تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۵۹۱۹۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

طرح نوروزی فعالیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با ۲۴ پایگاه موقت و ثابت

۰
طرح نوروزی فعالیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با  ۲۴ پایگاه موقت و ثابت
کبنا ؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.
به گزارش کبنا نیوز، کاظم فلاحی دوست افزود: هفت پست موقت، ۶ پایگاه ثابت، یک پایگاه آنست آموزش سگ‌های جستجوگر، ۹ کشیک امدادی و یک مرکز کنترل هماهنگی هلال احمر در طرح نوروزی به گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت در این مراکز امدادی موقت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
وی همچنین از فعالیت ۷ پست سیار جوانان در هفت شهر استان خبر داد و گفت: ۳۵ نفر در هر روز در پست‌های سیار ایجاد شده در ورودی شهر‌های یاسوج، دوگنبدان، چرام، بهمئی، دهدشت، سی سخت و باشت به مسافران خدمات راهنمایی گردشگری ارائه می‌دهند.
فلاحی دوست با اشاره به اینکه مجوز ایجاد پست سیار در دو شهرستان لنده و مارگون از مرکز داده نشد، افزود: این دو شهرستان پست سیار امدادی دارند و خدمات از طریق آن‌ها به مسافران ارائه می‌شود.
وی از برپایی خیمه نماز در مجاورت پست‌های سیار جوانان هلال احمر در ورودی مراکز هفت شهر نیز خبر داد و یادآور شد: در این خیمه احکام شرعی به مراجعه کنندگان آموزش و نماز جماعت نیز برپا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در پست‌های سیار جوانان هلال احمر کار راهنمایی گردشگران را انجام می‌دهند، اضافه کرد: انجام تست‌های قند خون، فشار خون و کمک‌های امدادی نیز آموزش داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1