کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جهت سوخت‌رسانی مطلوب در تعطیلات نوروز

22 اسفند 1401 ساعت 22:18

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل شرکت و جایگاههای عرضه سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه سوخت‌رسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی خبر داد.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل شرکت و جایگاههای عرضه سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه سوخت‌رسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش کبنا، به منظور آماده‌سازی جایگاههای سوخت استان، طرح پایش کنترل و نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت منطقه صورت پذیرفت.
سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید تیم‌های طرح پایش و کنترل جایگاههای سوخت اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان کهگیلویه و بویراحمد، پل ارتباطی جنوب و شمال کشور، تعطیلات آخر سال و آغاز سال نو، شاهد افزایش سوخت‌رسانی در استان خواهیم بود و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد  ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آمادگی کامل جهت سوخت‌رسانی مطلوب همچون سال‌های گذشته، را برای همشهریان و مسافران شریف داردو  هیچ گونه کمبود خاصی جهت سوخترسانی در سطح استان وجود ندارد.
مهندس خشایی افزود: بحمدالله گروه اعزامی به کلیه جایگاههای سوخت استان، بازدیدهای  مورد نظر را انجام و در صورت مشاهده نواقصات، جهت رفع کامل به مالکین جایگاههای سوخت و روسای شهرستانها ابلاغ گردیده است و با  بهره‌گیری از تجارب گذشته در تشکیل تیم‌های طرح پایش  و ارزیابی عملکرد این تیم‌ها، بمنظور نظارت و کنترل بر ارائه خدمات مطلوب سوخترسانی در جایگاه‌ها و تاسیسات گاز مایع توسط کارشناسان و تیم‌های پایش و کنترل را نقطه عطفی در خدمت رسانی به همشهریان و  مسافرین نوروزی خواهیم دانست.
مدیر منطقه کهگیلویه و بویرحمد ضمن تشکر از مالکین و متصدیان جایگاه‌های سوخت استان تصریح کرد: مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان (بنزین و نفتگاز) و جایگاههای سوخت CNG آمادگی کامل  خدمت رسانی به مهمانان نوروزی و همشهریان گرامی را دارد و تمام جایگاههای سوخت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از استانداردهای لازم برخوردار هستند و همشهریان و مسافران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس با شماره 09627 (مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران) نسبت به ارائه گزارشات خود اقدام نمایند.
خشایی در پایان اظهار نمود: طبق سنوات سال‌های گذشته، بازرسانی در قالب گلگشت نوروزی از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به استان اعزام خواهند گردید که این کارشناسان آمادگی و عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد را ارزیابی خواهند نمود.








کد مطلب: 459758

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459758/آمادگی-کامل-شرکت-ملی-پخش-فرآورده-های-نفتی-جهت-سوخت-رسانی-مطلوب-تعطیلات-نوروز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1