تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۲۹۷

بازدید سرزده معاون دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بازار عرضه مواد خام دامی شهر دهدشت

۰
بازدید سرزده معاون دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بازار عرضه مواد خام دامی شهر دهدشت
کبنا ؛تیم های بازرسی دامپزشکی تا پایان ماه رمضان مراکز تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی استان را رصد و پایش می کنند.
به گزارش کبنا نیوز، عبداله معتمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار عرضه مواد خام دامی شهر دهدشت از استمرار اجرای  طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در نوروز و ماه رمضان خبر داد و گفت: بازرسان دامپزشکی  از ۱۳ اسفندماه سال گذشته تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی و مراکز عرضه مواد خام دامی نظارت می‌کنند.
 وی هدف از این بازدیدها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم استان با ضوابط مذکور دانست.
معتمدی در ادامه از تشکیل و تجهیز اکیپ های بازرسی ثابت و سیار در استان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ماه و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است و بازرسان ما با کوچکترین تخلف در این حوزه بشدت برخورد قانونی خواهند کرد.
وی اظهار داشت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان در پایان از مردم  و میهمانان نوروزی درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده ها از مراکز مجاز و  تحت نظارت دامپزشکی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ به بازرسان  دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1