تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۵۹۸۲۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

۰
نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
کبنا ؛دلار توافقی تا ظهر امروز ۲۴ اسفند در نیمه‌های کانال ۴۲ هزار فروخته شد. قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار رسید.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از فرارو، قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند براساس اعلام کانون صرافان به‌طور متوسط ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان به‌ثبت رسید و درمقایسه با دیروز ۱۵۰ تومان رشد داشت. همزمان در بازار طلا نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به دیروز ۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۹۳ هزار تومان رسید و سکه امامی درحال ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شد که ظهر دیروز خرید آن ۲۰۰ هزار تومان کمتر آب می‌خورد.
قیمت ارز توافقی و خدماتی
قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند تا ظهر به ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. به‌این ترتیب درمقایسه با ظهر دیروز شاهد رشد ۱۵۰ تومانی قیمت دلار توافقی هستیم. البته قیمت دلار امروز برای متقاضیان ارز خدماتی ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شود که این عدد تفاوتی با دیروز ندارد. همچنین قیمت یورو توافقی امروز تا ظهر ۴۵ هزار و ۷۰۰ تومان به‌ثبت رسید و یورو خدماتی با نرخ ۴۳ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه شد.


قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند تا ساعت ۱۱ و نیم به دو میلیون و ۲۹۳ هزار تومان رسید. رقمی که درمقایسه با عصر دیروز رشد ۹ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار را نشان می‌دهد و در مقایسه با روز دوشنبه شاهد جهش ۱۲۳ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هستیم.

قیمت انواع سکه طلا
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند همزمان با نیمه ابتدایی خریدو‌فروش‌های بازار به ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزارت ومان رسید تا این سکه را ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از ظهر دیروز بفروشند. از طرفی قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم به ۲۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده که این عدد نسبت به ۲۴ ساعت قبل دو میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بیشتر است. قیمت نیم‌سکه بهار با افزایش ۹۰ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و ربع‌سکه بهار آزادی که ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد، افت قیمت ۵۰ هزارتومانی را نسبت به دیروز تجربه می‌کند.

آنلاین دلار بخرید
سریعترین راه خرید دلار، خرید تتر است. قیمت هر تتر برابر با ۱ دلار می‌باشد. تتر در هر لحظه خرید و فروش می‌شود و دشواری‌های نگهداری از دلار کاغذی را هم ندارد. در حال حاضر بزرگترین صرافی که این امکان را به ایرانی‌ها می‌دهد، صرافی "نوبیتکس" است. شما در کمتر از سه دقیقه می‌توانید در این صرافی حساب باز کرده و سریع و آسان به‌صورت آنلاین دلار بخرید
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1