تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۶۰۶۴۲
همایش راهکارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۲؛

معاون سیاسی استاندار: به جای تخریبگری باید رقیب باشیم / لزوم تسریع در بکارگیری همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲

۷
۱
معاون سیاسی استاندار: به جای تخریبگری باید رقیب باشیم / لزوم تسریع در بکارگیری همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر تسریع در بکارگیری همه ظرفیت ها برای تحقق شعار سال از همین ابتدای ۱۴۰۲  تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی که عامل مختل کننده فکر و توان نیروی انسانی مولد و کار می شود هم باید تدبیر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، همایشی تحت عنوان راهکارهای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ توسط جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از ریش سفیدان، معتمدین، فرهنگیان و اعضای این جمعیت در شهرستان بهمئی برگزار شد.
سیدجواد هاشمی در این همایش به اهمیت و جایگاه سیاسی، کادرسازی و انتخاب افراد شایسته در مناصب و جایگاه های اداری پرداخت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در این همایش جلوگیری از تشدید مسائل قومی و قبیله ای و همچنین علت نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری را مورد بررسی قرار داد.
هاشمی مهر با تاکید به اولویت قرار دادن برنامه ها، اجرا و عملکردها برای تحقق شعار سال، گفت: موضوع شعار سال یعنی « اندیشه داشتن» در خصوص مشکلات و خواست جامعه و «باور داشتن» به حل این مشکلات است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: بسیار مهم و حائز اهمیت است که بدانیم تولید در چهار سال اخیر کلید واژه محوری شعار سال بوده است.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: پایه اصلی تولید مشارکت مردمی است، یعنی آن چیزی که حضرت آقا فرمودند: اقتصاد و تولید باید به دست مردم سپرده شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: یکی از نکات بسیار مهم و پایه ای در افزایش تولید، اصلاح فرهنگ کار است، به ویژه در استان ما، باید نیروی کار سالم و جوان به سمت تولید در بخش های غیر از مشاغل اداری سوق داده شوند.
وی با بیان اینکه، چرا مقام معظم رهبری فرمودند «تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است»، عنوان کرد: زیرا در تولید داخلی هم خواستن، هم توانستن، هم توجه به علم، هم رونق اقتصادی و باز شدن گره های معیشتی وجود دارد.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: رشد تولید هم آثار کمی و مادی دارد، هم آثار کیفی و روانی، یعنی هم ایجاد اشتغال و کاهش تورم و افزایش رفاه عمومی و هم به بالا بردن اعتماد به نفس ملی و عزت ملی می انجامد.
معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری ابراز داشت: یکی از مهمترین متغیرهای فراهم و مانع برای رسیدن به توسعه و پیشرفت و تحقق شعار سال، مسئله وجود و گسترش آسیب های اجتماعی است.
سیدجواد هاشمی مهر تاکید کرد: آسیب های اجتماعی مختل کننده فکر و توان نیروی انسانی مولد است.
وی گفت: رشد و گسترش علم توجه به حوزه دانش بنیان، عبور از بحران ها و تحریم ها، خنثی کردن نقشه های دشمنان همه و همه در سایه وجود نیروی انسانی دین دار، عالم و عاری از آسیب های اجتماعی است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری یادآور شد: یکی از آسیب های اجتماعی که به صورت خاموش در استان ما ریشه دوانده و هر روز در حال گسترش است تخریب شخصیت افراد و گزارش نویسی های غیر واقعی است.
هاشمی مهر خاطرنشان کرد: این کار نه حاصل دنیوی دارد نه اخروی بلکه عقوبت بسیار سنگینی در پی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: به جای تخریبگری باید رقیب باشیم، سرمایه های علمی و معنوی خود را خراب نکنیم.
در ابتدای سخن، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تحلیلی از دستاوردهای جمهوری اسلامی و تبدیل شدن به یک قدرت قوی در منطقه و جهان و مقابله با تهدیدات جهانی و به وضعیت اغتشاشگران در کشور و شرایط کنونی کشورهای غربی از جمله فرانسه، آلمان و رژیم صهیونیستی که پشتوانه اغتشاشگران بودند، داشت.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی تحقق شعار سال ۱۴۰۲
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام مگرتاالان نکردی جناب معاون هرچی نیروهای دولت قبل بود یاابقا یا انتضاب کرذی....
احساس خواه
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان عزیز در سایت کبنانیوز خداقوت اگر اشاره ای هم به سخنان آقای دکتر کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی کشور سخنران اصلی این همایش میشد خیلی بهتر بود.
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش یک طرف ماجراست نمی تواند داور خوبی برای حل و فصل موضوعات و مسائل اختلافی باشد؛نمونه اش وارد شدن در ماجرای اختلاف مدیران البته به طرفداری از هم ولایتی ها و بستگان بود.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
موحد رفتنی شد و شما هم به پایان نزدیک میشید
استانداری
Iran, Islamic Republic of
قطع به یقین نمیشناسیش و حتا تا حالا باهاش برخورد هم نداشتی نه اداری نه شخصی، ایشون از خداشونه که یه روز زودتر تموم بشه چون سرسوزنی در قید و بند این صندلی و جایگاه نیست و براش اهمیت نداره یه کارمند ساده باشه یا معاون استاندار.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوران تو‌ هم تموم میشه
Iran, Islamic Republic of
همه مردم استان منتظر شروع دوران طلایی تو هستیم
وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1