تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۶۰۳۴۶
در نوروز ۱۴۰۲؛

کاهش ۴۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کاهش ۴۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر‌های نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ درصد افزایش داشته است.
عیسی شهامت در جلسه کمیته انتظامی و امنیتی ستاد خدمات سفر استان گفت: این جلسه با نگاه تحلیلی به آمار میزان تصادفات تعطیلات نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین امسال برگزار شد.
شهامت با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی سفر‌ها در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزود: امسال ۴۷ درصد افزایش سفر‌های خروجی و ۲۹ درصد سفر‌های ورودی از استان نسبت به سال گذشته داشتیم.
وی اضافه کرد: با وجود افزایش سفر‌های نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد، اما آمار تصادفات در استان با توجه به حذف نقاط حادثه خیز، فرهنگ‌سازی‌ها و هشدار‌ها نسبت به برخی نقاط پرتصادف در برخی زمینه‌ها تصادفات کاهشی بوده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهم سرعت در وقوع تصادفات نوروزی حدود ۵۷ درصد بوده است ادامه داد: در تصادفات منجر به فوت کاهش ۴۲ درصدی در استان داشتیم، اما در تصادفات منجر به جرح به دلیل بارندگی‌ها و لغزندگی‌ها افزایش ۷۰ درصدی داشتیم.
شهامت همچنین با اشاره به اینکه جلسه نهایی برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها در ۲۱ فروردین ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این جلسه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایام تعطیلات نوروز بررسی و از نتایج این جلسه برنامه مدونی برای سال ۱۴۰۲ و تخصیص اعتبارات و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1