تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۵۹۹۷۱
روزنامه اطلاعات نوشت:

مهاجرانی: می‌خواهند با موضوع حجاب در روند مذاکرات خارجی مشکل ایجاد کنند!

۰
مهاجرانی: می‌خواهند با موضوع حجاب در روند مذاکرات خارجی مشکل ایجاد کنند!
کبنا ؛
روزنامه اطلاعات در مطلبی به قلم همسر عطاءالله مهاجرانی نوشت: «تلقی افکار عمومی این است که مطرح‌شدن دوباره موضوع حجاب و اقدامات و اظهارات نسنجیده برخی متولیان امر برای خشمگین‌‌سازی مردم و رودررو قرار دادن آنها یا استمرار اختلالات اینترنتی و ایجاد التهاب در جامعه به‌منظور آن است که در روند مذاکرات و بهبود شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی ایران مجدد، خدشه و مشکل ایجاد کنند.»
در ادامه این مطلب آمده است: «حال باید به انتظار نشست و دید در سال نو با عبرت از گذشته، اعتبار مخدوش‌شده ایران که به‌تدریج با برخی اقدامات در حال ترمیم است، باز‌سازی می‌شود؟ یا جریانی بدنام درصدد مسئله‌‌سازی مجدد برای کشور هم در داخل و هم در خارج کشور است؟ نظر به اتفاقات مهم سال آینده ازجمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف ازجمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.»
مدعیان اصلاحات به‌جای پاسخگویی و عذرخواهی در پیشگاه افکار عمومی، برای رفع اتهام از خود و تقصیر را به گردن دیگری‌انداختن، دست پیش گرفته‌اند که پس نیفتند. یا شاید هم فراموش کرده‌اند کسانی که باعث تحریم‌های گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران شدند خودشان هستند. همین اغتشاشات اخیر که با موضوع حجاب آغاز شد و اصلاح‌طلبان به آتش آشوب‌ها بنزین ریخته و از آنان حمایت کردند نمونه خوبی برای اثبات این ادعاست چراکه دقیقاً بعد از اغتشاشات اخیر آمریکایی‌ها صریحاً و رسماً اعلام کردند که مذاکرات و برجام در اولویت آنها نیست.
غرب یکپارچه به میدان آمد و هرچه در توان داشت در قالب جنگی ترکیبی، تحریم‌های سریالی و دومینووار علیه ایران اتخاذ کرد. همین اتفاق در فتنه 88 هم افتاد. تا پیش از آن آمریکایی‌ها به‌ظاهر دست همکاری به سمت ایران دراز کرده بودند اما بعد از اغتشاشاتی که اصلاح‌طلبان رقم زدند قطعنامه‌هایی چون 1929 که بسترساز تحریم‌های سنگین بعدی بود را علیه ایران صادر کردند. بنابراین کسانی که می‌خواهند با موضوع حجاب در روند مذاکرات خارجی مشکل ایجاد کنند، همان مدعیان اصلاحات هستند و لاغیر.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1