تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۵۹۵۴۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد؛

درگیری محیط بانان کهگیلویه و بویراحمد با شکارچیان در ارتفاعات چشمه چنار

۰
درگیری محیط بانان کهگیلویه و بویراحمد با شکارچیان در ارتفاعات چشمه چنار
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: شکارچیان با اسلحه های غیر مجاز محیط بانان را تهدید کردند که یک نفر از متخلفین دستگیر و نفر دوم متواری شده است.
 به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست، صبح امروز پنج شنبه (هجدهم اسفندماه 1401) از تهدید محیط بانان منطقه حفاظت شده دنای شرقی خبر داد.
اسلام  جاودان خرد گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد –  عصر دیروز همزمان با نیمه شعبان، در ارتفاعات مشرف بر روستای چشمه چنار مشغول رصد منطقه بودند که متوجه صدای شلیک چندین گلوله شدند.   
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: مامورین با انجام  اقدامات لازم و دوربین کشی، متوجه حضور دو نفر متخلف، مجهز به سلاح ساچمه زنی در منطقه حفاظت شده دنای شرقی می شوند.
وی افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و فرا رسیدن شب، محیط بانان در مسیرهای مختلف اقدامات لازم برای دستگیری متخلفین را پیش بینی و اجرا نموده که در یکی از مسیرها مامورین با متخلفین رو به رو می شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: متخلفین به محض مشاهده مامورین و اخطار ایست محیط بانان، به سوی آنان آتش گشوده و با محیط بانان درگیر شدند.
جاودان خرد گفت: با آموزش هایی که محیط بانان از قبل دیده بودند، اقدامات لازم را انجام داده و موفق می شوند یک نفر از متخلفین را به همراه یک قبضه اسلحه غیر مجاز دستگیر نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: نفر دوم با سوء استفاده از تاریکی شب به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی متواری شد، اما با اشراف اطلاعاتی که محیط بانان دارند، هویت متهم متواری شناسایی و اقدامات قضایی لازم در دستور کار اداره حقوقی محیط زیست شهرستان بویراحمد قرار گرفته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همراهی خوب مردم طبیعت دوست استان با یگان حفاظت محیط زیست گفت: هم وطنان عزیز می توانند با تماس رایگان به شماره  1540 گزارش های زیست محیطی خود را به ما اطلاع دهند تا از طریق مراجع قضایی و انتظامی اقدامات لازم را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1