تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۴۶۰۶۷۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد:

لزوم احداث هر چه سریعتر پاسگاه میمند

۴
۰
لزوم احداث هر چه سریعتر پاسگاه میمند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز برای استقرار پاسگاه میمند در جاده یاسوج به اصفهان اختصاص داده می‌شود، گفت: در صورت استقرار پاسگاه آمار تصادفات کمتر خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در دیدار فرماندهی انتظامی، معاونان و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو و تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی اظهار کرد: محورهای کهگیلویه و بویراحمد در طول شبانه‌روز مسیر تردد چند هزار خودروی شوتی است که می‌طلبد هر چه سریعتر در منطقه میمند پاسگاه مستقر شود.
احمدزاده افزود: کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان آرام و امن کشور در سال گذشته بود و بخش زیادی از عملکرد خوب و رضایت‌بخش سال گذشته نتیجه تلاش اعضای شورای تامین استان بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بافت منطقه‌ای، طایفه‌ای و عشیره‌ای در استان و اختلاف‌هایی که میان طوایف وجود دارد، تاکید کرد: اقدامات خوبی جهت رفع اختلاف میان طوایف صورت گرفت.
وی با اشاره به جلسه‌ای که در وزارت کشور پیرامون وضعیت تصادفات با حضور وزیر کشور، وزیر راه، رئیس پلیس راهور ناجا و دیگر مسئولان برگزار شد، ادامه داد: در این جلسه اعلام کردیم که نباید کهگیلویه و بویراحمد را با استان‌هایی که جاده اتوبان دارند مقایسه کرد.
احمدزاده ابراز کرد: استان فاقد جاده اتوبان است و تعداد جاده‌های دو بانده استان هم محدود هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته ۳۸ کیلومتر نیوجرسی در استان نصب شد و نصب نیوجرسی در جاده‌ها و محورهای استان در سال جدید ادامه خواهد داشت و تعریض جاده‌های مسیرهای حادثه‌خیز استان در سال جدید در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: دفتر محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی قول مساعد جهت دو بانده شدن جاده‌های استان را داده اند.
احمدزاده بیان کرد: با تخصیص اعتبار و دوبانده شدن جاده‌های استان در آینده شاهد تحول عظیم در حمل و نقل استان خواهیم بود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: کار احداث پاسگاه میمند (در جاده یاسوج به اصفهان) در حال انجام است.
سردار کیقباد مصطفایی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت طرح نوروزی پلیس و کاهش حوادث منجر به فوت پرداخت و افزود: در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۲۲ نفر در محورهای استان جان خود را از دست دادند اما این آمار در نوروز ۱۴۰۲ به ۱۸ نفر کاهش یافت‌.
وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی سفرها در تعطیلات نوروز امسال، ادامه داد: حوادث رانندگی منجر به فوت ۲۲ درصد کاهش داشته است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی پاسگاه میمند
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
این همه دارندالکی خیابونها مترمیکنن خوب بفرستیدجاده پاتاوه دهدشت وپلیس راه یاسوج شیرازتا ماشینهایی که صندوق عقبشون پایین رفته یامشکوکند ایست وبازرسی بدهند...والا...
دیار
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم اول لطف کنن نیازهای اولیه مردم منطقه را تامین کنن بعد فکر پاسگاه باشن. استاندار محترم اصلا میدونن روستاهای نده-و دارشاهی آب آشامیدنی ندارن؟اصلا میدونن اب و فاضلاب برای لوله هایی کنتور نصب کره که آب توشون نیست؟
ایام عید ۱۳ روز نده بودیم فقط یک بار تونستیم با هزار بدبختی ی دوش بگیریم .آب مردم را تامین کنید نیازی به پاسگاه نیست مردم را از تشنگی میکشید بعد جلوی مرگ تصادف را میخواهید بگیرید؟!!!!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا یه فکری به جاده یاسوج تا پل قره بکنید بابا شوتی ها مردم را هر روز دارن میکشن و هیچ خبری از کنترل جاده توسط پلیس نیست من نمیدانم چطور این ماشینا که صد متری معلومه شوتی هستن جلو پلیس راه یاسوج اصفهان میگذرن و هیچ کس کاریشون ندارن شوتی ها مواد مصرف میکنن اکثرا و هوشیاری اصلا ندارن موقع رانندگی و سرعتهای بالا و همش تو این جادهای که استاندارد ندارن سبقت میگیرن و مردمو و خانواده ها را بدبخت میکنن
بهرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار کیقباد مصطفایی
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1