تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۵۹۷۵۸
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جهت سوخت‌رسانی مطلوب در تعطیلات نوروز

۱
۰
آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جهت سوخت‌رسانی مطلوب در تعطیلات نوروز
کبنا ؛مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل شرکت و جایگاههای عرضه سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه سوخت‌رسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش کبنا، به منظور آماده‌سازی جایگاههای سوخت استان، طرح پایش کنترل و نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت منطقه صورت پذیرفت.
سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید تیم‌های طرح پایش و کنترل جایگاههای سوخت اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان کهگیلویه و بویراحمد، پل ارتباطی جنوب و شمال کشور، تعطیلات آخر سال و آغاز سال نو، شاهد افزایش سوخت‌رسانی در استان خواهیم بود و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد  ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی مطلوب همچون سال‌های گذشته، را برای همشهریان و مسافران شریف داردو  هیچ گونه کمبود خاصی جهت سوخترسانی در سطح استان وجود ندارد.
مهندس خشایی افزود: بحمدالله گروه اعزامی به کلیه جایگاههای سوخت استان، بازدیدهای  مورد نظر را انجام و در صورت مشاهده نواقصات، جهت رفع کامل به مالکین جایگاههای سوخت و روسای شهرستانها ابلاغ گردیده است و با  بهره‌گیری از تجارب گذشته در تشکیل تیم‌های طرح پایش  و ارزیابی عملکرد این تیم‌ها، بمنظور نظارت و کنترل بر ارائه خدمات مطلوب سوخترسانی در جایگاه‌ها و تاسیسات گاز مایع توسط کارشناسان و تیم‌های پایش و کنترل را نقطه عطفی در خدمت رسانی به همشهریان و  مسافرین نوروزی خواهیم دانست.
مدیر منطقه کهگیلویه و بویرحمد ضمن تشکر از مالکین و متصدیان جایگاه‌های سوخت استان تصریح کرد: مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان (بنزین و نفتگاز) و جایگاههای سوخت CNG آمادگی کامل  خدمت رسانی به مهمانان نوروزی و همشهریان گرامی را دارد و تمام جایگاههای سوخت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از استانداردهای لازم برخوردار هستند و همشهریان و مسافران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس با شماره 09627 (مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران) نسبت به ارائه گزارشات خود اقدام نمایند.
خشایی در پایان اظهار نمود: طبق سنوات سال‌های گذشته، بازرسانی در قالب گلگشت نوروزی از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به استان اعزام خواهند گردید که این کارشناسان آمادگی و عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد را ارزیابی خواهند نمود.







نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
اقاجمع کنیدمسخره بازی هارو...چرابنزین سوپرجایگاههامون توزیع نمیکنند؟ماشین هامون ازاین همه بنزین بی کیفیت نابودشدند...ماشین اگه بخوادسالم بمونه بایدهرسه تاباک یک باک سوپربزنه....
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1