تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۶۰۳۰۲
کبنا گزارش می دهد؛

گله و شکایت مردم کهگیلویه و بویراحمد از بی سروسامانی کرایه های درون و برون شهری / نبود نرخ نامه ها باعث سرگردانی است / رئیس تاکسی رانی یاسوج: نرخ کرایه تاکسی 40 درصد افزایش پیدا کرده

۱۰
۱
گله و شکایت مردم کهگیلویه و بویراحمد از بی سروسامانی کرایه های درون و برون شهری / نبود نرخ نامه ها باعث سرگردانی است / رئیس تاکسی رانی یاسوج: نرخ کرایه تاکسی 40 درصد افزایش پیدا کرده
کبنا ؛
یکی از معضلات مردم کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید نبود نرخ نامه و افزایش خودسرانه نرخ کرایه ها است، روزانه بسیاری از مردم از اقشار مختلف دانشجو و دانش آموز و کارمند از تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، ولی متأسفانه میزان رضایت از تاکسی ها پایین است. پیش از این کبنا نیوز در گزارشی به وضعیت نابه سامان تاکسی ها، کرایه های اضافی گرفتن و رفتار نامناسب راننده ها پرداخت، اما اول سال 1402 و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی ها توسط برخی رانندگان داخل شهر و همچنین وضعیت کرایه های حمل و نقل عمومی برون شهری صدای گلایه و شکایت مردم را درآورده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، یکی از مخاطبان در گفت و گو با خبرنگار کبنا در خصوص نرخ کرایه های اتوبوس تهران-دهدشت و بالعکس گفت: نرخ کرایه های اتوبوس از مبدأ دهدشت به تهران کرایه ها گران تر از معمول است، اتوبوس ها قبلا پذیرایی داشتند، اتوبوس vip واقعا ارزش داشت، احساس راحتی می کردی، الان فقط اسم اتوبوس ها وی ای پی شده ولی نه پذیرایی دارند، نه هیچ خدماتی می دهند.
      
افزایش قیمت کرایه اتوبوس دهدشت-تهران
یکی دیگر از مسافران نیز در خصوص گرانی کرایه اتوبوس گفت: چرا اتوبوس تهران به دهدشت 330 هزار تومان است ولی از دهدشت به تهران 375 هزار تومان؟ وقتی مسیر یکی است و نوع اتوبوس هم یکی است این افزایش قیمت به چه دلیلی است؟
یکی از مسافران تاکسی های یاسوج به دهدشت نیز گفت: راننده های تاکسی خط دهدشت خودسرانه قیمت را بالا برده اند، چرا و بر چه اساسی کرایه ها 150 هزار تومان شده؟ اگر نرخ مصوب است چرا ما خبر نداریم.
مردم در شهرهای مختلف استان از نبود نرخ نامه مشخص قیمت کرایه تاکسی و تعیین نرخ توسط راننده ها کلافه شده اند. در دهدشت و یاسوج وضع به همین شکل است و راننده تاکسی ها خودسرانه قیمت را بالا می برند که موجب سرگردانی مردم شده است.
بی سروسامانی کرایه تاکسی در یاسوج
یکی از شهروندان منطقه سرابتاوه نیز در خصوص افزایش خودسرانه کرایه ها گفت: کجای دنیا راننده ها نرخ کرایه را تعیین می کنند؟ چرا باید نرخ کرایه سرابتاوه به یاسوج 7 تا 10 هزار تومان شود؟ چرا تاکسی رانی و هیچ نهادی پاسخگو نیست، اگر تاکسی رانی نمی تواند تاکسی ها را کنترل کند حداقل فرد دیگری بیاید.
این شهروند یاسوجی افزود: هرخانه ای سه چهار تا دانش اموز دارد، اگر این دانش آموزها هر روز بخواهند بیایند و بروند روزانه بیشتر از 40 و 50 هزار تومان باید فقط برای کرایه تاکسی خطی هزینه کنند، خواهش ما این است که سازمان های نظارتی به این وضعیت ورود کنند.
عبدی دانش‌مقدم_ رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری یاسوج_ در گفت و گو با خبرنگار کبنا در خصوص افزایش نرخ کرایه ها گفت: نرخ کرایه تاکسی 40 درصد افزایش پیدا کرده و از سوی شورای شهر مصوب شده، و منتظر تصویب شورای تطبیق فرمانداری است.
وی در پاسخ به اینکه «40 درصد افزایش کرایه مطابق قانون افزایش نرخ کرایه است یا خیر؟» گفت: راننده ها برایشان هزینه های قطعات خودرو و خرابی ماشین و مکانیکی بسیار بالا است، یک قطعه ماشین چقدر هزینه دارد، دستمزد مکانیک چقدر است؟
دانش‌مقدم افزود: هیچ کدام از دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی، امور صنفی و ... جلسه مشترکی با ما برگزار نکرده است، با این حال ما روزانه بخاطر تخلفات کرایه اضافی و دیگر تخلفات تعداد 40 و 50 تاکسی را جریمه می کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا وضعیت کرایه تاکسی ها بد وبی نظمه
۹۰درصدتاکسی درون شهری فقط دربست میبرن,کاش نظارت کنن
حقگو
Iran, Islamic Republic of
استان بی صاحب و در و پیکر
احسان
Iran, Islamic Republic of
حرف حق بخدا
فری
Iran, Islamic Republic of
برو اول قیمت ماشینو و لوازم یدکی بیار پایین و بعد برو گلایه کن از نرخ کرایه
ج
Iran, Islamic Republic of
اول بنام خدا دوم سلام.
و امــا سوم🤗
من ارشد دارم وقتی نماینده ها فقط ب فکر اقوام خودشون هستن من بیکار میمونم ب زحمت ی پراید میگیرم .وقتی لاستیک شده دونه ای ۱،۷۵۰،۰۰۰ باید از کجا بیارم.وقتی تاکسی رانی نمیزاره ماشی شخصی مسافر جابجا کنه و ن میزاره اسنپ تابلو بزاره روی ماشی و اما نـــه بعدی و ن خط اتوبوس میزاره برا اون بنده خدایی ک اشتباه کرد با این وضع گرونی ۳ تا بچه خواست.و خیابونا ماشااالللله بدون چاله و چوله و یروز ب لطف آسفالتای باکیفیت ی خیابون اسفالت میشه و اما تا بارون میاد وسط اسفالت گودال شده این هوا.یاسوجه و فقط با ی خیابون شلوغ ماشین بدبخت باید از هزار دست اندازی ک هیچ کوه و دره باید عبور کنه برسه ترافیک شهر.اونوقت طرف ب زور پیاده میشه تا دست کنه داخل جیبش این جیب اون جیب آخر ی پول پاره پیدا کنه. ۵ هزار برا راننده بیچاره چیزی نیست.گوشت و برنج ما نمیخوریم.پیاز و سیب زمینی ی کیلو پرتغال نووون نون بنظرتون ی تاکسی چقدر درامد داره. متاسفم برای خودم برای پسران پسرانم و برای مردم و مسولان شهرم.انشااله بهمین زودی آخرت بشه شاید اونجا ن پارتی بازی باشه ن تاکسی رانی ن چاله و ن بی فرهنگی.😁ب کسی برخورد هم برخورد حقیقته خخخخ
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی انضباط تر از تا کسی رانی یاسوج هیچ جای کشور وجو ندارد . من صبح که می روم سر کار از باهنر ۹ تا هفت تیر ۳۰۰۰ کرایه می دهم . ظهر موقع برگشت از ایستگاه تا همان باهنر ۴۰۰۰ کرایه می دهم .
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینجور. یاسوج. صاحب نداره که به دادش برسه. هر که برای خودش نرخ تعیین میکنه. دقیقا تاکس های بلوار قرنی ۱۰ روز قبل از سال تحویل. الکی الکی خودشون کرایه رو اضافه کردند و گرفتند
علی
Iran, Islamic Republic of
قیمت همه لوازم یدکی افزایش 80 درصدی شده
حق دارند مبلغ کرایه ها را بیشتر طلب کنند قیمت مرغ وگوشت هرچیزی براحتی میره بالا اما کرایه ناچیز تاکسی ها دنیا آخر میشه تغییر کنه مگه نباید راننده تاکسی ها رضایت داشته باشند مگه زندانی هایی هستن که تاوانشان مجانی بردن مسافرهست
کالج
Iran, Islamic Republic of
تاکسی چی، ساعت ۱۱ ظهر تا۴ بعدازظهر اصا تاکسی نیست، از ۶ بعدازظهر تا اخر شب هم نیست، دلیلشون هم اینه که ترافیکه نمی صرفه برامون، خب وجدان کاری کو پس
گمنام
Iran, Islamic Republic of
اونی که از کرایه تاکسی می ناله یه بار یه سر به لوازم یدکی و تعمیرگاه بزنه تا حساب دستش بیاد آخه ۱۰ هزار تومن پول یه بسته آدامس هم نمیشه
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1