار تنظیم بازار چی شد
سیب درختی دیروز 65خریدم
پرتقال 45
شعار شعار شعار ....
(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

(ویدئو) جایزه ۴۰ میلیارد تومانی عربستان به قاری ایرانی

شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته ...
(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

(عکس) سلنا گومز در مصلای امام خمینی!

در بخش بین المللی نمایشگاه قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برپا شده است نظر افراد مشهور ...
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
1