کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید سرزده معاون دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بازار عرضه مواد خام دامی شهر دهدشت

7 فروردين 1402 ساعت 13:18

تیم های بازرسی دامپزشکی تا پایان ماه رمضان مراکز تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی استان را رصد و پایش می کنند


تیم های بازرسی دامپزشکی تا پایان ماه رمضان مراکز تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی استان را رصد و پایش می کنند.
به گزارش کبنانیوز، عبداله معتمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار عرضه مواد خام دامی شهر دهدشت از استمرار اجرای  طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در نوروز و ماه رمضان خبر داد و گفت: بازرسان دامپزشکی  از ۱۳ اسفندماه سال گذشته تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی و مراکز عرضه مواد خام دامی نظارت می‌کنند.
 وی هدف از این بازدیدها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم استان با ضوابط مذکور دانست.
معتمدی در ادامه از تشکیل و تجهیز اکیپ های بازرسی ثابت و سیار در استان برای کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در ماه رمضان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش مصرف فرآورده های خام دامی در این ماه و تأمین امنیت غذایی مصرف کنندگان از تولید تا مصرف، برنامه ریزی منسجم برای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است و بازرسان ما با کوچکترین تخلف در این حوزه بشدت برخورد قانونی خواهند کرد.
وی اظهار داشت: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان در پایان از مردم  و میهمانان نوروزی درخواست کرد ضمن تهیه این فرآورده ها از مراکز مجاز و  تحت نظارت دامپزشکی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ به بازرسان  دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد لازم در این رابطه صورت گیرد.


کد مطلب: 460297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460297/بازدید-سرزده-معاون-دامپزشکی-کهگیلویه-بویراحمد-بازار-عرضه-مواد-خام-دامی-شهر-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1